ik kan er met mijn hoofd niet bij...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

ik kan er met mijn hoofd niet bij...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 11:10

waar niet bij??

nou goed.. ben ik gister met mijn knollie buiten aan t rijden, ik had met moonchloe afgesproken de moeilijke route te nemen, dus dat deed ik.

die route is iets anders want daar besluit mevrouw om om de 10 meter opeens stil te gaan staan en aangezien ik nogal losjes zit, schuif ik dus steeds bijna over dr hals.. lachuh.. Haha!

halverwege kom ik een opgevokte herdershond tegen.. achter een hek weliswaar, maar hij kroop er bijna door heen.

dit is ook nog geen probleem, klas gaat een beetje moeilijker lopen, wil omdraaien en zo, maar dat kan ik wel aan.

ondertussen komt er dus een auto aan, die ziet me worstelen met het paardje.. paardje loopt zijwaarst met een gekke hond voor dr dus die is bang, kun je zien.

oke komt het!!
op het moment dat die auto mij tegemoet komt en naast mij is glijd zomaar opeens zijn hand over de klaxon.. toet!!

ben ik nou de enige die dat zowat een poging tot moord vind?
je ziet dat het paard al bang is... je weet niet dat die van mij meestal een coole kikker is en niet naar toeters luisterd.. dus waarom, met het risico op vlucht en valpartijen doet met zoiets????

t nadeel is dat ik kwaad wordt en me dus ander ga gedragen en klas bang van alles wordt opeens en zijwaards galoppeerd over de weg, waar auto's rijden.. omdat er een KIP stond.. ziet ze noooit... neeuuh

ik heb er verdikkie de hele nacht van wakker gelegen dat mensen zo dom kunnen zijn om zoiets ook maar in hun haafd te halen.
gister overkwam het me niet 1 x maar meerdere keren en steeds als ze ergens bang van was.
klas hoort die toeters niet, echt niet, maar ik ben zo bang dat ze er een keer wel van schrikt en dan is ze verpest..

sorry dat t zo lang werd, maar t zat me echt dwars en moest het kwijt..

groetjes michelle

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl


Wiesje

Berichten: 2911
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:15

Nou, ik zou ook wel eens weten waar het verstand van die mensen zit hoor!!! Djiez, lijkt idd wel op poging tot...

Donderdag sprong Kobus ook voor een auto, maar gelukkig was dit een man met het verstand niet in zijn *piep* en had voldoende afstand om normaal te kunnen reageren. Heb kobus naar een grasveld gedirigeert en de man kon (na vriendelijk gezwaaid te hebben) netjes passeren. Kijk zo kan het dus ook!!

EEF https://www.campingdesleng.nl
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!

Fem

Berichten: 12497
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:16

heey michelle,

het kan er bij mij ook niet bij, waarom doe je nou zoiets??
is mij ook weleens overkomen, maar waren meestal scooters die het dan grappig vonden, vind het ook heel vervelend..

had die meneer gezien dat jij hem had gezien?? want misschien wilde hij jou waarschuwen: "ik kom eraan, dus kijk uit"

maar het blijf vervelend..Scheve mond

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 11:18

ja hij had me gezien.. hij was me al deels voorbij namelijk en kon er makkelijk langs.. t is niet dat klas de hele weg over schiet...
meestal niet tenminste, maar als er iets aankomt sluit ik haar iets meer op.. stelletje..

en ik weet ook wel dat het enders kan.. t was echt een drukke weg omdat iedereen t als sluiproute gebruikt nu de hoofdweg gesloten is.. de meesten hielden afstand en passeerden netjes.. maar een aantal Boos!

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

loveboody

Berichten: 9
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:28

jah sommige mensen zijn niet te volgen, denken alleen maar aan zichzelf!!!!

I love my horse Leander

Caira
Berichten: 26054
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:45

Misschien wilde hij de hond voor je wegjagen en realiseerde hij zich niet dat je paard er misschien ook bang voor kon zijn? Niet altijd meteen het slechtste in mensen zien!

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:51

Zulke mensen blijf je altijd houden.....
Ze weten namelijk zelf ook niet wat ze aanrichten!!!!!!!
Stomme mensen Knipoog

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:52

Reden waarom je mij niet meer te paard de weg opkrijgt...Je hebt er zulke achterlijke bij..

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 11:53

euhm... een hond met een toeter weg jagen terwijl ie vlak achter mij rijdt??? ik zie niet altijd het slechtste.. dit was overduidelijk!

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:58

klaske schreef:
euhm... een hond met een toeter weg jagen terwijl ie vlak achter mij rijdt??? ik zie niet altijd het slechtste.. dit was overduidelijk!


Idd ik kan me ook niet voorstellen dat een automobilist
een hond probeert weg te jagen door middel van de claxon Schijnheilig

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:04

Het lijkt wel of het tegenwoordig 'in' is om te toeteren naar paarden/pony's! Elke keer als ik naar de vereniging ga toetert er weer een auto als die voorbij komt! En nee het zijn geen bekende Knipoog
Nou ik lig dus helemaal dubbel (lees: NIET) waar slaat t op? Mensen denken volgens mij dat paarden ook auto's zijn en niet opzij springen!

