Mn verzorgpony aangedaan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Mn verzorgpony aangedaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 12:21

Ik vind het zo zielig wat een meisje uit mn klas mn verzorgpony heeft aangedaan.

Zei verzorgde samen met mij mijn 2 verzorgpony's
Ze kon nooit, zaterdags had ze voetbal alleen smorgens maarja
belde ik haar zondag op elke week weer t zelfde smoesje: T gaat vanmidag onweren Schijnheilig . Jaja met geen wolkje aan de lucht zekers Scheve mond
Bleek dus dat ze altijd met een ander meisje er heen ging die niet kon rijden. Praat ik met dat andere meisje op MSN zegt die : Ja ik heb met Nynke gesprongen.
Ik zo: je kan toch niet rijden, zegt ze: kan ik wel, heb ik toen geleerd
Ik dacht toen van: Jaja in een paar keer zeker..!

Ok sorry dat ik dit hier neerzet, maar moet t ff van me afschrijven.
Wil je niet weten hoe Nynke dan in de bek is getrokken en gedaan. Vin t best wel zielig. Ach gut Kan dat mens wel wat aandoen, en dan vooral mij niet meenemen, terwijl t mijn verzorgponys zijn

Gelukkig heb ik dat meisje weggestuurd ~~}>


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 12:23

Vind het absoluut niet netjes wat dat meisje heeft gedaan met je pony! Vind het sowieso nogal achterbaks om steeds te roepen dat je niet kan/wil en dan vervolgens toch te gaan. En helemaal om dan zonder overleg een meisje drop te zetten, ok das nog niet zo erg maar dan gelijk springen! Goed dat je dr weggestuurd hebt!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 12:29

Mee eens , goed dat je haar weggestuurd heb...
Dit is niet erg aardig watze heeft gedaan en kan al helemaak niet vindt ik als je samen verzorgt..
Ze had op zn minst even kunnen vragen of overleggen en dan samen met zn 3en kunnen gaan zodat jij er bij was ofzo
Je hebt er goed aan gedaan haar weg te sturen, ik zou hetzelfde gedaan hebben


blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 12:33

Ja ik ben ook wel blij daarmee
Von ook niet dat ze goed verzorgde
Maar Champ die ik berijd is nogal eenkennig, en daar wou ik niet jan en alleman op omdat ik m lekker van mezelf wou *hoe egoistisch Schijnheilig:D*
Maar Champ had die verzorgster er ook afgegooid ik wou haar daarom er niet op hebben vooral niet als ik er niet was.. Je weet nooit hoe ie reageert!
En dan doet ze het toch terwijl ik haar waarschuwde. En toen Champ haar eeens alle hoeken van de bak had laten zien, waar ik bij was, dacht ik dat ze het wel was afgeleerd. Maarja hard leers dus!

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 16:39

Wat stom! Dat doe je tog niet!

xxx natal

Friendship Is Like A Glass, HandlE It WitH CarE oneS it'S brokeN it'S harD tO reparE!!

PeOpLe wHo dOn'T LikE CaTs MusT hAVe BeEN MoUSe In A PrEvIOuS LiFE!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 17:17

Ik neem aan dat ze de toestemming van de eigenaar nodig hebben om zoiets te doen, ipv die van jou? Verder was je er niet bij toen dat meisje reed, dus je weet helemaal niet of de pony "in z'n bek getrokken" is. En onder "springen" verstaan ze misschien wel over een balkje van 10 centimeter draven.
Moraal van het verhaal: niet zo zeuren.

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 18:30

ik vnid het gewoon flauw dat ze het zo achterbaks achter mn rug om heeft gedaan. We mogen van die eigenaar alles met de beestjes, en bemoeit zich er niet mee, hij weet dit ook niet!
Als wij samen duidelijk hebben afgesproken geen vriendinnen mee te nemen vind ik dat ze zich daar aan moet houden!

