1e keer outdoor Z2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

1e keer outdoor Z2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 18:23

Vandaag weer 1e keer buiten gestart!! Mike kan nogal kijkerig zijn en ik had niet mijn meest favoriete jury, maar ze vond schijnbaar dat we erg vooruit waren gegaan en ik was 2x 1e 191 en 193!! Dat geeft de burger weer moed. Het was natuurlijk ook heerlijk weer om te rijden.De eerste proef vond ik zelf wat minder, ze waren bezig met een verbouwing ( nieuwe kantine) en er lagen nogal wat stenen en een grote houten plank.( die had ik natuurlijk gelijk al gezien waardoor mike waarschijnlijk aan mij voelde dat er echt iets eng was Bloos! ) maar hij was erg braaf alleen mijn eerste middendraf over de lange zijde ( langs de enge plank) liep hij een beetje naar binnen maar had daar toch nog een 7 voor. Verder in mijn proef moest ik van hand veranderen in middengalop en de plank lag bij de F en daar moest ik de wissel springen maar hij ging ook goed. de tweede proef was ikzelf een stuk relaxter en keek mike ook nergens meer naar dus konden we wat lekkerder rijden, een paar kleine dingetjes gingen niet helemaal zoals het thuis kan gaan maar dat is bijna altijd zo! Ik heb de hele dag met een grote Haha! op mijn gezicht gelopen echt een lekker gevoel weer!! op naar 15-5 en daarna de selecties. Tiffy heeft nog foto's gemaakt dus die zullen er nog wel bijkomen.

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!


Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 18:24

Jahhhh foto's Haha! is altijd leuk! Maar wel kewl hoor de eerste keer outdoor en dan al dit resultaat Lachen gefeliciteerd en suc6 de volgende keren!

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 18:25

Heb je ook nog foto's van je profiel? Wou je topper bekijken maar geen foto's...

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 18:33

Tiffy zet voor mij de foto's erbij maar er was iets mis met de site waar ze vanaf gehaald worden ofzo. Ik ben echt een nerd met computers dus het is voor mij allemaal acracadabra maar tiffy zou kijken of ze er iets aan kon doen dus ik hoop dat ze vanavond te bewonderen zijn!!

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 18:35

Wauw wat een punten zeg! Gefeliciteerd! Ben ook wel benieuwd naar je foto's!


Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:52

remi schreef:
Tiffy zet voor mij de foto's erbij maar er was iets mis met de site waar ze vanaf gehaald worden ofzo. Ik ben echt een nerd met computers dus het is voor mij allemaal acracadabra maar tiffy zou kijken of ze er iets aan kon doen dus ik hoop dat ze vanavond te bewonderen zijn!!


Helaas, geen foto's . Picserver ligt er al even uit en het ziet er niet naar uit dat ie het vandaag weer gaat doen. Nog even geduld dus, erg jammer er zaten mooie foto's tussen vandaag . Misschien dat iemand anders ze kan uploaden en wil plaatsen, dan mail ik ze even .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:02

Hardstikke goed zeg! Dat zijn de punten he Haha! De selecties moet vast wel lukken. Ben benieuwd naar de foto's

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 21:08

Ik heb de foto's gezien en er zitten een paar leuke bij maar ik heb geen idee hoe ik ze erop moet zetten Bloos! Maar goed het komt vast wel goed alleen niet vanavond...........
ik ga lekker slapen Haha!

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 08:08

Hardstikke goed, gefeliciteerd zeg!
Ben benieuwd naar de foto's!!!! Lachen

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 17:33

De foto's in mijn profiel doen het weer de foto's van mike zijn een beetje wazig, maar goed je ziet in elk geval iets!!!!!(Zijn niet de foto's die Tiffy gisteren heeft gemaakt)

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 21:18



Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:36

Gefeliciteerd met die mooie aantal punten toppie hoor. Ga meteen even de foto's bekijken.

gr

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:55

Gefeliciteerd hoor en leuke foto's zitten er tussen

............


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers