M2: Wederom wp en 1e plaats

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

M2: Wederom wp en 1e plaats

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 13:25

Helaas niet zulke flitsende punten als de vorige keer Knipoog , maar toch weer een stapje dichter bij de Z. Helaas kan ik in juni pas weer starten, maar in de tussentijd ga ik me alvast een beetje concentreren op de Z oefeningen, dat ene puntje moet zo gehaald zijn.

Ik moest afgelopen zaterdag rijden in Ravenswaay. Bij het inschrijven werd ons gemeld dat alles keurig op tijd liep, dus wij netjes op tijd gezadeld en naar de losrijbaan gereden.

Om de een of andere reden begon het toch behoorlijk uit te lopen.
Ik zat om 20.00 uur op mn paard en zou eigenlijk om 20.40 moeten rijden.
Omdat er tussen mijn twee proeven maar een combinatie zat, had ik ervoor gekozen om op tijd te gaan losrijden. Helaas voor mij kon ik pas om 21.05 de bak in, en op dat moment waren we allebei al niet zo kwiek meer, want het was echt om te stikken in de binnenbak.
Het eerste proefje ging redelijk, alleen was alle show en pit eruit, een braaf proefje.
Toen ik voor de tweede keer de bak in mocht was het 21.20 en tegen die tijd zag patos het niet meer zo zitten. Dat viel ook wel te zien aan ons proefje; travers ging in een slakkengang, midden- en uitgestrekte gangen waren niet noemenswaardig en ook voor de keertwendingen hadden we veel te weinig impuls.

Ik zag mijn 2 laatste wp's voor de Z al in rook opgaan Knipoog .

Uiteindelijk viel het nog mee, de eerste proef eindigde ik met 159 punten bovenaan en in de tweede proef werd ik toch nog 2e met 152 punten.

Heel tevreden was ik niet, maar nu kan ik nog wel lekker 1 of 2 buitenwedstrijden rijden voordat ik hard ga trainen voor de Z.


Annash
Blogger

Berichten: 26473
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 13:48

haha, nou dan heb je toch nog goed gereden hoor!
Train ze, en dat laatste puntje is vast gauw binnen.
Gefeliciteerd Lachen

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 13:51

tjonge, vervelend dat die tweede proef zo laat verreden moest worden. Ik ken het gevoel helemaal van met een paard wat 'op' is door de bak heen gaan. Toch wel fijn dat je eerste proef een puntje waard was! Lachen

www.dressagedirect.com
Ragne eindstand Z1+3 :D --> nu met pensioen *\o/* nieuwe heldin = Wallenka! Nu M1+5


Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 15:58

Nou alsnog goed gedaan!En dat laatste wptje komt er wel!Alvast veel succes in de Z Knipoog Haha!

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 16:56

Bedankt! Het is idd niet leuk om een proef te rijden wanneer je paard op is, vind het juist wel leuk om een spetterende proef te rijden. Je komt dan ook met zo'n down gevoel de bak uit.
En Ctal: jij gaat anders ook erg lekker in de M1!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:07

Gefeliciteerd hoor!! OK dan!

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 17:09

Dank u, dank u! Ik zal toch nog even moeten werken tot ik net als jij Z2 mag starten, en zo te zien heb jij ook een succesvol weekend gehad?

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 09:04

Zijn er eigenlijk nog meer mensen die 13 juni bij Nedereind in Utrecht starten?

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:34

super gefeliciteerd! op naar de Z!! en indd die laatste punt heb je dan ook zomaar.

*

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 18:41

Reken ik eigelijk wel op (hoezo verwaand Knipoog ), tot nu toe heb ik slechts 1 wedstrijd geen wp's gehad, en de laatste keer dus, toen had ik er maar 1.
Maar op zich vind ik het ook wel leuk, kan ik toch nog meerijden in het outdoor seizoen, anders was ik namelijk gaan trainen en wrs pas in september weer wedstrijd gaan rijden.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 19:15

Nou als je weet dat je nog beter kan is er niks aan de hand. Echt balen dat je zo lang moest wachten, ik had een keer een uur tussen twee proeven, was ook geen pretje Scheve mond

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 10:15

Dat is idd heel erg balen, als het uitloopt, kun je daar rekening mee houden bij het beginnen met losrijden, dat kun je dan uitstellen. Helaas, als je er op zit en het begint dan uit te lopen kun je niet zo veel meer, behalve rustig stappen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 43 bezoekers