Laatst ook reed ik in een bocht, aman zag paarden dus heel de tijd hinniken, mevrouw in auto wil de inhalen in de bocht helaas er kwam van de andere kant nog een auto dus zij bleef vlak naast me rijden met die klote auto van dr, aman stapt opzij ja bijna tegen die auto aan! Ik was zo boos he! Ze denken echt dat een paard netjes recht blijft en nergens van schrikt Boos!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:12

Boos! * sorry michelle dat ik je op moeilijk route heb gestuurd *
Maar ik heb echt zo pest aan de mensen die denken dat paarden net als fietsen zijn! Stoom uit je oren

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:21

MoonChloe schreef:
:( * sorry michelle dat ik je op moeilijk route heb gestuurd *
Maar ik heb echt zo pest aan de mensen die denken dat paarden net als fietsen zijn! Stoom uit je oren


Hier nog zo één !

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:45

Verschrikkelijk deze dingen die mensen gebruiken pas hun verstand als het echt een keer misgaat met de ruiter of het paard. Dan pas gaan ze helder nadenken. Ik ben eens bekogeld door jolige jongens op een scooter met waterballonnen dan weet je ook neit wat er gebeurd!

Gelukkig was mijn fjordje super buiten en reageerde echt totaal nergens op. Ik herkende die gasten en heb ze even opgezocht, want dat was echt levensgevaarlijk met zo'n vaaart die dingen gooien komen ontzettend hard aan!

gr

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:10

ik heb eerlijk gezegd zelfs de indruk dat sommige automobilisten het zeer érgerlijk vinden dat je met een paard de weg op gaat. en dat ze dan reageren op een manier zo van 'tja, jij vindt het dus veilig om op die manier tussen het verkeer te rijden? ik niet, en ik zal je dat snel eens bewijzen ook!!'

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:19

Zoals mensen te paard ergelijk vinden dat er autor's rijden Haha!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:24

MoonChloe schreef:
Zoals mensen te paard ergelijk vinden dat er autor's rijden Haha!


zullen we eens op hun voorruit springen?? is het vast ook niet meer veilig voor ze ~~}> !!


RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:26

Ja dat is prima idee.. alleen moet ik wel een vrijwilliger vinden Tong uitsteken

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 14:23

ik neem het je niet kwalijk moonchloe..
ik heb de mazzel dat klas het waarschijnlijk niet eens hoort... ik had die route toch genomen, ik zocht een leuke route voor als een vriendin met dr fries langs komt.. (phardau hier op bokt)
en ik vind het helemaal niet erg dat er auto's rijden, ik ben er alleen wel een die me aan de regels van het ruiterbewijs houdt..
ik loop dus op de weg of berm en meestal niet op voet en/of fietspad.
ik ga er namelijk wel van uit dat klas naar mij luisterd en niet schrikt van een auto.
(ga ik er van uit dat ze dat wel doet, doet ze het ook namelijk Haha!)
enne.. dat van die autoruit.. als jij me een pony levert, spring ik wel op die auto (geintje)

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 15:45

Motorijders hebben er ook een handje van, vlak naast je gaan rijden en dan flink het gas open trekken.

Heb er ooit 1 gehad die trok zijn gas open en bleef naast me hangen, Balen voor hem dat hij zijn vizier open had en geluk voor mij dat ik mijn zweep in de linkerhand had......

* KLATS!!!!!!! *

Deed ie nooit meer!!!!!

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 15:50

you go, wienna!!!!!! Extreme duivel Extreme duivel

Haha! Haha!

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 15:52

helaas kom ik ze nu niet meer tegen Schijnheilig

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 15:55

Of mensen die gaan schelden als je met een niet verkeersmak paard buiten loopt. Die dan weg springt van de auto. (ja, ik ga altijd op veilige afstand staan en tussen weg en paard in)Krijg je een preek dat je daar niet mee naar buiten moet gaan. Wat denken die mensen dan? Dat paarden verkeersmak geboren worden?

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 16:18

Weet je wat je dan moet zeggen????
Zal ik even afstappen kunt u het mij voordoen!!!

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 16:25

Mystica schreef:
Of mensen die gaan schelden als je met een niet verkeersmak paard buiten loopt. Die dan weg springt van de auto. (ja, ik ga altijd op veilige afstand staan en tussen weg en paard in)Krijg je een preek dat je daar niet mee naar buiten moet gaan. Wat denken die mensen dan? Dat paarden verkeersmak geboren worden?


dat zijn dus die types die vinden dat een paard gewoonweg niét op de straat hoort. nooit, als het aan hun lag Boos! !


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kn8rretje, Laj1, maj0, Noblesse_, Vinny12511 en 120 bezoekers