een rockband in je duim?...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

een rockband in je duim?...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 18:43

jaja, dat wisten jullie nog niet he..

Het komt er dus op neer dat ik een duim heb die geweldig klopt..
Ik kwam vanmorgen op mijn kamer, en daar stond een bezem *speciaal een om binnen te vegen Knipoog * en ik denk die ruim ik op, dat is toch al niet mijn sterkste kant en ik dacht dat ik dan wel een wit voetje kon halen bij mn ouders. Dus ik pak die bezem, en loop mijn kamer uit, op de overloop gekomen valt er een pluis uit dus die wilde ik op pakken... Had ik beter niet kunnen doen
Het bleek dus later dat onze kat Dopje

(in het kort over Dopje: Hij is vanaf dat hij 3 weken was bij ons, we hebben hem grootgebracht omdat zijn *wilde*moeder (een zwerfkat) dood was, en ze net een nestje had, wij namen dopje en mijn vriendin de rest. Dopje is altijd wat wild gebleven en schrikt van de meest domme dingen Clown . We hadden hem redelijk getemd Haha! ikke blij natuurlijk Pling )

op de trap zat, en dus verschrikkelijk over de rooie ging van die o-zo-enge-katertjesetende-pluisjeslatenvallende-bezem Boos!
Rotkat Stoom uit je oren
Het resultaat is:
Ik een Bloos! Verward GAT IN MN DUIMNAGEL Verward Bloos! *die ik al bijna niet afgeknipt krijg, laatstaan een gat erin Scheve mond * 6 mooie diepe krassen bij mn liezen, en nog een gat aan de andere kant van mn duim, in mn duim is alles door zijn o-zo-scherpe-tandjes gedaan, en dat is dus lekker aan het ontsteken Huilen

Maargoed om weer terug te komen bij de titel, het is nu dus net of al die bacterien van Dopje zijn tandjes in mijn duim zitten te drummen Schijnheilig

Ik ben verschrikkelijk benieuwd hoe dat er mogen uitziet...en woensdag gaan we met de klas zwemmen, dan zullen die krassen nog niet weg zijn Scheve mond

Sorry voor het lange verhaal *met typen heb ik me duim niet nodig, dus dat lukt nog wel Tong uitsteken * maar ik moest het even kwijt

MORAAL:kijk uit voor halfwilde katten die in aanraking gaan komen met een enge bezem Extreme duivel



Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 18:46

je kat heeft je dus gebeten? dan zal ik wel even naar de huisaartsenpost gaan om een tetanus prik te halen, of je moet deze de laatste 5 jaar gehad hebben.
als je die al gehad hebt kun je je duim goed ontsmetten met sodawater. schoonmaken is in dit soort gevallen altijd heel erg belangrijk

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 18:50

Sjee... da's een nogal.. uh... moorddadige kat Scheve mond
Maar indd, ga maar een tetanusprik halen Heb je die indd al, dan goed schoonmaken met bijvoorbeeld Betadinejodium of sodawater.

Beterschap Lachen

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 18:51

Ik heb nog een tetanusprik, je krijgt die als je klein bent eentje die werkt tot je 15, ik ben nog 13 dus dat moet goed zitten...
Ik heb hem ook schoon gemaakt, maar een kras van een kat zet altijd al meteen op, en nu zit dat dus onder mijn nagel ik denk dat dat k*tgevoel daardoor komt...
Ik hoop dat ik volgende zaterdag gewoon kan gaan rijden nou het weer zo lekker ging...

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 18:53

na 5 of 10 jaar (weet ik niet helemaal zeker meer) na de prikken moet je altijd 1 prik halen... dus je moet er wel 1. na 15 jaar moet je ze weer alledrie.
heb je soda thuis? dan gewoon je duim een halfuurtje in soda water weken, je kunt dit een beetje lauw maken zodat het voor jou dus makkelijker uit te houden is om het er zo lang in te houden

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 18:54

Toch zou ik het even goed in de gaten houden...
Ik WEET hoe vreselijk die kattenkrabben en beten zijn... Ik heb er zelf 4 dus... En wordt regelmatig gekrabt tijdens het spelen Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 18:57

Nou tentatusprik.. eh, ik heb ooit perongeluk een tand van hond door mijn duim gehaald.. en geen tentatus prik gehad.. werd ook niet ontstoken.. *soda, kan ook met biotex *
maar goed sterkte met je duim
me pa had ooit met een boor *domdom* een gat in zijn duimnagel geboord..

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 19:02

Tis wel heel hip, mooi paars is het, en vanmiddag toen het gebeurde was het nog zwart.
Nee, even serieus, ik ben nog in orde met die tetanus prikken, want ik heb vrijwilligerswerk gedaan tot 2 weken terug bij een vogelopvangcentrum, daar moest je dat dus voor hebben omdat je met meeuwen enzo in aanraking kon komen...
Ben wel benieuwd wat voor kleur het morgen is Haha!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:17

ik heb een jaar lang de opleiding Doktersassistente gevolgd... dus ik heb wel enig idee waar ik over praat. bel toch maar even de huisartsenpost, want ik weet 98% zeker dat je er wel 1 hebben moet.

enne... mag je al wel vrijwilligerswerk doen als je nog maar 13 bent?

