Housefeestjes??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:58

ja, tuurlijk kom je die lui op zulke feesten tegen
maar dat heeft niets met die feesten zelf te maken
die mensen kom je OVERAL tegen
ok, niet op een wat softer feest misschien, dat is niet stoer genoeg
maar echte racisten zijn t niet, of ze zijn dom
hardcore is vooral gemaakt door donkere mensen....
dus echt slim zijn ze dan niet he

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 15:00

Malibu schreef:
Ik denk dat het vaak botst op het grote verschil van culturen en het onbegrip komt vaak door het onbekende...
Als mensen zich meer in elkaars cultuur zou verdiepen zouden er een heleboel problemen opgelost kunnen worden denk ik.

Ik vind dat je niet persé in elkaars cultuur hoeft te verdiepen. Dan kan je gelijk een studie Godsdienst volgen Haha!
Zolang je elkander maar gewoon accepteerd voor wat hij is, dan is er niet veel aan de hand. En anders is het "wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten".

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 15:12

Malibu schreef:
Ik wou wat neerzetten, maar hou wijselijk m'n mond voordat mensen verkeerde dingen gaan denken...

Ik heb ook een vlaggetje op m'n bomber en ben dus wel eens een keer bedreigd en uitgescholden voor nazi. Het leuke was dat die gast dus gewoon een enorme Turkse vlag op z'n hoeden plank had gemaakt..

Toen ik zei dat mijn vlaggetje maar 2 bij 3 cm was en die van hem iets van een halve meter en vroeg hem wie hier nou de racist was, had ie ff geen antwoord en begon over "zijn" turkije...


kijk en dit bedoel ik dus waarom mogen zij wel met "hun" vlag lopen en wij niet???
ik loop vaak zat met rood-wit-blauw of met lonsdale maar ik ben geen rasist en de meeste weten het wel hoor maar toch je krijgt toch scheve gezichten. en wat jij zegt dat bedoel ik dus.
waarom zij wel en wij niet ?? ik bedoel er zijn genoeg "gabbers" die zich als nazi voordoen maar als die alleen zijn dan lopen ze ook wel om hoor Schijnheilig

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 15:15

pjotr schreef:
kijk en dit bedoel ik dus waarom mogen zij wel met "hun" vlag lopen en wij niet???
ik loop vaak zat met rood-wit-blauw of met lonsdale maar ik ben geen rasist en de meeste weten het wel hoor maar toch je krijgt toch scheve gezichten. en wat jij zegt dat bedoel ik dus.
waarom zij wel en wij niet ?? ik bedoel er zijn genoeg "gabbers" die zich als nazi voordoen maar als die alleen zijn dan lopen ze ook wel om hoor Schijnheilig

Het hele leven is oneerlijk en onbegrijpelijk. Dit is een typisch voorbeeld er van!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 15:28

Pjotr, weet precies wat het is. Heb zelf ook lonsdale, hooligan kleding maar gewoon omdat ik het mooi vind en het is ook kwaliteits kleding (hooligan trouwens niet zo, gestikte letters verkleuren) ik heb lonsdale truien die ik regelmatig draag, mijn eerste trui (ong 3 jaar oud) ziet er nog perfect uit, geen pluisje, niet verkleur prima nog...

Word er alleen gek van dat je dan meteen word geasocieerd met een nazie. Tegenwoordig heb ik er gewoon sch**t aan ze denken maar, ik weet beter.

Heb thuis een prachtig dekbed liggen van de nederlandse vlag rood/wit/blauw met het wapen van nederland op het hoofdkussen. Echt fantastisch, heeft me moeder echt super goed gedaan Lachen
En die ligt op me bed, dus daar kunnen ze niet over zeiken!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 16:07

ja joh.
het leven is inderdaad soms oneerlijk.
maar ik maak me er niet druk om.
ik ben wie ik ben. en dat blijft zo Haha!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:22

Ik vind het idioot dat mensen nog steeds blijven denken dat Lonsdale racistisch is, na alle tegenargumenten die zo veel mensen al zo vaak hebben herhaald. Wanneer haalt iedereen dat bord voor die koppen vandaan? Laat iedereen in zijn waarde, dan doen Lonsdale-dragers dat ook wel hoor!! Een heel groot gedeelte van mijn vrienden dragen Lonsdale, en ik vind de kleren zelf ook ontzettend mooi, de enige reden dat ik nog niks van Lonsdale in mijn kast heb liggen is mijn chronische geldgebrek Lachen. Al mijn vrienden, en ikzelf ook, hebben op zich niks tegen buitenlanders, zolang ze maar met rust gelaten worden. En dat is dus het grote probleem, want omdat ze in Lonsdale kleren lopen worden ze niet met rust gelaten, altijd uitgescholden voor Nazi, racist enz. Op een gegeven moment ga je je op zijn minst ergeren aan zulk soort mensen... Ben je dan meteen een racist? Don't think so!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:40

