Alles is ineens veel dichterbij

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Alles is ineens veel dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 21:54

met Paula Haha!

Waar ik vroeger ongeveer 3 uur op pad was met de Fjord voor een rondje Balloërveld en omliggende dorpjes, met galopperen en al, doe ik hetzelfde rondje nu met Paula in iets meer dan anderhalf uur *LOL*
Het gaat heel goed met Paula, ze ziet er hartstikke goed uit, krijgt wat meer spieren en wordt wat voller door het gras waar ze nu een aantal keer per week op staan. Het rijden gaat ook steeds wat beter, al word ik soms wat moe van haar eindeloze energie *LOL* Paula blijft lopen als je niet aangeeft dat je er ook nog af wil aan het eind van het uur Haha!
Maar we rijden na het trainen in de bak vaak nog buiten, en dat vindt ze heerlijk, samen met Pliva nog 'even een rondje' buitenlangs, eindigt vaak in een flink eindje rijden, omdat beide paarden wel van een stevig tempo houden.
De conditie gaat in ieder geval flink vooruit, en buiten is ze de laatste tijd heel braaf. Wel heel fit en attent, maar goed te controleren.
Ik zal binnenkort eindelijk eens de fotocamera meenemen als we gaan rijden, is al lang geleden dat ik foto's geplaatst heb


tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 21:55

Ik ben heel benieuwd naar de foto's.
Klinkt als een super combi jullie twee..

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 21:56

Heerlijk als alles goed gaat en de conditie (en de gezondheid) van het paard ook beter worden.

Helemaal toppie, het viel mij vandaag ook op dat mn pony nog een best aardige conditie heeft.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:02

"Alles is ineens veel dichterbij"
Gut kind, ik dacht dat je een bril gekregen had.... Haha!

Leuk om te horen dat het zo lekker gaat. Kan me nog herinneren dat Paula als een idioot door het Drentsche land stuiterde.... Wanneer ga je je inschrijven voor de endurance? Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 22:04

Ja endurance, da's nog steeds iets wat ik heel graag wil.
Maar ik krijg mijn zus nog niet zover, die wil eerst een wedstrijd gaan bekijken voor ze beslist of ze ook mee wil doen *LOL*
Daarbij is Wittelte in augustus dit jaar afgeschaft, dus blijft een béétje in de buurt alleen Ommen over, maar dan moeten we nog voor 2 paarden vervoer regelen. Blijft nog even aankijken dus hoe en wat.
Maar volgens mij haalt Paula in stap al bijna de minimumsnelheid van 8 km per uur Clown *LOL*

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:35

zullen we paula kruisen met mijn nieuwe ruintje? die denkt meer 'doe maar normaal, dat is al méér dan gek genoeg' Haha! . komen we er vandaag niet, dan waarschijnlijk morgen wel *LOL* !

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:48

Súper! Dus die stuiterbal stuitert nu in het controleerbare?! Dat heb je super voor elkaar
Ik ben benieuwd naar plaatjes Haha!

Dees

Berichten: 18873
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:59

Hihi, zo kan je gemakkelijke eens een midddagje 'rondje Emmen' doen Nagelbijten / Gniffelen
Leuk dat het tempo er zo in zit. doet me denken aan de avond4daagse "zo gaat ie goed, zo gaat ie beter, alweer een kilometer":D

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:18

Lijkt me heel leuk paardje! Foto's lijkt me heeeeeel leuk!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:37

haha en ik dacht dat je een auto had gekocht............nou ja dan.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, GoogleAdsense, Twist1991 en 29 bezoekers