Eindelijk: update Stal Westerbeek

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Eindelijk: update Stal Westerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 10:38

Het is alweer even geleden dat ik iets van me heb laten horen, dus hoog tijd om jullie weer eens bij te praten!

Op 14 april heeft Stal Westerbeek officieel haar deuren geopend. Ik ben dus nu bijna 2 weken aan de gang.
Ik heb op dit moment 4 lesuren per week, dus de eerste klanten zijn binnen. Komende donderdag komt er een advertentie in de lokale krantjes en volgende week donderdag wordt er een artikel over Stal Westerbeek geplaatst.
Verder heb ik nog heel weinig aan publiciteit gedaan. De klanten die ik nu heb, zijn via internet gekomen of via folders in de supermarkt.

Ik heb op dit moment 8 paarden op stal en daar komen er de komende weken weer 3 bij. Een aantal paarden staat te koop, een paar anderen zullen zeker blijven. Uitendelijk wil ik 8 paarden en pony's aanhouden. De 4 stallen die dan leeg blijven worden verhuurd aan pensionklanten.

Mijn dagen zijn al behoorlijk druk. Ik begin 's morgens om half 8 met de eerste voerbeurt. Dan gaan een aantal paarden de wei op tot ong. 12 uur. Intussen mest ik de stallen en gooi ik de paarden die binnen blijven om beurten los (of met tweeen tegelijk). Tegen elven ben ik daarmee klaar.
Dan neem ik een uurtje pauze om te eten, klanten terug te bellen en evt. een boodschap te doen. Om 12 uur gaan de buitenpaarden naar binnen en de binnenpaarden naar buiten. De binnenpaarden krijgen hun portie hooi. Intussen ga ik de paarden die op stal staan om beurten rijden of longeren. Tegen 2en komen de andere paarden weer binnen en dan worden zij ook gereden of gelongeerd. Hiermee ben ik tot een uur of 5 zoet. Dan worden de paarden gevoerd en is het voor mij ook etenstijd.
Om 19 uur beginnen de lessen, dus ik zorg dat ik een uur van tevoren weer aanwezig ben om de lesklanten te ontvangen.
Om 22 uur maak ik het laatste rondje en krijgen de paarden hun hooi voor de nacht.

Op dit moment is het behoorlijk druk. Ik ben blij als ik straks meer klanten krijg en ik de paarden niet meer dagelijks allemaal moet rijden/longeren. Tussendoor is er geregeld aanloop van belangstellenden, klanten, vertegenwoordigers, etc.

Al met al valt het me niets tegen. Mijn klanten zijn tevreden en de paarden doen het goed. Voor mij is het even wennen om een goede dagindeling te maken, maar dat leer ik vanzelf.

Ik woon op dit moment op een camping vlakbij de stal. Ik ben aan het zoeken naar een meer permanente oplossing, maar voorlopig zit ik wel goed.

Ik hoop gauw een topic te kunnen plaatsen met mijn stallen en alle paarden nu ik in bedrijf ben. Ik heb helaas nog geen internetaansluiting, dus ben wat dat betreft van anderen afhankelijk...

* To Belg, or not to Belg *


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:57

Wat leuk,eindelijk een update! Was al reuze benieuwd hoe het nu met je ging Knipoog
Fijn te lezen dat het zo goed gaat! En in 2 weken 4 lesuren volkrijgen,vind ik erg knap!
Succes verder! OK dan!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:36

Wat leuk om te lezen zeg dat het zo goed gaat!
Ik dacht al haast niks meer te lezen van je op Bokt Lachen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:14

goed hoor, yorghos ! en ook leuk dat de start net in de beste periode van het jaar ligt OK dan! !

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:22

Wat fijn om te horen dat het goed gaat OK dan! , ik heb volledig het vertrouwen dat het wel goed gaat komen aangezien je in 2 weken tijd al 4 lesuren vol hebt *LOL*

Die dagindeling komt vanzelf, je moet even je draai vinden en dan gaat Stal Westerbeek lopen als een trein Haha!

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:36

Super dat het zo goed loopt OK dan!

Ben heel benieuwd hoe het er nu uiteindelijk allemaal uitziet

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:38

goh! leuk dat het zo goed gaat!
ik heb mezelf al een paar keer afgevraagd hoe het met je zou gaan!!? *LOL*

Top hoor!!
ik kom echt een keertje kijken als dat mag! Bloos
ik vind het zo'n goed plan van je,en ik heb er alle vertrouwen in,dat je het gaat maken!

hoeveel vaste leaseklanten heb je dan nu?

probeer tuusen alle bedrijvigheid er ook nog van te genieten?! Tong uitsteken
en plaas maar snel wat Cheese! !!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:08

Leuk dat het zo goed gaat, vroeg me pas ook af hoe het met je bedrijf en met jou zou gaan had je topics namelijk gevolgd maar nooit gereageerd. Ben benieuwd naar de andere paarden en pony's die je er bij hebt gekocht, of heb ik toevallig een topic met foto's over het hoofd gezien..?! Tong uitsteken

Veel succes verder!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 16:51

Super dat het zo goed gaat met je stal! Ook fijn dat er nu al klanten zijn, dat geeft denk toch wel weer dat er wel aandacht is voor een 'stal' als de jouwe!

