mini winkel??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

mini winkel??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 09:00

Ik ben aan het rondkijken wat de mogelijkheden zijn om een (online) mini winkel te beginnen.
Mini dekens, mini halsters, mini tuigen, mini transport beschermers, etc etc.

Zou hier voldoende animo voor zijn?


Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 09:19

nou het bestaat toch nog niet, er zijn genoeg mensen met shets etc, dus iemand moet de eerste zijn he..............

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 09:21

Lijkt me een goed idee, omdat er vast een hoop mensen zijn die naar dat soort spulletjes op zoek zijn, ik denk dat je wel wat bekendheid moet opbouwen voordat het loopt.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 09:24

Lijkt me net als gegorette een goed en leuk idee.. !! doen he!?

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 09:25

bekendheid zal ze pas krijgen op het moment dat ze iets biedt, dus speciaal in haar zpullen/zaak zal zijn, kwestie van veel reclame, PR etc., ik bedoel n divoza kent ook iedere ruiter, en die zaak ik ook jaren geleden eerst vanuit een woonhuis gestart!

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 09:31

Meld zich, hier is er zeker animo voor. Mits er de dingen zijn te krijgen die ik wil voor een knappe prijs. Ik heb voor de meeste dingen nu overal wel m'n adresjes, maar iets nieuws vinden is toch altijd wel erg moeilijk.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 09:36

Nou al een klant Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 09:38

Lijkt me een heel erg goed idee.
Een Mini-shop. Kun je voor al je spulletjes terecht bij jou. Hoef je niet meer met veel moeite op zoek te gaan.

Ik denk dat hier wel erg veel animo voor zal zijn.
Erg goed idee van je Stef!

Succes er mee, als je het gaat voortzetten.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 09:45

tja, er komt gewoon veel bij kijken. Gelukkig weet een vriendin van mij hoe het werkt en wat ik moet regelen.
Het grootste punt zal inversteren zijn en een leverancier vinden.....

Dennis, wat vind jij speciaal?

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 09:51

wat ik speciaal vind is dingen die je ook voor grote paarden hebt, maar dan nu in het klein, en dan niet voor mega veel geld...

want spullen voor shets zijn wel te vinden, maar vaak kost het veel meer... want jah het is voor een shet Scheve mond

net als een regen deken voor een shet, die kosten soms bijna meer of even veel als een gewone grote paarden deken....

en ik denk das dennis hier bedoelt dingen zoals longeer singels, halster hoofdstellen enz.

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:00

ik ken iemand die haar spullen inkoopt direct bij de fabrikant in duistland (geloof zelf dat de fabrikant bij haar langskomt) en het is goed leer spul en niet duur, VZH zadel voor fjord kost compleet €170,- etc, dus de mogelijkheid is er zeker wel, zij verkoopt vanuit huis in capelle a/d ijssel en ik zou t s bij haar navragen als ik jou was.
als je r gegevens wilt hebben moet je me maar even PB-en.

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 10:04

Voor goed minipaarden spul (dekens enzo) moet je toch voornamelijk in amerika zijn denk ik. Duitsland misschien idd ook wel...
Ach, het is nog maar een idee. Ik hoef er geen miljonair van te worden, maar het moet allemaal wel rendabel zijn natuurlijk

Annash
Blogger

Berichten: 26452
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:13

Haha, Stef in actie Haha!

Maar ff serieus, lijkt me erg leuk! Denk dat er ook best wel interesse voor is, want idd, er zijn veel shets!
Als t doorgaat zal ik het doorgeven aan Marianne, die zoekt ook altijd spullen voor Pino de Palomino Tong uitsteken
Succes!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:18

lijkt me ook wel wat!
maar dan wel ook voor shets tot 1.10 Haha!

Dag lieve mama...

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:22

Gaaf zeg!
Moet je echt gaan proberen!

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:24

Is wel leuk toch ?
Maar er is toch al iemand die zn winkel online heeft ??
Ook voo die mini's www.ponyshop.nl geloof ik....

