Coppers Longshot arrived!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Coppers Longshot arrived!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 11:43

Ik kan het niet laten maar ik moet even melden dat Coppers veilig is gearriveerd.

Zaterdag hebben we Bailey eerst weggebracht naar de Kalverhoek. Hij vond het erg leuk allemaal want hij stapte zijn box in, nam een hap kuil en keek in de rondte als een klein kind in een nieuwe speeltuin. Ik weet zeker dat wij op wedstrijdgebied nog wel wat gaan horen van Kim en Bailey OK dan!
Geen verdrietig afscheid omdat hij zo´n leuke baas heeft gekregen....

Toen door naar Leusden om Coppers op te halen. Daar werd wel een dikke traan gelaten door Bianca, de berijdster van Coppers. Ze had er erg veel moeite mee.
Bij ons thuisgekomen hebben we hem in de paddock gezet en hij was helemaal happy! Lekker hooi en alles was goed.

Omdat Coppers sinds kort niet meer kan zien met zijn linkeroog was het wel even schrikken om te zien dat zijn nieuwe omgeving wel een grote omschakeling voor hem was. Hij was reuze voorzichtig met het rondlopen en durfde even de paddock niet meer uit toen we hem op stal wilden zetten.
Maar nu zijn we ruim een dag verder en hij weet al helemaal helemaal de weg, loopt met je mee zonder enig probleem.
Ik weet zeker als Nanouk en Coppers een vertrouwensband hebben dat hij helemaal op haar vertrouwt... Pling

Nanouk heeft veel foto´s gemaakt dus ik hoop dat ze die strakjes hier kan plaatsen.

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart


Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 14:44

Foto's!!!! Cheese! Cheese!

Fijn dat alles zo goed is gegaan!!
Lief issie he? Lovers

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 14:58

Hee wat leuk! Super dat het zo goed gegaan is. En ik ben ook benieuwd naar de foto's hoor! Haha!

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 15:15

De foto's zijn helaas niet zo heel erg super gelukt want ik heb ze met een mini-cameraatje genomen. Ik zal ze vanavond even uploaden en hier op bokt zetten Knipoog Maar ik ben helemaal weg van Coppertje, het is een echt mensenpaard, hij hinnikte vanmorgen zo lief naar me toen ik in de stal kwam en hem riep Lovers .
Hij komt ook onmiddellijk naar me toe als ik het land in loop (doe ik regelmatig om te kijken of het allemaal goed gaat).
En zometeen ga ik lekker met hem rijden!

Kreeg gisteren een mailtje van de nieuwe eigenaresse van Bailey en die schreef dat het helemaal super gaat met hem, ze had al van alles met hem gedaan en dat ging allemaal uitstekend, alleen de beenbeschermers die ze voor hem had gekocht vond hij heeeeeeeel vreemd Verward

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 16:04

Zo te lezen komt het wel goed allemaal Haha!
( is die camera toevallig in sleutelhangerformaat??? )

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 16:09

He , wat leuk zeg dat Bailey bij jullie vandaan komt ! Kim is een vriendinnetje van me , en volgende week ga ik Bailey bewonderen (ik heb hem al op foto's gezien , wat een lekker ding is dat zeg) Heel toevallig heeft Kim Splash ook nog bijgereden toen ie nog op Kalverhoek stond !

Bailey heeft aan Kim een onwijs lieve baas , en ik weet zeker dat die twee het onwijs leuk gaan hebben samen Haha!

    S p o t.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 17:41

cornelie schreef:
( is die camera toevallig in sleutelhangerformaat??? )

Hoe weet jij dat???
He Cornelie, je stond leuk in de BIT!!! Zelfs 2x een foto van jou en Pride Haha! Leuk hoor!!! OK dan!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:52

Nanouk, gefeliciteerd met je nieuwe maatje.................ik zou wel heeeeeel graag foto's willen zien! Mag ie binnenkort ook gaan spelen met Digger???? Vera, hoe is het met hem?

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 18:02

Ze staan nu nog even gescheiden maar straks gaan ze lekker saampies in de wei.
Digger gaat prima, staat zijn buikje rond te eten en doet niet zoveel.
Ik ben de laatste tijd erg druk geweest met mijn vriendinnetje....die moest eerst een paard verkopen (wat ik steeds voor moest rijden *LOL* *LOL* ) en nu zijn we druk met Coppers om dat allemaal goed te laten verlopen. Knipoog
Dus Digger staat even op de tweede plaats...maarrre ik geloof dat hij het niet erg vind hoor, het gras smaakt hem prima Tong uitsteken Tong uitsteken

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:19

spannend hoor nanouk
heel veel plezier met je paard

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:43

Veel plezier met Coppers, Nanouk! Ik ben erg benieuwd naar wat foto's van hem, maar doe maar lekker rustig aan, JIJ bent degene die van het paard moet genieten, wij genieten alleen een beetje mee Lachen

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 19:30


Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 21:07

Wat een scheetje Nanouk! Heel veel plezier met hem!

One moment can change everything.

United Stables That's US


Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 21:26

Vanmiddag heeft Nanouk op hem gereden, meteen maar een buitenritje. Knipoog En of de duvel er mee speelt, het was vreemde voertuigen-spitsuur!
We hebben drie trekkers, 4 x langsscheurende brommers, een idioot met gierende banden, fietsers en een rode bus Haha!
Coppers stapte gemoedelijk rond alsof er niets bijzonders te zien was Cool
Wij hadden telkens zoiets van " Bloos! Bloos! " maar hij maalde nergens om OK dan!

Ik heb blaren overgehouden aan die stevige wandeling (ondanks zijn leeftijd heeft hij er aardig de sokken in) maar we hadden allebei zoiets van: "pppfffff, meer hadden we niet durven hopen" Gewoon een kei van een paard Lovers

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

DubbelFun

Berichten: 88606
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:11

Heerlijk toch zo'n bomproof paard OK dan!
Goed voorbeeld voor Digger Vera Knipoog

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:58

Sugarmiss schreef:
Heerlijk toch zo'n bomproof paard OK dan!
Goed voorbeeld voor Digger Vera Knipoog


Nah..............Digger is ook behoorlijk bombproof hoor, Schijnheilig . Moet ie alleen zijn puberstreken even laten varen.......... *LOL*

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 10:30

Spijker op zijn kop!!
Bomproof is hij zeker, die kijkt echt nergens van op maar een ongelofelijke puber is het nu wel
Alhoewel nu zijn kiwi´s onschadelijk zijn gemaakt is het ergste voorbij Bloos
Zodra Nanouk en Coppers het lekker met z´n tweeen afkunnen ga ik weer rustig aan met Digger aan de gang.

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:31

Nou, dan zijn jullie mooi op tijd klaar voor het bloemencorso Haha!

bugsy

Berichten: 369
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:59

Wat een superschatje Nanouk
Heeeeeeel veel plezier met hem OK dan!

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:34

SpLaSh_ schreef:
He , wat leuk zeg dat Bailey bij jullie vandaan komt ! Kim is een vriendinnetje van me , en volgende week ga ik Bailey bewonderen (ik heb hem al op foto's gezien , wat een lekker ding is dat zeg) Heel toevallig heeft Kim Splash ook nog bijgereden toen ie nog op Kalverhoek stond !

Bailey heeft aan Kim een onwijs lieve baas , en ik weet zeker dat die twee het onwijs leuk gaan hebben samen Haha!

Ah toch weer een bokt-connectie!! Wat leuk!
Volgens mij zijn Kim en Bailey voor elkaar gemaakt hoor, een superstel is het samen. Ik hoop dat ze ook heel lang en veel plezier hebben samen.

En Coppers is voor mij gewoon een superpaardje!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:25

hmm ja foto's die mis ik hahaha

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers