Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 19:43

Gister was ik aan het werk bij de Albert Heijn en kreeg ik super last van mijn nek. Toen ik even voelde voelde ik ineens een knobbel zitten. Scheve mond
Verder niet echt aandacht aan geschonken. Na een tijdje voelde ik me echt niet goed en was ik ook koortsig, maar dat was een uurtje later alweer over!
Toen ik terug kwam van mijn werk voelde ik dat er een 2e knobbel zat. Net iets erboven.
Verder was de pijn niet erger geworden ofzo. Ben 's avonds uit gegaan en op een gegeven moment trok de pijn door naar mijn achterhoofd en schouder.
Vanochtend werd ik wakker met pijn vanaf mijn achterhoofd tot pols. Alles stijf en pijnlijk.
De 2 knobbels lijken inmiddels ook groter te worden. Scheve mond
En op dit moment heb ik echt verschrikkelijk last van mijn mijn hele hoofd, nek, schouder en hele arm, vooral mijn onderarm is op dit moment heel erg.

Mijn ouders dachten vanochtend dat het 2 ontstekingen waren en dat het wel weer over zou gaan. Maar de pijn wordt maar erger. Scheve mond
Iemand die enig idee heeft wat dit kan zijn??


marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:09

Voel je in je oksels toevallig ook knobbels? Ik denk zelf dat je lymfeklieren zijn opgezet, oftewel je hebt zeer waarschijnlijk iets onder de leden. Goed rust nemen, en als de zwellingen toenemen maar langs de huisarts, die kan je testen op evt. ziekte van pfeiffer of andere infectieziekten. Beterschap!

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 20:23

Dankje.
Ik kan zo snel niet echt een knobbel vinden onder mijn oksels, daar heb ik verder ook geen last.

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:24

Waar in je nek zitten die knobbels? Ik dacht zelf ook gelijk aan opgezwollen lymfeklieren, en dat kan door van alles komen: gewoon een griepje, een keelontsteking, tot de bof of ziekte van pfeiffer idd. Ik zou gewoon langs de huisarts gaan en bloed laten prikken voor de zekerheid als het morgen niet over is.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 20:27

Ze zitten een beetje schuin achterin. Tussen recht achter en de zijkant in zeg maar. Aan de rechterkant. Ook de spier die van mijn nek naar mijn sleutelbeen loopt is wat dikker aan die kant.

Ik heb trouwens sinds een dag of 4 vaak 's avonds op bed het gevoel dat ik helemaal uitgeput ben en net 10 KM gerend heb ofzo. Heel vreemd is dat. Dan voel ik ineens mijn hart heel goed kloppen en word ik kort-ademig. Scheve mond

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:35

Hmm...het klinkt in ieder geval niet goed allemaal Scheve mond Als het zover naar achter zit zijn het waarschijnlijk toch niet je lymfeklieren. Nogmaals: absoluut even naar de huisarts gaan om het tóch even te laten controleren. Sterkte ermee!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:35

heb ik ook een keer gehad, dat mijn klieren helemala opgezwollen waren en ben toen even heel erg ziek geweest. Nu heb ik nog steeds een bobbel in mijn nek (lang zo groot niet meer) en den ook niet dat dat nog ooit weg gaat..

Maar idd, als ze groter worden even langs je ha.

Onderschriftloos :Y)


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 15:01

Nou ik ben vandaag langs de dokter geweest.
Ik heb een ooronsteking, keelontsteking en een voorhoofd-holte ontsteking. FIJN!
Het is dus idd mijn lymfeklier. En volgens de dokter word de pijn nog wel erger.. Scheve mond

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 16:00

Heel veel beterschap! Ach gut

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 16:06

ik wilde net zeggen t zijn vast en zeker opgezette/ontstoken lymfeklieren, ik heb het nml ook weleens gehad, en dat doet echt pijn Scheve mond
heb je iets van naproxen/ibuprofen gekregen? de zakjes om op te lossen van Ibuprofen 600 mg. werken het beste, BrufenBruis 600 heten die ofzo

beterschap!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 16:50

Dat klinkt niet leuk zeg! Ach gut
Beterschap en kruip maar lekker onder de wol. (moet ik nodig zeggen, ik wil dat ook nooit als ik ziek ben Haha! )

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 06:56

Tja ik ga ook gewoon nog werken, zolang dat gaat blijf ik niet thuis zitten. Schijnheilig
Rijden is alleen wel erg pijnlijk heb ik gister ondervonden. Scheve mond

Ik heb trouwens anti-biotica en ibuprofen gekregen.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 07:38

van de dokter?
wat had je volgens de dokter dan?