Ik liep vrijdag op school rond, emt twee vlechtjes in m'n haren en rood-tiw-blauwe elastiekjes erin.
Eerst was het: Vuile k*t nazi. En ff later zegt zo'n marokkaan (of whatever) tegen me: Jij bent ram racistisch! (met zo'n kei erg buitenlands accent..)
Ik had echt zoiets van: En waar ben jij mee bezig Verward
Heb em es stom aangekeken en ben doorgelopen...

Is trouwens niet de eerste keer, gebeurt wel vaker.

Ohja, wit blousje + plooirokje + stropdas + kniekousen, word je hiero ook al voor nazi mee aangezien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:53

Remember"]
[quote="wennie schreef:
Ik heb een beetje het idee dat op de feesten met "hardere" muziek meer mensen komen die wat rasistisch zijn, klopt dat nou?
Verder kun je ook kijken op www.partyflock.nl


Wij waren naar Ghosttown (old skool en early hardcore) en ik weet zeker dat 90% daar racistisch was. Heb ook echt mn ogen uitgekeken, we zagen zelfs een groepje met NVU op hun arm getatoeeerd (Nederlandse Volks Unie)... Je zag er ook 0 zwarten, allemaal Lonsdale, rood/wit/ blauwe veters en strikjes in hun haar, zwaar zielig! De muziek en het aparte sfeertje waren leuk om een keer meegemaakt te hebben, en heb me geen moment niet veilig of 'bedreigd' gevoeld, maar zou niet snel nog een keer naar zo'n feestje gaan.

Op andere hardere feesten (zoals de feesten van Q-Dance) komt een grote mix aan mensen, daar is echt geen touw aan vast te knopen. Tuurlijk zullen daar ook wat racisten tussen lopen, maar die lopen ook in discotheken ed!
[/quote]

Ik snap echt niet hoe je dit kan zeggen Verward Ghosttown was eindelijk weer eens een feest zonder 15, 16 jarigen. Zonder racisme, zonder pogo, zonder lonsdale en ga zo maar door.

Als er iemand begon werd diegene gelijk terug gefloten. Heel veel gabbers van de eerste en tweede generatie roepen niet voor niets dat dit eindelijk weer een feest was zoals het vroeger was

Al die puberale stoerdoenertjes liepen namelijk in de Hemkade geloof ik. Er was iig een ander feestje en daar liepen ze rond. NIET op ghosttown.

Even over de algemene discussie hier; we kunnen hoog en laag springen, wij roepen dat Lonsdale ed niet racistisch is en al die buitenlanders ed wel. Oftewel; ik DRAAG het gewoon NIET MEER. Vond het een vreselijk mooi merk, maar door al dat gedoe wil ik het niet eens meer dragen. Ik trek mijn aussie lekker aan en lach alle buitenlanders die mij racist noemen hard uit. Clown Want hoe je het ook wendt of keert en zoals al in het andere topic waarnaar verwezen werd gezegd werd; ZIJ zijn veel racistischer dan wij. Punt.

Pisvlek
Berichten: 1
Geregistreerd: 27-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:07

Citaat:

Wij waren naar Ghosttown (old skool en early hardcore) en ik weet zeker dat 90% daar racistisch was. Heb ook echt mn ogen uitgekeken, we zagen zelfs een groepje met NVU op hun arm getatoeeerd (Nederlandse Volks Unie)... Je zag er ook 0 zwarten, allemaal Lonsdale, rood/wit/ blauwe veters en strikjes in hun haar, zwaar zielig! De muziek en het aparte sfeertje waren leuk om een keer meegemaakt te hebben, en heb me geen moment niet veilig of 'bedreigd' gevoeld, maar zou niet snel nog een keer naar zo'n feestje gaan.

Op andere hardere feesten (zoals de feesten van Q-Dance) komt een grote mix aan mensen, daar is echt geen touw aan vast te knopen. Tuurlijk zullen daar ook wat racisten tussen lopen, maar die lopen ook in discotheken ed!


Op welk feest ben jij geweest joh? Niet op Ghosttown zo te lezen...

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:13

het gaat er niet om wie, wat, waar het gaat erom hoe het gaat.
ik draag lonsdale ik draag plooirokjes ik draag kniekousjes ik draag stropdassen en kisten en wat anderen ervan vinden?? boeiend!!!