Let love shine so bright

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 17:09

En de problemen met het vriendje ook een beetje opgelost?

My imaginary friend thinks you have serious problems!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 17:30

Leuk dat het nu allemaal loopt.
Hoop dat de zaak snel gaat lopen zo als je verwacht.
Vind het echt dapper van je dat je hier aan begonnen bent

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 17:35

Fijn dat het zo goed gaat, het is natuurlijk een heel ander leven dan dat je eerst had Lachen

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:57

goed om te horen dat je het naar je zin hebt. Gaat het thuis ook een beetje?

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 19:19

Wellicht een idee voor een boktmeeting op stal westerbeek Knipoog ?

Als ik dichterbij had gewoond, zou ik graag een keer langs zijn gekomen om alles te bekijken en foto's te maken en die voor je online zetten, maar Hilvarenbeek is wel erg ver van Beverwijk.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:58

Succes met alles Linda, en als je het soms eventjes niet ziet zitten:
Pjoddie is een intelligente knuffel hoor!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

madonya

Berichten: 895
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 23:00

[/u][/i][/b]hoi linda Lachen wat fijn dat alles zo naar wens verloopt, hier gaat ook alles oke, maar donya mist toch wel haar maatje ramiro hoor, ze doet echt af en toe gek voor aandacht, mandy gaat nu les nemen op pinky, ik weet niet of je de foto,s al hebt kunnen bekijken bij haw, maar ze vind het geweldig, is ook een mooi maatje om mee te beginnen aangezien donya af en toe haar kuren heeft, we komen snel een keertje kijken Haha!
groetjes petra

** Profiel aan het up-daten... **
# gmkp nr 4 # het gezelligste clubje op bokt!!
http://www.Prince.startje.be/
http://www.dartmoorpromotieteam.nl


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 23:11

Hartsikke tof dat het nu allemaal begint te lopen. Druk dat wel, maar toch ook wel leuk.

Ik hoor nog wel iets van je over het logo etc hé?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 23:20

Wat fijn om te horen dat het goed gaat Lachen
Vind het knap dat je binnen 2 weken al 4 lesuren vol hebt, dat gaat helemaal goed komen met je stal..!!
Veel suc6 in de toekomst OK dan!
Is die opendag van je stal trouwens al geweest of komt toe nog?
Ben best nieuwsgierig naar je stekkie namelijk en het is niet zo heel ver hier vandaaan *LOL*

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 07:55

Wat goed dat het goed gaat!! Alle begin is moeilijk/zwaar maar ik denk dat jij sterk genoeg bent om je doorheen te slaan. Een eigen stal is nu eenmaal veel werk
Ik wens je heel veel succes!!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:25

Super dat alles al zo goed gaan in zo'n korte tijd!
Toppie! OK dan!

Is het niet mogelijk een een stukje van de stalling om te bouwen tot woonhuisje? Dan ben je dicht bij de stal.

Heel erg veel succes verder!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:29

Leuk dat alles zo goed gaat, het lijkt me echt geweldig om elke dag zo te leven!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:37

Hey Linda!
Leuk om even een update te lezen!
Mijn school was (weer eens) erg laat met de stage overeenkomsten dus haalde ik het niet meer om voor de mei-vakantie langs te komen Boos!.

Maar ik kom heel snel, en zoiezo midden juni 4 weken Haha!

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:41

Fijn dat het zo goed gaat! OK dan!
Nu ook hopen dat het zo blijft Lachen
Veel succes verder!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 17:19

Dank je wel voor jullie leuke reacties.
Even afgezien van de drukte gaat met mij alles prima. Drukte is ook eigenlijk alleen maar goed, natuurlijk. Als ik straks wat meer gesetteld ben zal het wel iets soepeler lopen, allemaal.
In de "thuissituatie" gaat het nogal stroef. Ik ben nu een maand bij mijn vriend weg en ik heb hem in de tussentijd 3x gezien. Als we bij elkaar zijn vinden we dat beiden fijn, maar hij voelt zich nog steeds gekwetst / aan de kant geschoven. Het heeft zijn tijd nodig denk ik. Ik weet echt niet hoe dit verder gaat... Samen blijven of niet, de toekomst zal het leren.
Gelukkig heb ik genoeg om handen om er niet teveel over na te denken. Als ik 's avonds alleen thuis kom rol ik meestal zo mijn bed in, dan heb ik nergens meer zin in.
De Open Dag wordt gehouden op zondag 6 juni. Het precieze programma is nog niet bekend, maar het zal zijn van 10:00 tot 16:00. Iedereen die zin heeft in van harte welkom om langs te komen.
Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden van alle ontwikkelingen, maar zonder internetverbinding heb ik niet zo vaak de kans om online te komen.

* To Belg, or not to Belg *

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 18:11

zet je het tegen die tijd nog een keer op bokt,van je open dag????!!!!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lonniejj en 30 bezoekers