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Draakje

Berichten: 1727
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 07:44

e_l_m_o"]
van de dokter?
wat had je volgens de dokter dan?
[/quote]

[quote="Nathalie schreef:
Nou ik ben vandaag langs de dokter geweest.
Ik heb een ooronsteking, keelontsteking en een voorhoofd-holte ontsteking. FIJN!
Het is dus idd mijn lymfeklier. En volgens de dokter word de pijn nog wel erger.. Scheve mond


Dit had ze elmo Knipoog

Beterschap nathalie Ach gut

The Future Belongs To Those Who Believe In The Beauty Of Their Dreams.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 07:45

Draakje"]
[quote="e_l_m_o"]van de dokter?
wat had je volgens de dokter dan?
[/quote]

[quote="Nathalie schreef:
Nou ik ben vandaag langs de dokter geweest.
Ik heb een ooronsteking, keelontsteking en een voorhoofd-holte ontsteking. FIJN!
Het is dus idd mijn lymfeklier. En volgens de dokter word de pijn nog wel erger.. Scheve mond


Dit had ze elmo Knipoog

Beterschap nathalie Ach gut
[/quote]

heb ik weer te snel gelezen... sorry

beterschap in ieder geval!

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 08:47

Nathalie schreef:
Ik heb trouwens sinds een dag of 4 vaak 's avonds op bed het gevoel dat ik helemaal uitgeput ben en net 10 KM gerend heb ofzo. Heel vreemd is dat. Dan voel ik ineens mijn hart heel goed kloppen en word ik kort-ademig. Scheve mond


Klinkt lichtelijk als Pfeiffer! Ik had regelmatig hartkloppingen, last met ademhalen, knobbeltjes in mijn nek... Ik naar de dokter, die dacht dat mijn schildklier te snel werkte (is was totaal niet moe, maar juist een beetje hyper), dus bloed geprikt. Na een paar dagen kwam de uitslag, en ik had Pfeiffer (daar snapten ze helemaal niks van, ik was totaal niet moe ofzo, maar dat kwam wel!). 3 dagen daarna lag ik doodziek op bed met een hele erge keelontsteking en zelfs even naar de wc voelde als een marathon...

Ik zou dus, tenzij de arts heeeel zeker weet dat het ontstekingen zijn, bloed laten prikken en testen op Pfeiffer.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:25

je moet er iig niet te licht over denken hoor!
goed uitzieken,en als je geen verbetering voelt terug gaan!!!!~!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

picobello

Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 13:47

Klinkt i.d.d. een beetje als pfeiffer. Bij mij dacht dacht de huisarts in eerste instantie aan ontstoken klieren maar na bloed prikken bleek het toch pfeiffer te zijn... Ik was ook niet heel moe maar werd een week na mijn testuistlag enorm ziek, keelontsteking.... Dus als je twijfelt, vraag een test aan.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 13:55

Ik had ook plotseling enorme knobbels in mijn nek toen ik pfeiffer kreeg. Je kon ze zelfs zien in de spiegel... Ik had ook opgezwollen oogleden. Echt alsof ik overal in ene vocht vasthield. Gewoon effe naar de dokter gaan.

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:01

Ik heb vaak last van opgezette lymfklieren, dacht dus ook direct dat dit bij jou het geval was. Hoeft niet ernstig te zijn hoor, ook als je gewoon verkouden bent kunnen je lymfklieren opzetten.

זכור

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:02

Zo, pfeiffer klinkt ech griezelig als ik dit zo hoor Bloos!

Beterschap hoor meis.. Hoop dat je snel opknapt!! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:10

t zal waarscheinlijk een ondsteking zijn, ik heb borstondsteking gehad ... ga maar gou naar de dokter want je kan er eg ziek van worden ik had 40 grade koorts! en heel veel pijn!

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:15

Heel veel sterkte, Nath!!
het kan ook nooit is een half jaartje goed gaan, hè.. Ach gut

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie