Vandaag was het Zondag, en zoals jullie vast wel weten is zondag Splash zn speeldag ! Vandaag kwam ik op stal aan en ik was vast besloten om met hem te gaan voetballen , de vorige keer vond ie de skippybal nogal eng , maar vandaag had ik al het geduld van de wereld en ik was er van overtuigd dat het ging lukken... niet dus

Splash gooide al zijn charmes in de strijd om maar niet bij dat rode ding in de buurt te hoeven komen , toen ik naast de bal was gaan zitten en ik had besloten om niet eerder daar weg te gaan als dan Splash bij mij was gekomen besloot Splash zijn ultieme wapen in de strijd te gooien, het wapen waar ik al meer dan een jaar op heb gewacht....
Meneer ging liggen , hij ging liggen waar ik bij was , en hij liet mij bij hem liggen/zitten....
Mijn ultieme Penny droom is eindelijk uitgekomen , ik ben in de wolken...
Men neme een skippybal en legt hem in het midden van de bak....
Denk maar niet dat ik nog dichter in de buurt kom van dat rode monster

Kom maar Splash ... het is niet eng

Je moet gewoon zo en zo en zo doen.. heel simpel ! Hij bijt heus niet ...
Je kán het , je kán het , je kán het
Denk je dat ik gek ben , ik kom toch niet...

Dán maar het laatste redmiddel , ze móet weg bij dat rode monster
Zie je wat ik doe ? Ik ga voor je liggen.. zie je me dan niet ?

Ik lig ... ik lig !
Nog een beetje onzeker , durfde me amper te bewegen , was bang dat ie weer op ging staan , maar nee , Splash bleef zo lief liggen
Splash lag heerlijk , ik ben tegen hem aan gaan zitten in het zonnetje

Van je laatste wapen gebruiken wordt je moe , heel moe.....
Splash besloot later zijn mond uit het zand te halen en besloot zijn hoofd op mijn schoot te leggen , zo hebben we een half uur gezeten , in de zon.... mijn dag kan niet meer stuk