En alweer rijden er geen treinen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

En alweer rijden er geen treinen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 10:35

Na vorige week gestrand te zijn op Utrecht, wegens een stroomstoring bij Woerden, vanmorgen vol goede moed naar de OVR-site.... En ja hoor, weer geen treinen tussen Utrecht en Rotterdam, wegens een wisselstoring bij Woerden Boos!
Ik baalde flink (was namelijk al aan de late kant doordat ik me verslapen had), snel besloten dan maar een bus eerder te nemen, en te kijken hoever ik kom. Ben ik bijna bij de bushalte, komt de bus 5 min. te vroeg aanrijden. Ik begin te rennen (voor zover dat gaat met 3 tassen Schijnheilig ), maar nee hoor, hij rijdt gewoon weg Stoom uit je oren

Dus maar weer naar huis, heb besloten wel naar college te gaan (kan het tenslotte niet weer missen). En dan maar nog een nachtje bij m'n ouders slapen en morgenochtend weer naar Rotterdam.
Ik heb namelijk geen zin om met 3 tasen te slepen de hele dag, en ga het niet meer redden eerst langs huis te gaan (met alle vertragingen).
Ga het zo maar weer eens proberen, en hoop voor het eind van het college aan te komen.....

[edit Elles: titel verduidelijkt Knipoog]

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:37

Treinen Stoom uit je oren en bussen.. onee.. je kan niet zeggen dat er mensen daar werken * beter gezegd mensen met gevoelens Haha! *

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:39

Pff dat is balen zeg, je zou er toch gek van worden..

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:41

Owh lekker dan! Daar krijg je echt de hik van zeg! Ben blij dat ik nooit met de trein moet. Alleen met de metro maar dat is binnenkort ook afgelopen!! Dan kan ik lekker op de fiets naar me werk en ben ik nergens van afhankelijk! Heerlijk dus! Succes vandaag!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:59

Zo das echt irritant gewoon... weet er alles van. Ben door die kl*te ns wel eens mn baan kwijt geraakt... Had wekelijks dit probleem.
Weet heel goed hoe kwaad jij nu bent

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:07

Grr.. je zou ze toch .. zo wegrijden Scheve mond
Heb ik gelukkig nog niet gehad, maar ik ben dan ook GELUKKIG niet afhankelijk van het openbaar vervoer Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 19:44

Nou ja, ben weer thuis gekomen Lachen

Vanochtend bij de tweede poging, vertrok de bus te laat (meneer moest eerst z'n krantje uitlezen) en reed vervolgens ook nog eens verkeerd. Waardoor ik dus WEER m'n trein miste Stoom uit je oren

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:32

Het openbaar vervoer... Scheve mond Lips are sealed
Heb je nog wel je college bij kunnen wonen?
Je zou er af en toe echt gek van worden, vandaag vertrok mijn treintje van een ander spoor... Ineens... En dat werd pas 3 minuten voor vertrektijd omgeroepen... Boos!
Terwijl ie daar dus al minstens een kwartier stond te wachten... Ik rennen... Bloos

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:38

Richtje, ik weet helemaal wat je bedoelt. Vanuit Gouda zijn vanmorgen iig 3 treinen niet vertrokken. De trein die wel reed stond dus best wel erg vol (en ja, daar stond ik ook tussen Scheve mond )
Nooit geweten dat er zo veel mensen van Gouda naar Utrecht gaan in de spits...

Die stroomstoring van vorige week zat ik middenin. Heb toen nog geluk gehad dat we rollend in Woerden konden komen.

En afgelopen zaterdag lag Gouda helemaal plat. Brand in een kastje Verward

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:45

Lang leve de NS

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:48

Ik ken het, deze week 2 keer op en neer naar Utrecht geweest,
geen enkele trein gehad zoals gepland

Zou vandaag een meeloopcollege hebben,
heb het maar opgegeven,
ik kon inmiddels 2,5 uur ipv 1 uur van te voren vertrekken,
had er al geen zin meer in (slecht, maar ja ***NS)

mariska18
Berichten: 252
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:02

ik ken het, als je s'morgens sjaggie wilt worden moet je met het openbaar vervoer reizen!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:05

Tja, het ov is lang niet alles, maar toch zit ik liever in een trein dan in de file...

heb afgelopen zaterdag de treinstoring tussen R'dam en Utrecht ook meegemaakt, ik moest namelijk via Woerden naar Leiden, en iedereen die naar Den Haag en Rotterdam moest, moest dezelfde trein nemen. Ik heb weer een hoop meer respect voor sardientjes gekregen Lachen

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:29

dan had je me gisteren moeten bellen beppie dan had je alleen maar tot utrecht hoeven komen dan was je de rest meegereden, want patrick had bij Utrecht cs er boven examen!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 13:33

En ook vandaag mocht ik weer sardientje spelen Boos!

Ik had slechts 5 kwartier vertraging, op een stuk waar ik normaal 50 minuten over doe.
M'n college kon ik dus ook weer vergeten

Bij Utrecht hield m'n trein op met rijden, vanwege een storing bij Gouda, waardoor de trein niet splitste maar helemaal doorging naar Den Haag.
Vol goede moed op de volgende trein richting Rotterdam gestapt, en ja hoor..... die stopte bij Gouda met rijden vanwege een sein- en wisselstoring bij Nieuwekerk.

