Waterschade zichtbaar.......???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Waterschade zichtbaar.......???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 01:18

Ik vraag me af of waterschade zichtbaar is aan een gsm. Mijn gsm is in de pot gevallen en doet het niet meer. Nu heb ik hem pas een maandje, ik vroeg me af of het mogelijk is om te proberen doormiddel van garantie een nieuwe te krijgen. Maar ja als ze zien dat ie waterschade opgelopen heeft krijg ik geen nieuwe natuurlijk.

Verder heb ik GEEN verzekering afgesloten voor dat ding. Toch zou ik graag weer een zelfde willen, ben mijn oude beu, die is gaar en mijn nieuwe gewend met zijn betere functies enzo....

Wie o wie heeft er ervaring mee?? Ik heb een siemens M55, en via Vodafone ontvangen na verlenging van mijn abbonement.


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 06:06

Topic verplaatst naar AM aangezien het een algemene vraag is. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48364
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 07:52

soms is het wel zichtbaar, soms niet.... ik had een aantal jaar geleden mijn mobieltje (toen Ericsson) in een hele diepe regenplas laten vallen... werd gewoon onder garantie gerepareerd... omdat er geen waterschade te zien is...

Ik had wel de telefoon in een sok op een (brandende) verwarming gelegd... Haha!


isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 08:52

waterschade vergoeden ze namelijk, heb ik meegemaakt, ze vroegen aan mijn zefs, mevrouw heeft ie in het water gelegen, ikke neeeee, ja maar zegt die verkoper, heb je hem bv in de auto eens laten liggen, ikke euhhh, zou kunnen maar daar kan toch geen water bij, jawel mevrouw, sommige dampen veroorzaken waterschade, ikke ok en kreeg een nieuwe!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 08:58

Bij mijn broertje was het wel zichtbaar dat ie in het water gelegen had, die kreeg helemaal niets vergoed... Kon gerepareerd worden, maar wel op eigen kosten.

De klachten die jij nu wsn hebt krijg je vrijwel alleen door water of laten vallen. Als je net de verkeerde treft aan de lijn, dan komt het neer op onzorgvuldigheid...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:18

Mijn vriend had zo'n Nokia die zogenaamd spatwaterdicht was. 1x een beetje water gehad (binnen een maand of 2) en hij deed het niet meer. Op laten sturen naar Nokia, maar jammer maar helaas, ze konden er niets meer aan doen. Dag toestel. Hij kreeg niets vergoed.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, capriz, ComscoreBot, furious, herr_balou, Iloveiswan, Noor, tessaenhenk en 157 bezoekers