eindelijk verhuizen!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

eindelijk verhuizen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 23:51

Yep, morgen is het dan zover! Ik ga eindelijk mijn nieuwe huisje inrichten! Party!! Afgelopen week ben ik begonnen met mijn nieuwe baan in het hoge noorden. Ik heb me drie dagen kunnen redden met de meubels van de eigenaren, maar morgen komen eindelijk mijn eigen meubels in mijn huis te staan. Ben wel blij! Haha!

Tja.... wel fijn zo'n eigen huis, maar wat iets minder is dat ik niet kan bokken. Ik merk het wel weer hoor! Zoveel topics, zoveel nieuwe mensen, zoveel discussies die soms nergens op slaan! People... behave!!! Haha! Ik heb zo de neiging om op zoveel topics te reageren omdat ik er een mening over heb, maar ik laat het maar achterwege omdat er zo weer een discussie uit voort kan komen.

De eerste paar topics die ik zag gingen werkelijk waar weer nergens over. Ok de start was normaal, normale vragen en opmerkingen, maar dan gaat het weer he-le-maal fout. *zucht!!* Niet normaal meer hoe de sfeer nu is. Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou schrijven. Normaal gesproken hou ik niet van dit soort topics (bokt verpest enzo...), maar het valt nu gewoon heel erg op omdat ik 4 dagen niet ben geweest. Niet te geloven hoe snel het kan escaleren... Scheve mond

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 00:12

Wat fijn dat je eindelijk je eigen spulletjes om je heen krijgt. Dan ga je je pas echt "thuis" voelen, hè?
Was het zwaar, de eerste dagen op je nieuwe werk?

En dat van die topics komt mij bekend voor. Ik had 10 daagjes geen internet, dus ook geen Bokt; ik was echt blij toen mijn computertje weer werkte. Ik verheugde me erop om alle spannende verhalen na te lezen, maar ik had lang niet zoveel gemist als ik gedacht had. Jammer. Ik kom nog niet zo lang op Bokt en ik zou haast denken dat het altijd zo geweest is, maar uit de verhalen van bekenden die hier al langer rondspoken blijkt dat toch niet zo te zijn. Lachen Ik hoop maar dat de rust snel weer wederkeert!

Veel succes morgen met verhuizen!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 21:32

Welkom in Drenthe!
Kiek ie wel uut ?
Ben een weekje weggeweest en kan ook maar een paar interessante topics vinden Verdrietig

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 21:52

Ook Welkom in Drenthe. Heel gezellig in Drenthe en het is een gastvrij volkje. En wat betreft de topics, ware veldslagen, maar we hebben het weer overleefd en gaan weer vrolijk verder *LOL* *LOL*

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 21:57

maarten wat heerlijk dat het eindelijk is gelukt. ik verwacht wel een kijk mijn huisje nou eens meeting hoor. veel plezier in je nieuwe onderkomen. en stuur me ff een pbtje met je nieuwe adres???

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 11:35

heeeeeeeeey waar bok je nu dan?
we moeten maar snel weer meeten!!