Laatste loodjes.....pfff...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Laatste loodjes.....pfff...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 09:46

Onze merrie loopt op haar eindje nog heel eventjes en we verwachten een klein wondertje. Knipoog Sinds afgelopen zaterdag heeft ze het echt zwaar, naar haar buik kijken, puffen, achterbenen strekken, weer gaan liggen, flemen. Dan wrijf ik over haar buik en praat tegen haar, dit schijnt ze lekker te vinden. Af en toe rustig met haar wandelen vindt ze fijn, lekker haar eigen tempo. Uiteraard heeft ze dit niet de hele tijd. Ze kan de hele dag hooi eten, wat ze ook doet, kleine beetjes tegelijk. Staat verder op het land, waar niet teveel gras staat. Er is nog maar zo weinig ruimte. Maar mijn vraag hoe doen jullie dat om het voor jullie merrie zo prettig mogelijk te maken zo op het eind. Verward groetjes, Brigitta.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:50

Ik verplaats dit even naar kraamstal, ik denk dat je daar meer antwoorden krijgt. Succes!

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:09

Onze merrie staat de hele dag op het land. Er staat niet bijzonder veel gras op, maar ze kan wel lekker de hele dag lopen. 's middags mag ze een paar uurtjes in de tuin, daar staat meer gras Haha! . Verder borstel ik haar elke dag en dat is het eigenlijk. Maar ik heb het idee dat ze zich eigenlijk wel heel goed voelt Lachen

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 11:41

Je merkt aan onze dame dat ze het echt zat is, het is haar eerste veulentje. In de box staat ze rustig, zet je haar buiten gaat ze wel een beetje rondscharrelen, ziet er verder erg content uit. Komt ook goed door de wintervacht heen, glimt harstikke mooi. Overdag staat ze buiten lekker in het zonnetje en 's avonds op stal met de camera op haar gericht OK dan!.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:56

Gaat het nog lang duren denk je?
Maar ik denk ook niet dat je meer kunt doen, ze staat lekker buiten en krijgt de nodige aandacht.. Nu is het alleen nog maar afwachten wanneer ze het veulen uitpoept Knipoog.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:29

Lekker buiten zetten is het beste met dit weer! Die van mij staat ook lekker op het land nu Misschien een lekker appeltje om te verwennen Haha! Hihi

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:30

Ik zou net als anderen zeggen gewoon buiten zetten en gewoon afwachten!

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 12:55

Okidokie, vindt het alleen zo zielig Verdrietig om te zien dat ze het zo zwaar heeft. Maar goed dus lekker verwennen, buiten in het zonnetje. Waarschijnlijk nog een dag of 2, afwachten dus.... *LOL*. Haar vagina is al iets opgezet en wat slapper haar tepels beginnen te kegelen. Wel spannend hoor z'n eerste veulen.

Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:57

Idd lekker buiten zetten en afwachten maar Haha!