Een goed begin van 2002, grrr....!?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Een goed begin van 2002, grrr....!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 13:17

Poeeeeee zeg... het nieuwe jaar begint beroerd, gister ging ik paardenvoer halen, rijdt ik de auto uit de garage, blijft het snoer van de friteuse achter de voorbumper hangen (god mag weten hoe dat snoer daar kon hangen! Extreme duivel . Ik rijdt dus achteruit en sleur zo friteuse met olie en al mee. Het ding stuitert op de grond en de 3 liter olie wordt doodleuk door de garage heen geslingerd, fijn, vetvlekken tot op het plafond! Kom ik weer thuis, heeft hond-lief deur van het huis naar garage open gemaakt, is de frituurolie op gaan likken en de hele huiskamer ondergekotst! Poes Eppo van 5 maanden deed gezellig mee en zat ik shock-toestand met dunne poep op tafel te shaken! Ik heb nog nooit een kat zo bizar zien kijken.

Dat was nog niet alles. Vriend-lief moest vandaag naar zijn werk, neemt mijn kleine blauwe scheurautootje mee. Gaat om 6.30 uur de telefoon. "Jaaa schat.. ehhh.... ik sta hier naast de vangrail en kan de auto niet uit want mijn deur wil niet open.... ja?". Was het vanochtend zo glad dat hij ergens de bocht is uitgegegleden, en als een bal in een flipperkast tussen 2 vangrailen is aangestuiterd. Auto ligt dus helemaal in de vernieling en is waarschijnlijk total-loss. *zucht*

Wat gaat er nog meer komen in 2002?


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 13:20

Laten we het er maar op houden dat na de regen zonneschijn komt.
Sterkte in ieder geval.
Gaat het met de beesten al wat beter?

:evaw:


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 13:21

Ach, een goed begin is het halve werk Haha!
Zie het maar zo er is niemand dood of gewond en die poep, ja dat stinkt

Voorzitster AFM

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 13:25

Jakkes, die poep en kots, ik heb medelijden met je!

Maar wat een geluk dat je vriend zelf nog kon bellen! Zonde van je auto maar je vriend is gelukkig nog heel, da''s toch een goed begin van eht jaar?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 13:32

Jee, jij hebt je portie pech wel gehad voor de rest van het jaar!

Sorry hoor, maar ik moest wel erg lachen om je bericht.... zag het helemaal voor me!

Dus dat wordt een nieuwe (andere) auto?

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 13:53

Mieke schreef:
Jee, jij hebt je portie pech wel gehad voor de rest van het jaar!


Ik hoop inderdaad dat dit het was... Haha!
Tja... en een auto is maar een auto. Vriend-lief is nog heel, poes en hond poepen ook weer "normaal"... en met Sib gaat het ook goed!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 13:53

idd niet fijn jah. Soms volgt het 1 het ander op. Maar ja, wat kan je er aan doen he? Gewoon gelaten over je heen laten komen....

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 14:05

Jij hebt je portie ellende al wel gehad voor 2002 en 2003!
Gelukkig leeft iedereen nog en poepen ze ook weer normaal Knipoog ! Hopelijk houdt niemand hier iets aan over, zowel vriend als beestjes.
Een gelukkig en pechvrij nieuwjaar dan maar!!!

Toos paardloos

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 14:39

en dan kijk je op de rekening van het garagebedrijf. je denk wat goedkoop maar dat blijken dan weer euro's te zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, GrapeshotBot, justkid, lovelance, meniekske, Milow2018, XXleonieXX en 87 bezoekers