Housefeestjes??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Housefeestjes??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 12:21

Wie gaat er wel eens naar housefeesten? Hoeft niet een bepaald soort house te zijn maar ik noem maar eens iets als Qlimax, HouseQlassics, Trance Energy, Impulz, Decibel, Dance Valley, MOH, oid?? Zelf ga ik namelijk naar DefQon 1 dit jaar, heb al wel een lijstje met feestjes hoor, zie mijn profiel maar vroeg me af of er hier ook housertjes zijn Lachen

Dus wie gaat er naar DefQon...

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 12:53

Bij ons staat/stond Defqon op de planning, maar zeker weten doen we het nog niet. Defqon vorig jaar op Id&t radio gehoord en dat klonk zeker niet verkeerd! In ieder geval gaan we naar Riverdance en Sensation Black. Vorig jaar hebben we Trance Energy, Riverdance, Ghosttown en Innercity gehad, allemaal zeer geslaagd OK dan! !

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 13:03


M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 13:07

wennie schreef:
Kijk hier eens: [JH] Het dance event topic!
Ik ga zelf nergens heen, heb geen geld Scheve mond


Ik ga naar alle feesten toe Haha! en heb er iid ook geen geld voor..

Daarom ga ik er heen als CREW, dat is echt geweldig.. sta dan achter de bar en je hebt echt alle tijd en ruimte om gewoon te gaan staan feesten.. Verder leer je echt super veel mesnen kennen.. Laats op INQONTROL gegeten met deeppack en nog een heel groep DJ's :d

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 13:11

Hm beter dan M3 Lachen jah wil dat ook wel. Maar hoe regel je dat??

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 13:11

Nee niet echt mijn muziek en slag mensen...

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 13:11

Dan ben je toch op een feestje maar verdien je ook nog wat Lachen

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 13:13

Dat doe je goed M3, kun je mij ook niet aan zo'n baantje helpen? Knipoog

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 13:13

Slag mensen? Komen anders heeel veel verschillende mensen op af... tenminste naar de 'zachtere' housefeestjes zoals Impulz Outdoor, Dance Valley en Trance Energy... moet je geen Qlimax, MOH, HouseQlassics kiezen, dat zijn toch net de wat hardere stromingen.

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 13:23

Ik heb een beetje het idee dat op de feesten met "hardere" muziek meer mensen komen die wat rasistisch zijn, klopt dat nou?
Verder kun je ook kijken op www.partyflock.nl

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 13:33

Nou rasistisch... denk dat het vooral jonge lui zijn die zich zo kleden om de stoerheid. Zijn er weinig die echt een bakkes durven te geven. En diegene die dat wel zijn, die dragen echt niet perse Londsdale en kisten met witte veters oid. Tis nogal een vooroordeel. Zelf ben ik koreaanse van uiterlijk (ben geadopteerd en heb nederlandse ouders) en heb echt nog nooit problems gehad oid vanwege mijn uiterlijk. Kijk, ik zal niet snel naar een echt terrorfeest gaan gewoon omdat dat mijn muziek niet is, vind het wat te snel. Hardcore gaat nog wel hoor maar ik hou het bij de hardstyle enzo.

En wat betreft die rasisctische mensen... et zijn er maar een paar. En zouden we wat zeggen dan loop ik door. Ik voel me niet aangesproken Haha!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 14:27

Ik moet waarschijnlijk achter de/ een bar staan op Defqon dit jaar voor zgn act-uren (jawel, dat zijn uren dat je op feesten moet helpen en dergelijke en daarvoor krijg je dan weer studiepunten). Verder ben ik van plan om naar Extrema, Awakenings outdoor en naar dance valley te gaan deze zomer!
In oktober ben ik ook naar HQ geweest in Ahoy... was echt super!!!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 14:39

Qlimax was het meest gave feest ooit... Bloos

Verder ben ik ontelbare feestjes afgeweest, maar heb ik het de laatste tijd een beetje gehad, het is mega duur, en altijd ver weg... Heb het een beetje gezien.. Als ik nog eens ga, wordt het sowieso van feest van Q-dance. Ben behoorlijk ontevreden over ID&T feesten (organisatorisch dan). DefQon... sja... maybe..

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 15:22

wennie schreef:
Ik heb een beetje het idee dat op de feesten met "hardere" muziek meer mensen komen die wat rasistisch zijn, klopt dat nou?
Verder kun je ook kijken op www.partyflock.nl


Wij waren naar Ghosttown (old skool en early hardcore) en ik weet zeker dat 90% daar racistisch was. Heb ook echt mn ogen uitgekeken, we zagen zelfs een groepje met NVU op hun arm getatoeeerd (Nederlandse Volks Unie)... Je zag er ook 0 zwarten, allemaal Lonsdale, rood/wit/ blauwe veters en strikjes in hun haar, zwaar zielig! De muziek en het aparte sfeertje waren leuk om een keer meegemaakt te hebben, en heb me geen moment niet veilig of 'bedreigd' gevoeld, maar zou niet snel nog een keer naar zo'n feestje gaan.