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 19:23

Ja, vrijwilligerswerk mag dan toch wel?...
Ik hoefde bijna niets te doen hoor, wat vogels eten geven en kooien schoonmaken, van wat Schijnheilig buizerds en sperwers enzo Schijnheilig
Ik zal aan me ma vragen of ze wil bellen.....
Maar ik ben bang van spuiten Bloos! Huilen Huilen Huilen

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:30

*grinnik* zo'n prikje stelt niets voor hoor Knipoog ze willen hem waarschijnlijk in de arm zetten waar je niet mee schrijft, maar laat hem maar in de arm zetten waar je wel mee sschrijft. daar beweeg je namelijk wat meer mee. door de spuit word je arm iets stijf, door veel te bewegen trekt dat gevoel veel eerder weg

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:33

Mmh ik ben ook bang voor spuiten, ik werd echt helemaal hysterisch toen ik een spuitnaald zag..

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:10

INderdaad vind ik wat LiSSy zegt wel slim. Katten beten/krabben kunnen aardig wat infecties met zich mee brengen. Laat het toch maar even nakijken door de dokter hoor! En die tentanus prik valt reuze mee hoor. Je kan ook meteen vragen of ze hem met een hele dunne naald willen prikken. Hebben ze bij mij ook gedaan toen ik de zijkant van mijn pink eraf had gesneden met de vleeswaren machine op mijn werk. En idd na de prik goed je arm bewegen anders kan je er een stijf gevoel aan overhouden.
Veel susces

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:11

Nou toen ik ooit een prik moest hebben mogt ik m een tijdje niet bewegen Verward

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:17

ligt eraan welke prik Knipoog bij prikken voor hepatitits, tetanus, meningokokken e.d. mag je hem gewoon bewegen, wel voorzichtig.

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:18

nou ik had meningokokken en moest m ff stijf houen.. pijn die ik toen had..!:(

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:31

MoonChloe schreef:
nou ik had meningokokken en moest m ff stijf houen.. pijn die ik toen had..!:(


Ik moest mijn arm toen juist veel bewegen

;) Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! ;)
:) F.N.R.S F14+2 Boktlid*2991* :)

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:07

ffies zei ik??:? maar hup weer ONTOPIC!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:15

Weken in heet sodawater, dat helpt echt tegen ontstekingen. Akelig dat die kat zo raar reageert trouwens...

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:08

dat klinkt niet goed zeg, als ikj o was, toch maar het advies van Lizzy en Amethyst opvolgen hoor

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Anne_GTI

Berichten: 18199
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:55

Bij gebrek aan soda is sunil ook goed. Zorg ervoor dat de troep eruit kan, dan is de druk er ook vanaf. Ik weet dat het zeer doet, ben vorig jaar ook door de nagel heen gebeten. (K.Tkat.... Hij zat vast en ik wou hem losmaken, dat lukte en als dank beet ie in mijn vinger... )

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 07:34

annegti schreef:
Bij gebrek aan soda is sunil ook goed. Zorg ervoor dat de troep eruit kan, dan is de druk er ook vanaf. Ik weet dat het zeer doet, ben vorig jaar ook door de nagel heen gebeten. (K.Tkat.... Hij zat vast en ik wou hem losmaken, dat lukte en als dank beet ie in mijn vinger... )


Tsja katten blijven dieren net als paarden Haha!

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 08:39

Het zit bij mij ook onder mijn nagel, hij heeft er gewoon een gat in geboord...

En dat die kat zo reageert Arwenlune dat wist ik al, tenminste dat hij zo kon reageren...
Hij is van wilde ouders, dus helemaal tam kun je die nooit krijgen
en hij had nog nooit een bezem gezien...Waarschijnlijk wilde hij die bezem aanvallen maar omdat ik erbij bukte pakte hij mij ook maar...
Hij heeft het wel gevoeld, want toen hij in mn duim hing heb ik hem een klap tegen zn bil gegeven...'k weet wel zeker dat hij dat nou niet zomaar nog eens doet...
Ik vind het jammer dat hij zo onvoorspelbaar is maarja, eigenlijk is hij gewoon wild...

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 08:57

m`n poes is ook van wilde ouders, maar deze is totaal niet bang, of schuw!
Het kan best in de genen van de kat zelf zitten, maar dat het wilde ouders heeft, hoeft het nog niet meteen een wilde te zijn

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 09:00

asjoe4ever schreef:
m`n poes is ook van wilde ouders, maar deze is totaal niet bang, of schuw!
Het kan best in de genen van de kat zelf zitten, maar dat het wilde ouders heeft, hoeft het nog niet meteen een wilde te zijn


Nee idd niet maar me buren hebben ook een kat van de straat, en als je haar aait en mee stopt wil ze je krabben of bijten Verward heel raar..!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, anjali, Ann, ComscoreBot, dierenfan, ImkeTarek, Iris_Casper, MarjanB, marjor, nick_en_ik, stal_HD, sunny43, SUSANNEx, Vossy en 124 bezoekers