Paardenmasseur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Milka

Berichten: 2112
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Paardenmasseur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 07:48

HoiHoi,

Ik vroeg me af of iemand hier ervaring had of meer wist over paardenmasseurs/massages?? Verward

Aangezien mijn paard nu eerst een revalidatietijd nodig heeft van 2 maanden als hij daarna nog steeds last heeft van zijn spierblessure moet hij naar een paardenmasseur. Scheve mond

Heb hier echter nog nooit van gehoord en ben weleens benieuwd hoe en wat.

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 08:01

wij hebben 2 masseurs op stal, en beiden reizen ook naar stallen buitenaf... Lachen

De eerste is Nico Speksnijder, een ostheopaat.. en de 2e is Manja Faulhaber, en zij doet aan Natural Balance-massage....

Beiden behandelen Banjer ook (voornamelijk preventief) en over beiden zijn Banjer en ik zeer tevreden... Lachen

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 08:03


Milka

Berichten: 2112
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 08:13

SmithsGirl, maar wat houdt t dan precies in, zeg maar??
Ik bedoel, mijn paard heeft een spierblessure gehad en moet nou dus eerst 2 maanden revalideren. Maar wat kan een masseur nou doen om hem weer goed te laten lopen??

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 15:20

Mijn bijrijdpaard wordt eens per maand behandelt door een fysiotherapeute, ik denk dat dit op hetzelfde neerkomt.
Hij is wat stijf na een blessure, dus zij buigt zijn spieren zodat hij wat losser wordt, en ze geeft ons aan hoe we die periode met hem moeten trainen.