Zadeltas voor dresuurzadel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Zadeltas voor dresuurzadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 18:31

Toen ik gisteren een lange buitenrit maakte, miste ik toch een aantal dingetjes die ik niet mee kon nemen.
Nou was ik een beetje rond aan het kijken naar zadeltassen, maar ik vroeg me af of er zadeltassen zijn, die geschikt zijn voor een dresuurzade. We hebben namelijk een Euroriding Jade, en zo ver ik me kan herrineren zijn er alleen twee metalen 'lusjes' aan de voorkant, waar je dus eventueel de zadeltas aan vast kan maken.
Maar wat ik nou naar op zoek was, was een zadeltas die achter het zadel zit.
Met wat voor merk hebben jullie nou de beste ervaring?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


kelly_ov
Berichten: 526
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: lisserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:34

je hebt bij de winkels van hypo shabrakken met zadeltassen, ik geloof dat ze rond de 18 euro waren. Ik heb ze alleen in een blaadje zien staan, er waren verschillende kleuren en volgens mij ook dressuur


Liselot

Berichten: 32177
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:36

die zadeltassen voor achter het zadel zijn aan elk zadel vast te maken, ook als daar geen ringen zitten.
er gaan 2 banden onder de kussens door en aan weerszijden gaat er een band naar de singel toe. dat zit dus muurvast.
die sjabrakken met zakken zijn ook erg handig, of je kunt zelf op een oud sjabrak zo'n tas maken

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:15

Die dekjes met tasje zijn iets zijn 34,95 Gewone zadeltassen van global zijn 19,95 en maak je vast aan je singelstoot

- Offline -


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, laran en 18 bezoekers