Slotjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Slotjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-02 15:11

Volgens mij moet je gewoon veel meetings bijwonen want dan krijg je minder slotjes op bokt van bartvb. Als je als een van de 'meeters' een topic start wat nergens over gaat mag het allemaal en is het leuk want de achterliggende gedachte van die topics gaan over voorvallen tijdens meetings en mag je dus wel offtopic gaan. Maar als je gewoon reageert en lol hebt dan kan dat niet en komt er gelijk een slotje op zoals 'vaste kliek' topic. vaagggggggggggggggggggggggggg

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 15:15

Heb je ook voorbeelden van van topics gestart door 'meeters' die eigenlijk niet door de beugel kunnen en kwetsend zijn of nergens over gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 15:16

vind ik ook, over meetings mag welof ftopic gegaan worden. toen wij iets zeiden van de vaste kliek kregen we ook altid een slotje etc .... ach ja dat noemt men hypocriet zijn Misselijk

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-02 15:17

Kijk maar eens bij kippenhok en dan kun je zeggen daar is het kippenhok voor maar ik heb daar ook vaak zat een slotje op een topic gezien omdat dat 'nergens over ging'.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 15:19

Jippie schreef:
Heb je ook voorbeelden van van topics gestart door 'meeters' die eigenlijk niet door de beugel kunnen en kwetsend zijn of nergens over gaan?
kijk op kippenhok jippie


Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-02 15:28

En je topic is weer weg pj.....................

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 15:29

ow dit topic is er weer???? ik kan echt niet meer volgen! bart kan je enige uitleg geven van het weghalen en terughalen van topics en wat de bedoeling is/was?thanx Kusje

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-02 15:31

Nieuwe opzet van bokt geeft hij vast de schuld, het loopt allemaal nog niet zoals gewenst.....goed excuus in sommige gevallen........

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-02 15:47

Hier ik doe er maar vast een slot op anders doet bartvb het wel

Afbeelding

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 16:01


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 17:41

ik vind dat je dus niet alles over 1 kam kan scheren,
zal ik het zo zeggen vaak wel en soms ook weer niet.
Sommige mensen die helemaal niet mee meeten, mogen ook meer zeggen dan andere Lachen of meer onzin er op zetten dan andere.
En ik ben het idd met je eens myt dat wanneer je LOl aan het trappen bent dat je een slotje krijgt, omdat het dan " off topic" is.
En dat andere, mensen die erg vaak meeten dat wel mogen. ( kippenhok)

Maar dat topic van PJ, sorry maar dat ging zelfs mij veel en veelste ver. Daar kan ik dus heel goed inkomen dat dat is verwijdert, of met een slotje. Verder ach ja wat andere lol vinden vindt een ander weer niet.

groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 17:49

Haha *LoL* dat slot Haha!
Maar BartVB doet niet alles hoor er zijn ook veel andere moderators die zorgen dat er een slotje op komt

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 17:56

he wat jullie misschien over het hoofd zien,... die vaste kliek (ik niet niet!) ken elkaar al lang, en dan komen er allemaal van die nieuwe mensen bij en die zien hun als: vaste kliek die alles mag zeggen maar geef ze eens ongelijk!
Want die kennen elkaar allemaal personelijk enzo!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 18:43

Laat ik maar niets zeggen,dan krijg ik "HEM" weer op mijn dak Schijnheilig Lips are sealed

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 18:43

En toch is het vreemd dat topics mbt bepaalde personen verdwijnen en van anderen alleen een slotje krijgen of zelfs teruggeplaatst worden. Ook krijgen sommige mensen veel minder snel een slotje dan anderen dat is nu eenmaal zo. En enige uiteg daarover is er nog nooit geweest, allee: "we kunnen niet alles lezen".

Voorzitster AFM

Suzanne F.

Berichten: 49157
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 19:46

Helemaal gelijk Mytens. Ik vind dat zolang alles netjes gaat en je gewoon aan het discussieren bent er geen slotje geplaatst mag worden. En over dat off-topic gaan: zoveel slotjes worden daar toch niet om geplaatst?
Meestal gaat het om felle discussies. Zolang daar geen poedersuikerwoorden enzo in gebruikt worden is dat toch best ok?
Is dat 'vaste kliek" topic gesloten dan?
Ik vormde net een leuk kliekje met Mytens, mezelf, me-eigen en ik............. Haha!

Suzanne F.

Berichten: 49157
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 19:53

HAHAHAHA...............ik las net de laatste pagina van het 'vaste kliek' topic........... Haha! Haha! . Dat plaatje van Mytens............ Haha!
Ik vind dat echt zo banketstaaf dat er nou een slotje op zit............alleen maar omdat het off-topic ging of omdat PJ zei dat die rechtse op Bart leek? Lips are sealed Maar zou hier nu ook een slotje op gaan omdat het off-topic is of omdat het een onderwerp is wat bepaalde mensen Lips are sealed niet aanstaat?????????
Ik zweer je dat dit topic of morgen verdwenen is of er een slotje opzit......en om welke reden? Niet omdat het off-topic is want het gaat over slotjes en er komt ook geen rare scheldwoorden aan te pas, gewoon een zinnige discussie over slotjes..............

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 21:48

Ik ben het ten dele met jullie eens, verder hou ik me buiten de discussie Lips are sealed

Puck wanneer kom je nou eens meeten?????

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 21:51

orri schreef:
Ik ben het ten dele met jullie eens, verder hou ik me buiten de discussie Lips are sealed

Puck wanneer kom je nou eens meeten?????


als zelfs de moderators met ons mee gaan dan is er toch iets mis lijkt me Lips are sealed

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 21:53

pieterjan"]
[quote="orri schreef:
Ik ben het ten dele met jullie eens, verder hou ik me buiten de discussie Lips are sealed

Puck wanneer kom je nou eens meeten?????


als zelfs de moderators met ons mee gaan dan is er toch iets mis lijkt me Lips are sealed
[/quote]

Jij hebt werkelijk nog geen enkel zinnig woord hier op bokt gezet de afgelopen paar weken. Logisch dat ze zich aan jou irriteren. Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 22:00

Manda"]
[quote="pieterjan"]
[quote="orri schreef:
Ik ben het ten dele met jullie eens, verder hou ik me buiten de discussie Lips are sealed

Puck wanneer kom je nou eens meeten?????




als zelfs de moderators met ons mee gaan dan is er toch iets mis lijkt me Lips are sealed
[/quote]

Jij hebt werkelijk nog geen enkel zinnig woord hier op bokt gezet de afgelopen paar weken. Logisch dat ze zich aan jou irriteren. Gaaaap
[/quote]ik springtenmionste geen parcpursen van 1m met mijn 3 jarige

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 22:02

Is goed typen zo moeilijk PJ?

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 22:03

Wow pj dat heeft er veel mee te maken!
Ik eet tenminste geen boterham met pindakaas 's morgens? Verward

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 22:03

En b.t.w wat heeft dat wat je tegen Manda zei met dit topic te maken? Ze mag zelf doen wat ze wilt! Dus houd je lekker ontopic! Lips are sealed Schijnheilig

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 22:20

Gaaaap Gaaaap Gaaaap Slapen

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~