Ik ben uiteindelijk aangekomen, maar ik ben het nu echt goed zat Stoom uit je oren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:38

Weet je toevallig of de treinen morgen rijden? Ik moet nl weer half Nederland door... Maar jij veel sterkte, kan me goed voorstellen dat je het grondig zat bent. Maar Bloos waarom moet je zoveel met de trein? Je hebt toch een kamer in Rotterdam? Of is dit steeds als je vanuit huis naar Rotterdam moet, en reis je veel heen en weer?

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:39

Heerlijk toch, het ov, ik had er gisteren ook last van. Mijn (lange, dubbeldekker, snel)trein kwam niet opdagen, de (veel kortere, geen dubbeldekker, stop)trein had vertraging. Er stopte gelukkig net een deur vlak voor mijn neus en ik kon in het gangpad staan, dus ik hoefde geen sardientje te spelen. Maar ik was wel een half uur later op m'n werk Boos! Het is de laatste tijd echt weer duffe ellende met die sneltrein richting Den Haag (vanuit Arnhem geloof ik), hij komt of te laat of hij komt gewoon helemaal niet opdagen. Maar vanmorgen ging alles weer prima OK dan!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 13:54

Maya schreef:
Weet je toevallig of de treinen morgen rijden? Ik moet nl weer half Nederland door... Maar jij veel sterkte, kan me goed voorstellen dat je het grondig zat bent. Maar Bloos waarom moet je zoveel met de trein? Je hebt toch een kamer in Rotterdam? Of is dit steeds als je vanuit huis naar Rotterdam moet, en reis je veel heen en weer?


Helaas, ik kan het niet voorspellen Knipoog Maar ik zou er maar niet op rekenen dat het normaal rijdt

Ik heb idd een kamer in R'dam, maar moet voor mijn autorijlessen nog ieder weekend naar huis. Doordat gister de treinen niet reden, ben ik vandaag nog een poging gaan doen.
In de vier dagen dat ik de afgelopen 1,5 week met de trein wilde gaan, heeft ie maar één keer normaal gereden (dwz niet meer dan 5 minuten vertraging)

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 16:18

Richtje schreef:
En ook vandaag mocht ik weer sardientje spelen Boos!

Ik had slechts 5 kwartier vertraging, op een stuk waar ik normaal 50 minuten over doe.
M'n college kon ik dus ook weer vergeten

Bij Utrecht hield m'n trein op met rijden, vanwege een storing bij Gouda, waardoor de trein niet splitste maar helemaal doorging naar Den Haag.
Vol goede moed op de volgende trein richting Rotterdam gestapt, en ja hoor..... die stopte bij Gouda met rijden vanwege een sein- en wisselstoring bij Nieuwekerk.

Ik ben uiteindelijk aangekomen, maar ik ben het nu echt goed zat Stoom uit je oren

Vandaag ook weer? Welke trein was dat dan?

Ik heb tot nu toe niet echt veel ellende meegemaakt met de NS.
1 keer een vertraging van 20 minuten, en vorige week strandde ik ook op Gouda. En nog een aantal vertragingen van 5 minuten.
En dat terwijl ik gemiddeld 4 keer in de week naar Utrecht (school) moet.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 16:27

Ik leef met je mee, moet ook vaak op het traject gouda/utrecht reizen, dat is echt een ramp, maar geloof me waddinxveen/gouda is nog veeeel erger.

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 16:30

Gouda-Utrecht is de laatste tijd echt niet grappig meer Had net weer een wisselstoring Scheve mond

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 19:05

Ik lees hier dus net dat ik mazzel had dat ik gisteren vrij was en pas vanmorgen van Rotterdam naar Utrecht hoefde.
Maar ik heb kennelijk zowieso geluk, want ik heb zelden problemen op dat stuk en ik reis toch heel wat af tussen Rotterdam en Utrecht (of liever, tussen Brielle en Utrecht, metro tussen Spijkenisse en Rotterdam geeft ook nog wel eens problemen).

*klopt nu snel af, wil dit geluk graag behouden*

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 22:01

Metro is ook niet altijd alles Maar iig beter dan de trein *zucht*

Kusia, vandaag splitste mijn trein niet op Utrecht, maar ging in z'n geheel naar Den Haag vanwege een storing bij Gouda. Volgende trein ging wel naar R'dam, maar stopte op Gouda met rijden, vanwege een storing bij Nieuwekerk. En toen er eindelijk weer een trein ging, was het de stoptrein die tot nieuwekerk langzaam reed, vanwege die storing Boos!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:06

Maar wat raar dat de trein naar Den Haag in zijn geheel daar naar toe ging, omdat die ook langs Gouda moet Verward

Ik had de trein van 13.03 (sneltrein) en had nergens last van.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 22:21

Snap ook nog steeds niet, waarom die trein niet gewoon kon gaan rijden
Maar goed......
Denk dat toen jij langskwam het probleem net opgelost was, rond halfeen begon het vanaf gouda (welliswaar langzaam, maar toch) weer te rijden.