Vanmiddag wezen afdansen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Vanmiddag wezen afdansen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 19:57

Zit nu 3e jaar stijldansen, goud dus, en moest vanmiddag afdansen. Ging echt goed, was niet zo heel zenuwachtig, en dat zag je ook in mn cijfers. Had de volgende cijfers:

Ballroom:
Engelse wals: 8,5
Tango: 8,5
Quickstep: 9 Haha!

Latin:
Cha cha cha: 8,5
Samba: 8,5
Rumba: 8,5
Jive: 9 Haha!

Ben errug blij dus met deze cijfers! Nou alleen nog kijken of ik volgend jaar wel door kan. Heb geen danspartner, ja of ik moet er 1 delen en daar heb ik weinig zin in. We komen nl. in de les bij hogere jaars en diegene met wie ik dan wil dansen (eigen danspartner stopt) heeft daar een vaste danspartner. Dus nou moeten we naar een andere les ofzo, maar we kunnen niet allebei op dezelfde dagen. Scheve mond [/i]

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:05

Gefeliciteerd! Jullie moeten dus ook een danspartner hebben (of een halve)? Is best lastig. Maar het talent heb je zo te zien al Lachen

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:06

wow, vet goede cijfers *LOL*. Ik heb een paar lessen gekeken, maar das niets voor mij Tong uitsteken. Een paar vriendinnen zitten er wel op, maar die hadden niet zulke goede cijfers als jou OK dan!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 20:08

Kieffertje schreef:
Gefeliciteerd! Jullie moeten dus ook een danspartner hebben (of een halve)? Is best lastig. Maar het talent heb je zo te zien al Lachen


Nou als je wat hoger komt is het gewoon handig om een vaste danspartner te hebben met wie het klikt en waarmee je gewoon fijn kan dansen. Dan gaat dansen een stuk beter dan wanneer je elke keer wisselt. Hoeft dus niet perse, maar ik heb weinig zin om €150 te gaan dokken en vervolgens de halve les aan de kant te zitten. Dan leer je gewoon een stuk minder, je leert het pas echt als je het vaak doet... Maar thnx voor het compliment Bloos
Laatst bijgewerkt door Tamara op 25-04-04 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 20:10

verkaatje schreef:
wow, vet goede cijfers *LOL*. Ik heb een paar lessen gekeken, maar das niets voor mij Tong uitsteken. Een paar vriendinnen zitten er wel op, maar die hadden niet zulke goede cijfers als jou OK dan!


Nou, er werd ook onwijs hoog gejureerd, das altijd zo. Ze laten echt niemand zakken, de slechsten kregen als laagste een 7 en er werd niet hoger dan een 9 gegeven. Gemiddelde was een 8 dus daar zat ik nog wel boven, maar echt veel stelt het niet voor

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:10

zo he, nette lijst!
Aantal vrienden doen ook stijldansen, maar ik heb besloten dat dat niks voor mij is Knipoog