Citaat:
Ik snap echt niet hoe je dit kan zeggen Verward Ghosttown was eindelijk weer eens een feest zonder 15, 16 jarigen. Zonder racisme, zonder pogo, zonder lonsdale en ga zo maar door.

Als er iemand begon werd diegene gelijk terug gefloten. Heel veel gabbers van de eerste en tweede generatie roepen niet voor niets dat dit eindelijk weer een feest was zoals het vroeger was

Al die puberale stoerdoenertjes liepen namelijk in de Hemkade geloof ik. Er was iig een ander feestje en daar liepen ze rond. NIET op ghosttown.

Even over de algemene discussie hier; we kunnen hoog en laag springen, wij roepen dat Lonsdale ed niet racistisch is en al die buitenlanders ed wel. Oftewel; ik DRAAG het gewoon NIET MEER. Vond het een vreselijk mooi merk, maar door al dat gedoe wil ik het niet eens meer dragen. Ik trek mijn aussie lekker aan en lach alle buitenlanders die mij racist noemen hard uit. Clown Want hoe je het ook wendt of keert en zoals al in het andere topic waarnaar verwezen werd gezegd werd; ZIJ zijn veel racistischer dan wij. Punt.


en hier ben ik het dus ook weer mee eens.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:22

Ik blijf toch echt wel mn Lonsdale kleren dragen!! Maakt niet uit wat ze over me zeggen IK weet beter! Ik ben verdorie geen rascist omdat ik Lonsdale draag, omdat ik naar hardcore luister, omdat ik graag naar HC-feesten ga. Allemaal onzin! Niemand houd ervan om in hokjes gestopt te worden, maar toch stopt iedereen elkaar in hokjes.

Maar om ontopic te blijven Haha! Het enige wat voor mij op het programma staat is the Ultimate Seduction in Alcazar a.s donderdag Lachen Pjotr misschien die ik je daar nog dan Tong uitsteken

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 21:30

Uhm maar ff nog... over DefQon oid Lachen wie gaan er nou heen??

Ikke iig wel Lachen (mits ik vrij kan hebben, ga ervan uit van wel)

Meetinglijstje DefQon :p (en nee... ik wil niet alleen meeten heej kom op mensen!)

Miss_Blimm

Sensation Black:

Miss_Blimm

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:47

Soraya schreef:
Ik blijf toch echt wel mn Lonsdale kleren dragen!! Maakt niet uit wat ze over me zeggen IK weet beter! Ik ben verdorie geen rascist omdat ik Lonsdale draag, omdat ik naar hardcore luister, omdat ik graag naar HC-feesten ga. Allemaal onzin! Niemand houd ervan om in hokjes gestopt te worden, maar toch stopt iedereen elkaar in hokjes.

Maar om ontopic te blijven Haha! Het enige wat voor mij op het programma staat is the Ultimate Seduction in Alcazar a.s donderdag Lachen Pjotr misschien die ik je daar nog dan Tong uitsteken

ja beter.
ik blijf ook gewoon mijn lonsdale dragen en mn nikes en mn rokjes en kousen.
zoals ik al zei het boeit me niet wat anderen ervan denken Schijnheilig

Daanoon

Berichten: 5
Geregistreerd: 27-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:22

zeker niks van aantrekken! vooroordelen blijven altijd bestaan.. gewoon dragen waar je je goed invoelt...

gaat er nog iemand naar Qontact toevallig?

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 22:30

Ehm Qontact nopes helaas. Moet die dag erna ook gewoon werken en de koopzondag er extra bij dus no party voor mij Boos! al wou ik wel naar Beursgebouw met Darkraver Lachen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:46

Iemand op msn heeft nu de naam:

Laten Onze Nederlanders Samen De Allochtone Langzaam Excuteren. ( lonsdale

Het word rasistisch gemaakt. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:50

ik vind het jammer hoor,dat mensen sowieso snel alles over 1 kam scheren.
Niet eens alleen over de hardcore scene ofzo.maar ook over de gothic scene,waar ik dan zelf in rondloop.Gelukkig loop ik niet in die vreselijke panda makeup enzo,met enge spikes en al dan niet meer,maar mensen hebben ook daar over hun vooroordelen.
bekrompen.

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 23:00

Avanti schreef:
Iemand op msn heeft nu de naam:

Laten Onze Nederlanders Samen De Allochtone Langzaam Excuteren. ( lonsdale

Het word rasistisch gemaakt. Scheve mond

die mensen noemen zich gabber maar zijn het dus totaal NIET.
aan zulke mensen heb ik dus een hekel Boos!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 23:04

Als Lonsdale dat al zou betekenen, vind ik het uiterst vreemd dat er ook een heleboel Duitsers mee rond lopen Verward

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 00:12

lonsdale betekend dat ook niet
t is een boksmerk, oorspronkelijk
en aangezien er london onderstaat, vast niet door nederlanders bedacht
t is gewoon de betekenis die racisten ervoor bedacht hebben
alle woorden kun je wel een bepaalde betekenis per letter geven...