-xx-MAdieke

:+:

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:45

die gene die ik bedoel die heeft juist n min shetlander kinder manege waar ze ment en les geeft met die uks! en amerika is duurder ivm verzendkosten dan Duitsland, maar laat je maar s informeren!

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:51

Knappe peesbeschermers of 3-in-1 beschermers oid. Ik zoek al 3 jaar naar een knap hoofdstel met hoge neusriem en zonder tirelantijntjes. Een dubbel gebroken bitje(heb ik wel gevonden). Eventueel een dun gewoon trensje(alles in Dennis z'n breedte maat zit z'n mond te vol mee omdat ze te dik zijn). Kaptoom's. Uiteraard goede dekens(al heb ik daar nu de perfecte leverancier voor). Een martingaal(al 3 jaar op zoek, nog steeds niet kunnen vinden, Pony maat is te groot). Knappe sjabrakken(niet alleen simpele dunne katoenen, maar echt wat knaps(denkend aan Poly pads oid ook, maar ook zo als BR of Eskadron sjabrakken).

Ik heb al veel voor Dennis, ook al veel van boven staand. Maar het zijn allemaal dingen die je niet 'ff' koop maar echt naar op zoek moet of toevallig tegen moet komen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Nicolien_DF

Berichten: 647
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:40

Er bestaat wel al een mini winkel, maar zonder website. Ik denk wel dat je succes zou hebben!

-

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:47

Ik ben er dus al mee bezig www.ponyshop.nl is van mij Knipoog
Op dit moment staat alles even op een laag pitje omdat we druk met verbouwen en verhuizen bezig zijn.
Het grootste probleem is het vinden van leveranciers. Op dit moment heb ik een aantal contacten in het buitenland gelegd waarvan ik hoop dat het me iets oplevert.
Een ander probleem is de prijs-kwaliteit verhouding. Veel producten zijn wel leverbaar maar de prijs is voor de doorsnee consument gewoonweg te hoog.
Daarnaast ben ik nu bezig met het opzetten van een eigen productielijn. Dat is nog in een pril stadium, maar ik heb goede hoop dat het allemaal gaat lukken.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

prompter

Berichten: 11035
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:50

In Duitsland bestaat een enorm populaire zaak met alleen maar minispullen, en met een zeer uitgebreid (en vaak ook kostbaar) assortiment. De spullen die daar verkocht worden, lijken me - zoals Irene ook al noemt - veel te duur voor de doorsnee mensen met een kleine pony. En die het wel kunnen betalen, geven er niets om om het in het buitenland te moeten kopen. Het lijkt mij niet iets wat je voor 100% voor een salaris kunt doen, meer iets voor "erbij".

Extremely rare and Beyond Compare

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:28

Nou Stef, eimand anders had dus hetzelfde idee, dus concurrentie heb je al, maar daar is niks mis mee.

Irene, leuk opgezet hoor en hele duidelijke site!

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:46

ja, hier is er ook animo voor!
Mits natuurlijk goede prijzen, sommige shetlandartikelen zijn zo achtelijk duur...

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

boeflover

Berichten: 6043
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 14:40

ik vind het wel een goed idee. het nadeel is dat de prijzen soms super duur zijn, en veel mensen hebben dat voor hun super dure sportpaard wel over, maar voor hun shettebak van 100 euro niet...
wat ik nergens kan vinden of nog nooit heb gezien zijn bv. westernhoofdstellen(heb er ooit 1 gezien), kaptoom, fatsoenlijke bandages in leuke kleuren(als je het al kan vinden zijn het alleen effen kleuren...), springschoenen(nooit gezien, en zou ze eigenlijk wel willen hebben aangezien boef zn voorhoeven wel eens aantikt -> wondjes) etc. meer zulke specifieken dingen, halsters in die maten zijn er wel genoeg...

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 14:46

Ik heb een kaptoom maat shet!!!!! Lachen Ze bestaan dus, heb hem 1x gezien en ook meteen mee genomen(wel iets klein voor Den, maar het kan net).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, JornaR, Kirja, Luzerna en 110 bezoekers