Op andere hardere feesten (zoals de feesten van Q-Dance) komt een grote mix aan mensen, daar is echt geen touw aan vast te knopen. Tuurlijk zullen daar ook wat racisten tussen lopen, maar die lopen ook in discotheken ed!

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 17:09

Dat bedoel ik dus. Je kiest zoiets dus wel uit. Je weet een beetje waar je het kan verwachten. Ik zou dus ook niet snel naar zoiets gaan, hou uberhaupt niet van early rave enzo Lachen

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 17:18

ik ben naar nightmare geweest in ahoy rotterdam
planning : queensday edition in alcazar 29th of april

decibel outdoor 28 augustus als het goed is Verward
danceparade in rotterdam ook ergens in augustus
sensation black.

ik ga vaak naar hardcorefeesten, maar ik ga ook gewoon naar de discotheek heir om de hoek hoor Haha!
en racisten ach ik loop ook met lonsdale en kisten maar ik ga ook gewoon met "buitenlanders" om hoor Knipoog

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 18:21

De danceparade in Rotterdam is meestal een week na Dancevalley.

Ik ga hopelijk naar Dancevalley 4 aug.

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 18:28

Citaat:
racisten ach ik loop ook met lonsdale en kisten maar ik ga ook gewoon met "buitenlanders" om hoor


Dat bedoel ik dus met stoertjes. (en ik wil ook niet zeggen dat jij dat draagt om stoer te zijn Pjotr).. als je dat dus draagt wil dat niet gelijk zeggen dat je rascitisch bent. Maar iedereen verbind het wel daarmee. Das minder.

En je hebt buitenlanders en buitenlanders... zelfs ik vind dat. Als je in nederland bent en verblijft moet je toch wel nederlands gaan leren/kunnen/kennen. Ik vind niet dat je gelijk nederlander moet worden ofzo... iedereen zijn eigen normen en waarden maar dat geldt ook voor nederlanders en daar zouden de 'buitenlanders' wel eens op kunnen letten. Pas je wel aan dus.

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:35

Miss_Blimm schreef:
Citaat:
racisten ach ik loop ook met lonsdale en kisten maar ik ga ook gewoon met "buitenlanders" om hoor


Dat bedoel ik dus met stoertjes. (en ik wil ook niet zeggen dat jij dat draagt om stoer te zijn Pjotr).. als je dat dus draagt wil dat niet gelijk zeggen dat je rascitisch bent. Maar iedereen verbind het wel daarmee. Das minder.


dat bedoel ik dus ook.
veel "gabbers" verpesten het voor de andere want als ik in zulke kleding loop word ik ook gelijk nagekeken.
maar ik zie op genoeg feesten ook negers en turken enzo lopen.
en ze feesten net zo hard mee.
dat noem ik gabbers!! OK dan! gabbers zijn maten dus met alles en iedereen die van die muziek houd.
weet je wat IK neppe gabbers vind??? die pillenslikkers want ze kunnen niet zonder drugs een leuk feestje hebben dat vind ik neperds.
zo dat is eruit Tong uitsteken

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:42

JAA meld zich... Defqon is op komst
Qlimax is vaste prik.....
Loop ze allemaal af *LOL*


Ik ben geen racist en ook geen meeloper in LonsdaleShit.
Ben een normaal iemand die zich normaal kleed en niet kleding wat iedereen draagt omdat het bij een muzieksoort hoort..... daar ben ik dan net iets te oud voor Haha!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:54

Ik zou wel willen ja Scheve mond
En dan dingen als MoH, Hellraiser, Raving Nightmare enz. enz.
Defqon klinkt ook wel leuk trouwens..

Maar helaas, meot nog een paar jaartjes wachten (nog maar 2 jaar voor Hellraiser! Haha!)

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:58

fsoudan schreef:
Ik ben geen racist en ook geen meeloper in LonsdaleShit.


Je hoeft geen meeloper te zijn om met Lonsdale rond te lopen.
Ik vind eht hele mooie kleren, maar mag het niet, simpelweg omdat er mensen zijn die de hele boel verzieken waardoor mijn vader niet uit het hoofd te praten is dat Lonsdale wordt geassocieerd met neonazisme.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 13:00

ik ben er nog nooit geweest.
ga normaal naar hele andere feesten,maar ik wil Sensation Black wel proberen.dat lijkt me wel gaaf

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 13:01

Sensation Black zal wel vet worden dit jaar!
Met Darkraver en Promo OK dan!

Wil ik ook zeker nog eens heen "later" Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 13:12

Weet je waar Lonsdale voor staat? Alle letters hebben een betekenis...
Ik wil niet met dat soort betekenissen op mijn lichaam gezien worden
Ondanks dat het misschien mooie kleren zijn...