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 00:15

Ikke Lachen

Ik ga vaak naar hardcore feesten ben zelf ook soort van "gabber" Heb ook neophyte logo op me schouder Schijnheilig


Afbeelding
Bloos!

Heb ook nog een partysite

http://www.partyarea.nl
Met onderandere partyinfo partyfoto's partypeepzzz partynews and many moreeeeee

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 00:18

Maareh ff over dat lonsdale gelul.
Ik draag heel af en toe lonsdale en ik ben toch anti racisten! Dus niet iedereen is een racist die lonsdale draagt.
Ik word soms ook op straat voor racist aangezien omdat ik bomberjackie heb van neophyte.
Maarja Lachen Dat komt door de mensen die zich niet kunnen gedragen en die gabbers verwarren met skinheads en andere bullshit..

Je noemt je zelf een gabber maar ik vind je maar een zwabber je bent irritant en je staat in de lucht met je rechterhand tegen mensen die zijn gevlucht uit hun vaderland Lachen
Zo denk ik derover Knipoog

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 00:28

helemaal mee eens

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 00:40

Mijn partyagendatje

Queensday Open Event 30 april 2004
Schizophrenic 30 april 2004
FerZ B-day · in association with the Hardfountain crew 21 mei 2004
t Gezellige Oldskool Feest · Deel 3 28 mei 2004
Deaz D invites...... YOU! 28 mei 2004
Defqon 1 19 juni 2004
High Voltage 25 juni 2004

Feesten die ik heb gehad Bloos
Thunderdome adecade 12 oktober 2002 Amsterdam, Rai
Hardcore heaven 30 november 2002 Sandokan, Scheveningen.
Hard beat cafe 17 Januarie 2003 Hardbeat cafe Rotterdam
Hardcore 4 life 25 Januarie 2003 Tropicana, Rotterdam
Traxtorm power 7 Februarie 2003 Minstery of dance ,Rotterdam
Bitte ein bitte eu phoria 21 februarie 2003 locomotion ,Zoetermeer
Moh the reacarnation of the forbidden sounds 22 maart 2003 Beursgebouw Eindhoven
Project Hardcore 12 April 2003 Flanders expo, Gent (belgie)
Back 2 school 20 aprl 2003 Ministry of dance, Rotterdam
Traxtorm power 23 mei 2003 Ministry of dance,Rotterdam
Back 2 school 8 juni 2003 Ministy of dacne ,Rotterdam
Hardcore resurrection 26 juni 2003 heineken music hall, amsterdam
Decibel Outdoor 30 augustus 2003 recreatie gebied binnenmaas ,Rotterdam
Raveword reunion 12 sept 2003 Beachclub yland , Spijkernisse
Titan 20 sept 2003 westfalenhallen, Dortmund (Duitsland)
Hardcore revival 26 sept 2003celebrationstudio's Den haag
I love hardstyle 12 okt 2003 holywood music hall , Rotterdam
Hardcore vs Terror the big edition 18 oktober 2003 amigo's dordrecht
Totaly hardcore 31 okt 2003 hardbeat cafe Rotterdam
The wall no one harder 8 november 2003 The wall weelde (belgie)
Oldstyle turbelance 14 november 2003 Hardbeat cafe,Rotterdam
Hardcore inside part ||| 15 november 2003 Atlantic, Krommenie
Transistor 26 december 2003 013, Tilburg
Hardcore revolution 27 december 2003 locomotion, zoetermeer
Neerlandsch fabrikaat 27 December 013, Tilburg
Overmind a gathering of hardstylez 24 januarie 2004 City,Gouda
D deaz invites 30 januarie 2004 locomotion , Zoetermeer
Bunkercore 06-02-2004 Illegaal ergens langs de kust :p
Hardfountain 6 ? Hardmaniacs birthday party 13-02-2004, fountain, Voorburg
A nightmare in Rotterdam 28-02-2004 Ahoy, Rotterdam
Hardcore generator 06-03-2004 Celebration studio, den haag
Lifestream. 19-03-2004 Citylife, reeuwijk
Synergy 2-04-2004 citylife, reeuwijk
Expansion 03-04-2004 de waakzaamheid, koog aan de zaan.
Speedrasor bochem duitsland