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 18:59

echt grappig al die penny verhaaltjes *LOL* whahaha

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 19:06

Daar word ik nou kotsmisselijk van he
omdat ik onder de 15 ben denken mensen maar direct dat ik een pennymeisje ben en nemen mensen me op bokt dus ook totaal niet serieus!
Echt het woord Penny komt mij de keel uit!
Penny heeft geen leeftijd
en jullie kennen mij niet eens, weten niet hoe ik met de paardjes omga dus jullie hebben niks te zeggen als ik nou penny ben of niet, ik word hier scheitziek van! jullie moeten ook eens jongere kinderen serieus nemen..
Sorry hoor maar ik ergerde me hier al langer aan.
En weetje iedereen iss denk ik vroeger wel pennymeisje geweest, en je kan natuurlijk niet in 1 keer volwassen worden. Of waren jullie allemaal zo goed dan en konden jullie als baby ook al direct praten en lopen??
Word hier scheit ziek van..!
Ik ben dus geen penny, en als je niks beters aan dit topic hebt toe te voegen hou je je maar stil

Nou gaat er natuurlijk weer een hoop gezeik komen..
ik hoor jullie al zeggen: Tis zo grappig als pennymeisjes zelf niet eens weten dat ze pennymeisjes zijn


Stoom uit je oren

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:09

Ik begrijp uit het verhaal dat het JULLIE verzorgpony's zijn. En als zij er dan iemand anders op mag laten rijden van de eigenaar, dan heb jij daar toch niks over te zeggen??!

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:09

muwhahaha, ik ben zelf ook nog 15 hoor, maar ik vind zulke topics gewoon een beetje.... gewoon een groot pennytoppic openen...

maar ff ontopic: wat errug zeg dat ze dat bij je verzorgpony hebben gedaan, misschien mocht het wel van de eigenaar... Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:10

Myra1 schreef:
Ik begrijp uit het verhaal dat het JULLIE verzorgpony's zijn. En als zij er dan iemand anders op mag laten rijden van de eigenaar, dan heb jij daar toch niks over te zeggen??!


ja idd, daar ben ik het helemaal mee eens!

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:14

Eh ik ken haar verhaal van haar kant niet.. maar het lijkt me erg dat ze niet echt goed doet!

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 19:46

Het mocht niet van de eigenaar

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:07

Dan moet de eigenaar daar iets van zeggen en eventueel het kind weg sturen. Daar heb jij toch niks mee te maken?!

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 20:52

ze hadden het toch egt afgesproken; net als wij het nu hebben gedaan (x4you &ik) , en sorry hoor, maar we hadden nog gevraagt ´´ben je nog een x met haar erheen geweest?´´ toen zei ze ´´nee´´en toen bleek dus wel dat ze veel vaker dan 1x was geweest met dan andere meisje, Achter x4you haar rug om..hoezo arrogant..Boos!

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 20:54

trouwens, de eigenaar is een oude man, die de paarden binnen en buiten zet, laat bekappen en dat soort zooi. Wij moeten er voor zorgen dat ze biks krijgen, beweging en dat soort dingen. Hij bemoeit zich er niet mee.

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 20:56

trouwens, dat andere meisje wou niet meer verzorgen toen we haar batrapten op die leugen dat meisje vertelde het mij die erop had gereden zonder ´´toestemming´´, en ze wou toch stoppen met paardrijden..

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 20:58

xcynthiax schreef:
muwhahaha, ik ben zelf ook nog 15 hoor, maar ik vind zulke topics gewoon een beetje.... gewoon een groot pennytoppic openen...

..PENNY??!! Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 21:13

Lips are sealed ik houd me stil

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 21:27

Als het niet van de eigenaar mag, kan die er misschien iets aan doen (als in: met het kind gaan praten ofzo)
Verder kan je er denk ik weinig aan doen...

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:58

Volgens mij weet ik precies wat voor eigenaar dat is; heeft ooit pony's genomen om er vervolgens niet echt meer naar om te kijken... weet waarschijnlijk niet eens de namen van de verzorgsters... daar heb je dus niet echt veel aan...

Faber quisque fortunae suae


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie