Texel Weekend!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Texel Weekend!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 12:04

Wie is er geweest??
Zet ff je verslagje neer!! ..mijn komt nog..
t was weer een superweekend!!
OK dan! OK dan!


Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 13:09

Wij zijn lekker naar Rick geweest. Die staat in de opfok op Texel.
En hij is voor het eerst in de zee geweest. In het begin vond hij het vreselijk eng. Later kwam hij erachter dat hij niet dood ging in het water Knipoog en sjokte hij er zo doorheen.

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Hij was zo moe dat hij op het strand nog lekker een half uurtje heeft staan slapen. Over een maand doen we het nog even dunnetjes over.. OK dan!

Bijna klaar met mijn opleiding!!!

Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 15:22

leuk hor! nou nog mensen die naar het texelwedstrijdweekend zijn geweest Knipoog

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 15:27

Ik ging er al vanuit dat het daarover ging. Ik heb wel een paar dressuur ruiters op het strand gezien idd.. *LOL*

Bijna klaar met mijn opleiding!!!

Suzanne F.

Berichten: 48954
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:37

Jessica24 is naar het Texel weekend geweest. Heeft 3 winstpuntjes gereden in de L2.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:53

Jajajajajja!! Het was echt beregezellig, en wat een mooi weer dit jaar! De schimmel was heel braaf, erg lekker gereden!

Maar wel veel gezopen...

Ehmja??

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:54

Oh joh, is dat al geweest Haha!
Normaal gaat er altijd wel iemand bij mij op stal heen, maar dit jaar dus blijkbaar niet, anders was ik wel ff gaan kijken.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 19:25

Suzanne F. schreef:
Jessica24 is naar het Texel weekend geweest. Heeft 3 winstpuntjes gereden in de L2.


Het wat goed van Jessica en Fujera, die hebben de gang erin. Heb haar nog wel even gezien, maar helaas geen proef gereden.

Judith

Valery
Berichten: 221
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Foxhol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 19:38

2 meiden bij mij op de manege zijn daar heen geweest...
1 kwam uit in de B dressur en haalde 1wp binnen
1 kwam uit in de Z1 en haalde ook 1 wp binnen
maar 1 v/d 2 meiden werd ziek en die zelfde avond werd haar paard ook ziek (bacteriele infectie had haar paard) en van het andere meisje gleed het paard uit in het gangpad(waar diej voor 2 n8jes loogerde
een heel weekend niet echt goed gegaan maar ze ook wel gelachen afg. weekend ondanks de ongelukjes

*~* Als 1000anderen van je houden,maar je houd niet van jezelf,zal andermans liefde niet overkomen.*~*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 07:36

leuk mensen, ik ben niet geweest, paar van mijn club wel, 2 die voor het eerst in de M1 gingen starten en eentje die L1 en L2 heeft gereden...met wp! en 2 1e prijzen geloof ik

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _l_amanda_l_, Amazonbot, Fenders, Jet, Kimmie25501, Lanoca, MirjamRobin en 47 bezoekers