Paard weggebracht naar de hengstenboer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Paard weggebracht naar de hengstenboer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 20:31

Vanmiddag heb ik Gently weggebracht om haar morgenvroeg te laten scannen. Spannend!!! Hoop zo dat ze drachtig is!! Zie er nu al naar uit, volgend jaar een mooi klein schimmeltje... Mijn dochter Jennifer heeft nog even een paard getraind Haha! Er liep een paard in de bak en Jennifer ging springen op de trampoline. Paard sprong leuk mee in de bak, die vond het wel grappig zo'n kleine kabouter die op en neer stuiterde. *LOL*
Morgen weten we weer meer....

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:46

Ik zal duimen voor je! Lachen

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:42

Ik duim ook mee. Spannend.....

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:09

spannend zeg!!:D
Arzu is zaterdag naar de hengst zelf geweest, helaas was ze niet hengstig

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 19:57

Getver, ze was niet drachtig. Nieuwe hengstigheid zit er wel aan te komen dus ik heb haar er maar weer gelaten. Gossie wat kan ze zielig hinniken zeg. Ze hoorde de auto en stond al te hinniken en te briesen in de stal. Ze was zwaar beledigd dat ik haar niet meenam naar huis. Naja, morgen daar maar even rijden, anders heeft Nienke woensdag weer zo'n tijdbommetje.

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 20:49

Goh, balen zeg! Hopelijk pakt ze de volgende keer wel op! Maar gelukkig zit je nog mooi vroeg in het seizoen. En dit lekkere weer werkt altijd in het voordeel. Royal Bravour deed je erbij, toch?

Mijn merrie is vrijdag drachtig gescand (20 dgn), maar heeft zaterdag al weer flink ruzie gehad onderweg naar concours, op de vrachtwagen met een andere merrie. Dus die staat komende weken kreupel en gekneusd op rust, hoop alleen dat het geen invloed heeft gehad op het "veulen". Laat haar over drie weken weer scannen, dus we zullen zien. Lachen