Ik had het af moeten kloppen, dom dom dom (foto's)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Ik had het af moeten kloppen, dom dom dom (foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 18:09

Gister dit verslag geplaatst [VvdD] Alles is ineens veel dichterbij en vandaag ontdekt dat letterlijk ALLES dichterbij is, ook de grond Huilen

Paula was werelds aan het sjouwen vandaag in de bak, zo heerlijk heb ik nog nooit gereden, ontspannen, lekker nageeflijk en in een lekker tempo. Briesen, schuimmondje, het zonnetje scheen... Cool

Na een half uur werd het druk in de bak, en Paula was zo goed aan het werk geweest dat ik buitenlangs even uit wilde stappen, dus ik ging achter de bak uit over een bospaadje en zou door het dorp terug.
Ze was braaf aan het stappen, oortjes naar voren, tot ze ineens schrok. Ze kwam omhoog en draaide zich in de lucht om en rende terug. En HARD Haha! Het is nogal een bochtig paadje en ik verloor mijn evenwicht al door die draai in de lucht, hing nog een poosje om de hals, maar kon die kracht van Paula niet hanteren zo bungelend aan de zijkant en BOEM daar ging ik, midden in de bramenstruiken met mijn gezicht, ik gleed nog een tijdje door en voelde alles al krassen Scheve mond
Maar toen: Paula in rengalop richting stal, geschrokken natuurlijk, dus ik rennen er achteraan. In de bak hadden ze Paula kennelijk al horen aankomen, want een van mijn stalgenootjes liep al op hetzelfde pad als ik en vroeg "Gaat het?" en ik riep terug: "Haal eerst Paula maar!!!"
Dus zij achter Paula aan, die een eindje verderop op het fietspad gevangen was door de overbuurman. Wat was ik bang, niet voor mezelf, maar voor Paula die losliep. Paard gecheckt en die was okee gelukkig. OK dan! Hoorde toen dat mijn hele gezicht onder het bloed zat, aiiii Nagelbijten / Gniffelen
Met Paula terug naar stal gelopen, heb haar benen een tijd afgespoten, en een heel klein wondje ontdekt, ingesmeerd, Paula in de paddock gedaan en toen mijn schade opgenomen.
Oeps, overal doornen en stekels in mijn gezicht, en mijn wangen onder de diepe krassen. Kortom: ik zag er nogal bloederig uit, en ik heb ongeveer een uurtje stekels zitten pulken op stal, totdat mijn zus me met de auto kwam halen want zo kon ik me niet vertonen in de stad Haha!
M'n wangen zijn inmiddels wat gekneusd en blauw en gezwollen, de meeste doornen zijn eruit en ik heb het flink ontsmet, maar mijn hele gezicht ziet er niet uit
Maar, gelukkig alles goed afgelopen, ik heb mijn lesje wel geleerd, niet meer alleen naar buiten voorlopig, ik blijf mooi met mijn zus rijden, want Paula heeft wel veel steun aan Pliva en blijft dan iig bij haar mocht ze weer eens loskomen, los paard alleen is niet voor herhaling vatbaar
Ben ontzettend blij dat Paula niks heeft in ieder geval.
Nou goed, weer een ervaring rijker, de tweede keer in mijn leven dat ik eraf val, de vorige keer met die Mexx had ik ook deze trui aan, die trui gaat dus ook mooi de prullenbak in, snertding. Boos!
Laatst bijgewerkt door Cody op 28-04-04 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt


RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:13

Haha, ik vind het eigenlijk best geinig verhaal, maar iig l*llig..!

Ik zou best foto van jou gezicht zien Haha!
*sterkte*

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:17

Oef pijnlijk Scheve mond
Sterkte met je gezicht Lachen (zou stiekum ook wel foto willen zien maarje..Tong uitsteken )

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 18:19

Maarja, daar doen we niet aan Tong uitsteken
Ik had mijn zusje nog willen vragen om een foto te maken met de webcam, maar die was er niet Knipoog
Maar geloof me, het zijn krassen van oor tot oor, over mijn wangen, ik kan zo in Cats meespelen *LOL*

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:20

haha, wat ga je erop doen?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 18:22

Ik heb er betadinezalf op gesmeerd dus ik ben nu helemaal oranje Clown

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:26

haha, cody de clown :p

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:40

oh jee.... ik weet precies hoe het voelt als je paard zich omdraait en je helemaal je evenwicht kwijt bent.

Bij mijn paard was het toen wat minder afgelopen, maar dat gaat stukken beter...

Sterkte.. en die trui geeft je geen geluk nee

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:40

Brrrr, ben maar blij dat je ogen onbeschadigd zijn gebleven!!!

