kijk mama, paardje!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

kijk mama, paardje!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:24

Het was vandaag dus echt super weer, stal ligt aan het bos en gister hadden we met zijn 2 en geoefend met het wandelen en dat ging goed. Vandaag alleen geprobeerd, lucky aan de lange lijn, lijn om zijn hoofd en daar gaan we...

Maar ik had er dus geen rekening mee gehouden dat het natuurlijk nationale sportieve boswandel mensen dag was..

Het bos ligt aan een camping dus we waren net in het bos en ik hoor het al vanuit de struiken..

Mama kijk paardje *springt er ineen keer een klein meisje voor onze neus* schrik me te pletter. Komt mama, ahh kijk jongens wat een groot paardje!! (1.45 is toch niet zo groot Verward )Lucky was alweer aan het dribbelen. Kindje: ahh kijk het is een circuspony

Ik liep daar maar te ho-en, Lucky stappen!, stappen, ho-o.. Lucky weer rustig en we lopen weer verder.. Hoor ik in een keer een schreeuw achter me, komt dat kin achter ons aan..paardje rijden!!

Zodra mensen op Lucky willen rijden zeg ik altijd maar dat dat nog niet kan want hij is nog niet ingereden en dus heel wild ~~}> Dus nu ook weer..

Mensen kijken me verschrikt aan en lopen snel weg..Mooi konden wij ook weer verder. Op de terugweg geen mensen meer tegen gekomen alleen maar fietsers maar daar reageert hij braaf op, hebben we geoefend. We schrokken wel allebei heel erg van de pauw Bloos

Ik heb zo`n vermoeden dat het allemaal wel goed met het rijden en verkeersmak/bosmak maken Haha!


verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 08:04

bij ons waren een paar motorclubs bezig ofzo. Ik ben onderweg wel 3 stoeten motorrijders tegengekomen.

[o]


INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 09:52

verootjoo schreef:
bij ons waren een paar motorclubs bezig ofzo. Ik ben onderweg wel 3 stoeten motorrijders tegengekomen.


Hey hier ook al Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:11

Hehe dat zei ik ook altijd, je had dan van die meisjes die achter je belven aan fietsen op hun 3wielers...
Ik spoorde dan altijd aan in draf en zei tegen die kids dat ze maar weg moesten gaan omdat "paardje bang werd van de fietsjes en er van ging rennen" Haha!

Makkelijk om ze zo te lozen Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:12

haha die sanex.. maar ja dat is tuurlijk altijd irri dat mensjes!!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:38

Whahaha,hier gisteren ook...Ik rijd in de wei,tegenover zo'n recreatie'plas' Naast de wei zit ook nog een tulpenveld,waar kindjes in spelen,terwijl moeders tulpen aan het jatten is....Hoor ook allerlei dingen zeggen als,kijk dat is een mooi paard...Hee het paard van sinterklaas..Kijk dat meisje rijdt zonder zadel....En dan nog een paar pennymeisjes die het zielig vonden dat ik in een wei reed...

Kan er wel omlachen,vervelender vind ik toch al die mensen die vragen of dochterlief er niet even op mag..Of niet even mag aaien...Zo vervelend,om de wei ligt namelijk nog een sloot,dus eer dat ze er zijn,kunnen we wel weer stoppen met de training....Een beetje gemeen,maar doe voortaan net of ik het niet hoor Bloos!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:24

Paardje aaien, ook zoiets...

