14 mei is de keuring, kan niet wachten!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

14 mei is de keuring, kan niet wachten!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 11:33

Een paar weken geleden had ik besloten om weer eens rond te kijken voor een nieuw paardje. Mijn verzorgpaard, Lightning, is een arabiertje en dankzij hem ben ik helemaal gek geworden op dit ras, dus wilde ik zelf ook graag een arabje kopen . Vorig jaar ben ik voor een schoolproject een paar keer bij arabierenstoeterij Delani langsgeweest. De manier waarop de paarden daar opgroeien en verzorgd worden, beviel me heel erg OK dan! , daarom dacht ik: ik ga daar `ns kijken .

De eerste keer dat ik langsging viel m`n oog op Nagoya Lovers , een 3-jarige merrie. De keren daarna vond ik haar nog steeds helemaal geweldig en vorige week heb ik besloten om haar te kopen.

Dit is ze Lachen
Afbeelding

Maar..., ze moet natuurlijk wel eerst gekeurd worden, gister heb ik hiervoor een afspraak gemaakt en de is op 14 mei!!!!! Als ze wordt goedgekeurd, brengen we haar na de keuring "naar huis" Hyper! OK dan! !!!!

14 mei is al bestwel snel, maar de tijd lijkt voorbij te kruipen, ik zit de dagen weg te strepen Schijnheilig . Nu maar duimen Nagelbijten / Gniffelen , dat ze wordt goedgekeurd en dat ik m`n meid de 14 de mee naar huis kan nemen Lachen .

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:47

Gaaf zeg. Het is ook wel een hele mooie merrie zover ik nu
vanaf de foto kan zien....
Spannend hoor, maar voor je het weet is het 14 mei!
En ik ga voor je duimen zodat je je mooie meisje mee naar
huis kan nemen Knipoog Wel verslag he? en misschien wat meer foto's Knipoog

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 14:31

Flower schreef:
Gaaf zeg. Het is ook wel een hele mooie merrie zover ik nu
vanaf de foto kan zien....
Spannend hoor, maar voor je het weet is het 14 mei!
En ik ga voor je duimen zodat je je mooie meisje mee naar
huis kan nemen Knipoog Wel verslag he? en misschien wat meer foto's Knipoog


Thanks Haha! OK dan! !! Als `t zover is, breng ik natuurlijk uitgebreid verslag uit, met veel foto`s Knipoog !!
Komende vrijdag ga ik weer bij d`r langs, dan maak ik ook weer `n paar foto`s, hier zijn nog `n paar plaatjes:

Veulenfoto Lovers
Afbeelding

En zo ziet ze er nu uit Kwijl
Afbeelding

Lief koppie Lachen
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Steefje op 27-04-04 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:59

Zie alleen de foto waar ze nog een baby was, maar
het is volgens mij echt een plaatje!!!

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 15:34

Flower schreef:
Zie alleen de foto waar ze nog een baby was


Ik heb `t even veranderd , als het goed is zijn de andere foto`s nu ook te zien Haha! .

Het lijkt wel alsof de tijd steeds langzamer gaat Frusty , ik ben blij als `t vrijdag is, dan ga `k weer even langs OK dan! .
Ik hoop zo dat ze wordt goedgekeurd, ik denk het wel, ze heeft droge goedgeplaatste beentjes, schone neus + ogen enz. Kortom ze ziet er gezond uit, maarja, je weet maar nooit. `k moet maar flink blijven duimen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 19:02

Gefeliciteerd! Ik hoorde dat ze al bij Loek staat dus is ze misschien al gekeurd? Veel plezier met haar!