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:41

Hahaha, het is eigenlijk een heel serieus verhaal natuurlijk, maar ik lag echt helemaal dubbel bij het idee hoe je gezicht eruit zou zien. (Kan je stiekum toch niet even een fotootje maken Knipoog). Suc6 ermee iig!

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:41

Daar gaat je ongeschonden gezichtje... vind je 't erg dat ik even hartelijk lach? Ik zie 't zo voor me, arme, arme jij!
Je moet er idd niet aan denken dat het anders afloopt, da's niet zo funny Scheve mond

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:50

gelukkig dat je paard niet iets ergs heeft en je gezicht gaat vast wel over! mischien kan je nu aditie doen bij 1 of andere enge griezelfilm Knipoog ze nemen je vast aan hihi denk er maar aan je paard is nog heel en je gezicht komt wel goed suc6 he

Mama van Sem 31-07-2007 en Jessey 24-04-2012

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 18:50

Anoukie schreef:
Brrrr, ben maar blij dat je ogen onbeschadigd zijn gebleven!!!

Ja, ben ik ook!! Ik heb in een reflex mijn handen voor mijn ogen gehouden en mijn ogen dichtgehouden, dus de krassen zitten echt vanaf m'n neus pas, daar ben ik ook wel blij mee *LOL*
Ik zei al, ik had liever mijn pols gebroken oid, je gezicht is zo euh opvallend Haha!
Laatst bijgewerkt door Cody op 27-04-04 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:51

bah dat doet zeker pijn!
het klinkt wel leuk idd maar het is niet leuk als het je zelf overkomt!
nouja het beste met je gezicht

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 19:09

Iew, dat is pijnlijk!!!
Ik ben stiekem ook wel benieuwd naar een foto Knipoog
Nouja, beterschap gewenst voor je gezicht Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 19:13

Ik ben blij dat ik je niet ben tegen gekomen. Muuz heeft het niet zo op losrennende paarden.
Vond het leuk om te lezen dat het gisteren zo goed ging en nu dit...
Volgende keer toch maar weer met Marloes naar buiten.

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 19:27

dit is ook echt weer een cody actie Haha!
sorry maar door je mankier van schrijven zit ik weer smakelijk te lachen.
sterkte met je gezicht iig Ach gut

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 19:46

Ik hoop voor je dat je niet toevallig deze week je paspoort moet verlengen en nog pasfoto's moet laten maken! Tong uitsteken

Net als Suus zit ik hier stiekum ook een beetje te grinniken, dit is net zo'n domme actie als mijn huppeltje vorig jaar bij Balloo. Volgens mij gebeuren dit soort dingen in Drenthe eerder dan in andere delen van het land. Tong uitsteken

Sterkte ermee joh, hopelijk trekt het snel weg! Ik heb ooit enorme schaafwonden in mijn gezicht gehad nadat ik in aanraking kwam met een auto en tegen het asfalt knalde, maar die waren wonderlijk genoeg binnen een week al bijna weg!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:24

eindelijk iemand die ook zo bijgelovig is! ik klop ook alles af bij het leven en als ik fijn gereden heb doe ik de volgende dag het zelfde sjabrakje op erg he. veel beterschap in ieder geval, en volgende keer wel afkloppen

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 20:27

Zo gaat het de keren dat ik in een spijkerbroek buitenrijd altijd perfect, dus ik stap altijd al met een smile op als ik een spijkerbroek aan heb Haha!

Overigens fikt die betadine er flink in, ik wist niet dat dat spul verkleurde als je het even liet zitten. Alle barstjes in mijn gezicht zijn nu gevuld met donkerbruine/zwarte betadine, ben ik ook weer mooi klaar mee Bloos!

En morgen een tetanus-injectie halen, joepieeeee Haha!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23369
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:43

*grin* sorry ik lach niet...
Ja die betadine trekt er lekker in, lekker een oranje gezicht morgen, wil je echt geen foto maken???
Ben iig blij dat met Paula alles goed is.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 20:48

Nou goed dan, ik zal morgen met de webcam een foto proberen te maken >;)
En jullie mogen NIET lachen ~~}>


Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:54

Jee meid, eng verhaal!
Het hele gebeuren klinkt een beetje 'stuntelig' iig, maar het had mij ook zo kunnen gebeuren....veel beterschap met je verwondingen, gelukkig is het volgende week meivakantie (of hoef je geen Nederlands te geven?)
Laatst bijgewerkt door Rhys op 27-04-04 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:55

Auw, auw, ik heb echt medelijden met je.
Ben wel heel benieuwd naar een foto Knipoog

rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:55

we zullen niet lachen hoor

Mama van Sem 31-07-2007 en Jessey 24-04-2012


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alenthe05, Avelienvd, DogWords, elfje72, Googlebot, Keandra, Mark0919, Pinacolada en 42 bezoekers