pretty woman,nog een drietal weken te gaan!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pretty

Berichten: 4110
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: België,West-Vlaanderen

pretty woman,nog een drietal weken te gaan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 10:23

mijn merrie is uitgerekend op 9 mei,maar ik geloof dat ze er we lzal overgaan,kijkende naar de omvang van haar buik!
hier op bokt heb ik al heel veel ronde en barstende merries mogen bewonderen,en nu vraag ik me af of het ook maar iets betekend dat de mijne zo rond niet is Knipoog enfin ze is wel rond,maar de hangbuik mis ik precies Bloos zijn er van jullie waarvan jullie merrie ook zo dik niet stond,en wat zijn jullie ervaringen ermee? ze eet voor de rest goed,en ze ziet er goed uit,oordeel zelf misschien eens als jullie willen Lachen

Afbeelding
van vooraan bekeken zie je dat het veulen rechts overhelt Schijnheilig

Afbeelding
buikje in close-up ziet er toch mooi bol uit..

Afbeelding
buikje van achteren bekeken ook..

Afbeelding
maar op zn geheel is ze echt niet zo zwaar..moet er wel bijvoegen dat ze nooit dik stond..

Afbeelding
zien jullie het veulen al liggen? Pling

Afbeelding
de uier is nog erg bescheiden,maar daarvoor is het ook nog te vroeg

Afbeelding

das van 2 weken geleden,nog echt een slanke ranke dame

ik moet wel zeggen dat ik nu heel vlug veranderingen zie komen in die buikomvang,maar kwil toch even horen wat jullie ervan denken..geeft dit dan risico op een klein veulen?

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:19

Tis erg verschillend per dracht en per merrie... Shanaya was vorig jaar minder dik als jouw merrie. Ze was 9 juni uitgerekend en begon half mei uiers te ontwikkelen.. 28 mei verloor ze vocht uit haar tepels, 29 mei was dat biest geworden en die nacht beviel ze (30 mei dus). Nu is ze 2x zo dik als vorig jaar vlak voor de bevalling (iets dikker als jouw merrie). Ze is nu 30 mei uitgerekend maar ze heeft al uiers sinds 15 april. Ze staan barstens vol 's morgens en na wat beweging is de druk er een beetje af... Er zit zo'n wezenlijk verschil tussen beide zwangerschappen.... Je kan er geen touw aan vast knopen.... Ze is onrustig 's nachts en zodra ze erg rustig word weet ik dat ik extra moet opletten, althans, als ze het net als vorig jaar doet, maar dat is ook niet zeker...

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:24

Lekker buikje!
Die van mij is vandaag uitgeteld, en die heeft net zo'n uier als die van jou!
Die van knapt haast uit haar vel, maar toch denk ik dat ze wel een aantal dagen nog zal overdragen.. Maar hoelang? Haha!

pretty

Berichten: 4110
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: België,West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 15:44

Ik ben al blij te horen dat er nog merries zijn die niet op ontploffen stonden bij de bevalling Haha! maar ik zie die buik nu wel heel hard groeien hoor!
Summertje,die van jou is écht wel dik Haha! en dan nog overdragen,kdenk dat die van mij dan wel naar de 12 maand zal moeten toegaan Schijnheilig