Ik liet soms wel toe maar als ik dan die kleine blote kindervoetjes in slippertje, sandaaltjes en zachte rubberen laarsjes zag, naast Maffick z'n enorme hoeven die nogal eens lomp wou wezen... dan slikte ik wel eens en hoopte ik dat hij zn lompe voeten op de grond zou houden zolang die kids daar stonden te aaien

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:44

Toen mijn paard nog vlak bij de Zaanse Schans stond had ik daar ook nogal last van. Om de paar meter werd je aangehouden voor een foto. Op zich niet erg, maar het schiet natuurlijk voor geen meter op. Op een gegeven moment dus blik op oneindig gezet en doorgereden. Sprong er ineens een vrouwtje achter mijn paard vandaan en die trok gewoon keihard aan mijn linkerteugel! Mijn paard maakte een halve draai om haar voorhand en bleef toen heel schaapachtig dat vrouwtje aan staan kijken. Gelukkig heb ik een cool Cool paard in dat soort situaties. Het had voor dat vrouwtje heel verkeerd kunnen aflopen!

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 14:27

Tja, waren wij met Rick (jaarling) op het strand aan het lopen komen er 2 kindjes aanrennen om hem te aaien. Rick vind die rennende dingen doodeng. En maar proberen te aaien, wij waren echt met stomheid geslagen. Meisje van ong. 4, hup naar die achterbenen en aaien. Het is dat Rick heel cool is maar er kan altijd wat gebeuren. En die ouders stonden er lachend bij te kijken. Verward We hebben ze maar even snel weggestuurd bij Rick.

Bijna klaar met mijn opleiding!!!

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 14:54

Haha, dat is altijd zo... als je zegt dat het paard wilt is zijn ze direct een paar kilometer verderop Haha! haha

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 15:15

jaaa, dat fijne bos dat ken ik. Ik ga er altijd crossen op doordeweekse dagen maar in de weekenden zie je mij er niet. Dan is het losloopdag van Penny meisjes Haha! . En ze hebben het altijd over paardJE ongeacht de grootte. behoorlijk irritant kunnen ze zijn. het Penny seizoen is weer begonnen geloof ik wel als ik alles hier zo lees Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:43

Natascha schreef:
jaaa, dat fijne bos dat ken ik. Ik ga er altijd crossen op doordeweekse dagen maar in de weekenden zie je mij er niet. Dan is het losloopdag van Penny meisjes Haha! . En ze hebben het altijd over paardJE ongeacht de grootte. behoorlijk irritant kunnen ze zijn. het Penny seizoen is weer begonnen geloof ik wel als ik alles hier zo lees Knipoog


Ik had er even geen rekening mee gehouden *dom, dom* Ik was alleen bang dat Luck een kindje omver zou rennen ofzo, daar zie ik hem wel voor aan.. Schijnheilig

Lief paardJE!!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:46

Wat hierboven wordt beschreven... die kindertjes met slippertjes aan en Maus zn grote lompe hoeven... brrr... zo eng vind ik dat. Vooral als kinderen persé willen aaien op het moment dat we op de terugweg zijn (Maus is dan altijd al zo lekker opgenaaid)... niet fijn. Ik loop ook altijd door... tenzij ik echt aan het wandelen ben en Maus ergens laat grazen, Er is toch nooit iets belangrijker dan eten, dus tsja... dan kan er ook niet zoveel gebeuren he Knipoog
Vorig jaar trouwens was naar! Ik rijd met Maus langs het surfmeer, twee van die pennymeiden: Ooh... mooie haf, mogen we hem aaien?!
Ik: Nee, doe maar niet, hij is een beetje onrustig
Pennymeiden: Echt niet! Je banketstaaf! Verward
Ik: Uhhuh... doe ik altijd (reed ondertussen gewoon verder)
Pennymeiden erachteraan of van die flipflop slippers, maus "schrikt" springt opzij en doet twee galopsprongen op de weg...
pennymeiden: Doe eens normaal! je mishandelt dat paard!
Toen knapte er wat en ben ik snel doorgereden... ik kookte echt... waar halen ze het bijdehante lef vandaan?! GRR ik kan me er zo aan ergeren!

