Weer vruchtbaar dagje gehad...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Weer vruchtbaar dagje gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 16:19

Na Viv haar goede resultaten was ik ook weer aan de beurt vandaag Haha!.

Na Viv dr proefjes mocht Tjo eerst nog ff anderhalf uur uitrusten, eten en drinken. Niet zo lang losgereden, maar met het losrijden liep ze als een trein! Maar je merkte in de proeven wel dat het warm was en dat Tjo het ook verder wel geloofde. Ik moest er erg aan rijden en had het daardoor erg warm, maarja dan liep Tjo tenminste nog een beetje... nog lang niet wat het moest zijn maarja... het ging beter dan mijn laatste vier proeven Knipoog. In het tweede proefje was ze echt helemaal leeg en op... waardoor ze jammer genoeg op de eerste volte in galop twee keer in draf viel. Daarentegen kwam er nog best wel een aardige middendraf uit, maar ik dreef me het apenlazerus dus ik was blij toen de proef afgelopen was Tong uitsteken.

Tussendoor nog even gezellig met Lisanne van Tjelle gekletst (die overigens ook super kan lopen Kwijl) en daarna weer naar de prijsuitreiking. Eerste proefje: 163 pnt en een tweede plek, tweede proefje: 153 pnt. en een derde plek. Dus ik ben hardstikke trots op die gele knuffel Lovers . Ook al was ze zo moe, ze is toch doorgegaan wat resulteerde in nog best wel aardige punten. De jury's puntten niet achterlijk hoog of achterlijk laag en hadden goede opmerkingen.

Wij zijn dus hardstikke terveden!! Ik heb inmiddels 7 wp in de B en Viv heeft er 3 in L1... dus dat gaat super!! Volgende week heb ik weer alleen wedstrijd in Delfgauw dus ik ben benieuwd!

Wat Lisanne heeft behaald, mag ze lekker zelf vertellen, maar alvast van mijn kant: gefeliciteerd!!!

Fjorjon
Berichten: 199
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 16:48

Jij ook gefeliciteerd, goede punten hoor

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 17:50

Gefeliciteerd hoor!
Dat gaat lekker Haha! Veel succes de volgende wedstrijd

Patsy

Berichten: 573
Geregistreerd: 19-12-02
Woonplaats: groene hart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:38

Denies! Hartstikke goed joh, volhouden zo, voor je het weet mag je ook naar het L1.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:04

Ja het was warm he, had ik ook last van Haha! Goed dat je er weer een winstpunt bij hebt en ook nog een paar bekers.