Der Ellmauer Dancing Queen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:44

Amberto schreef:
Wat hierboven wordt beschreven... die kindertjes met slippertjes aan en Maus zn grote lompe hoeven... brrr... zo eng vind ik dat. Vooral als kinderen persé willen aaien op het moment dat we op de terugweg zijn (Maus is dan altijd al zo lekker opgenaaid)... niet fijn. Ik loop ook altijd door... tenzij ik echt aan het wandelen ben en Maus ergens laat grazen, Er is toch nooit iets belangrijker dan eten, dus tsja... dan kan er ook niet zoveel gebeuren he Knipoog
Vorig jaar trouwens was naar! Ik rijd met Maus langs het surfmeer, twee van die pennymeiden: Ooh... mooie haf, mogen we hem aaien?!
Ik: Nee, doe maar niet, hij is een beetje onrustig
Pennymeiden: Echt niet! Je banketstaaft! Verward
Ik: Uhhuh... doe ik altijd (reed ondertussen gewoon verder)
Pennymeiden erachteraan of van die flipflop slippers, maus "schrikt" springt opzij en doet twee galopsprongen op de weg...
pennymeiden: Doe eens normaal! je mishandelt dat paard!
Toen knapte er wat en ben ik snel doorgereden... ik kookte echt... waar halen ze het bijdehante lef vandaan?! GRR ik kan me er zo aan ergeren!


dierenbeul Haha!

Ik was dus ook bang dat lucky perongeluk een stapje opzij zou doen, want ik zie hem er best voor aan

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 17:04

Dat heb ik ook wel ja. Ik was eens met een vriendin Anne in het bos en toen kwamen we langs de heide. kwamen 2 meisjes aangerend 'paardjes paardjes' (wij stapten toen nog) Ik riep heel hard : Niet Rennen! Toen liepen ze een stukje zei dat meisje:' nou ik ga toch rennen' (GRRR) toen zei ik tegen Anne : 'Anne Galop Nu' en tegen die kinderen ' niet rennen want dan gaan ze op hol' Dus wij in volle galop en Anne doen alsof ze eraf viel!!!!!! Whahahhaha nog nooi zoveel lol gehad!!!!

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 17:08

Amberto schreef:
Wat hierboven wordt beschreven... die kindertjes met slippertjes aan en Maus zn grote lompe hoeven... brrr... zo eng vind ik dat. Vooral als kinderen persé willen aaien op het moment dat we op de terugweg zijn (Maus is dan altijd al zo lekker opgenaaid)... niet fijn. Ik loop ook altijd door... tenzij ik echt aan het wandelen ben en Maus ergens laat grazen, Er is toch nooit iets belangrijker dan eten, dus tsja... dan kan er ook niet zoveel gebeuren he Knipoog
Vorig jaar trouwens was naar! Ik rijd met Maus langs het surfmeer, twee van die pennymeiden: Ooh... mooie haf, mogen we hem aaien?!
Ik: Nee, doe maar niet, hij is een beetje onrustig
Pennymeiden: Echt niet! Je banketstaaft! Verward
Ik: Uhhuh... doe ik altijd (reed ondertussen gewoon verder)
Pennymeiden erachteraan of van die flipflop slippers, maus "schrikt" springt opzij en doet twee galopsprongen op de weg...
pennymeiden: Doe eens normaal! je mishandelt dat paard!
Toen knapte er wat en ben ik snel doorgereden... ik kookte echt... waar halen ze het bijdehante lef vandaan?! GRR ik kan me er zo aan ergeren!



Gewoon slaan!!! JEzus ik was gaan schreeuwen, eerst mijn paard laten schrikken daarna ook nog eens brutaal wezen. Volgende keer een zweep mee nemen of je paard leren te bokken, komt ervan hoor!!!!! Klere wijven Tong uitsteken Tong uitsteken
Bloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aniek23, CitrusBliss, Donderwolk55, Earth, Eva1975, gaby_kremer, KikiCelinevs, kreekie, Lui_, Miriam91, paardje2013, Pluksjaanvu, Saranghea, SemrushBot, Sydney_Zorro en 87 bezoekers