Dag 8..... = WEEGSCHAAL!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-01 10:36

Ok net uit mn bed met mn suffe kop direct naar t toilet (hihi weegt dat niet meer mee)
toen op weegschaal..Resultaat.....

Tatatatatata...

Wijzertje blijft hangen tussen 78 en 79 Verward
Ligt eraan op welke manier ik op dat ding ga staan.. hihi. We hebben niet zo'n nauwkeurige weegschaal, vandaar? Maargoed. Ik ga er vanuit dat ik nu gewoon een halve kilo kwijt ben. WHOAAA!!! Is al iets, toch???

We gaan door op de goede weg... heb tegenwoordig mn kamer volgeladen met spa blauw flessen...
Man I'm good... hihihi. En jullie????

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-04-16 11:36 ]</font>


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 11:25

echt waar kwas t vergeten...
nu heb k alweer ontbeten...
ik ga er morgen op staan..
(dan is het bij pessies een week want k was vorige week ook pas dinsdag gaan wegen!!)
ik ben benieuwd!!!

maar das wel goed nieuws!!!!
--> goed joh... je kan t!!!!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 16:55

Ik was 75kg, heb ook geen elektronische weegschaal, dus niet zo precies, maar is toch duidelijk een kilo af Pling Pling
Heb vandaag al wel een beetje gespijbeld. Vanmorgen zelf broodjes gebakken, heb er 4 van op gesmikkeld. Verder geen middageten gehad, wel een paar choco-eitjes ('t is toch pasen Schijnheilig ) Toen naar Rolde naar de Amerikaanse markt (brr, koud!!), even langs de IKea (errug druk!) en naar m'n schoonouders... Toen we thuiskwamen nog weer 2 broodjes gehad, en nu een groot bord met spaghetti....
Zo, zijn jullie weer op de hoogte!!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 17:10

uhm....
ff denken... van morgen ontbeten.. 1 broodje..
smiddag zat k wel n beetje te snoepen heb wat koekjes gegeten maar nie geluncht...
heb net warm gegeten...
had eigenlijk helemaal geen honger...
maarja.. toch maar wat gegeten...
en zomet1 als toetje een paastompouce..
mmmmmm..
ach vanaf morgen gaan we weer minder snoepen!!!!!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-01 22:14

Ok ik heb vandaag dus echt walgelijk gezondigd... van de tentamen stress ben ik gaan eten.. eerst een pak rijstewafels binnen 15 minuten op... toen het zakje chocoladeeitjes op... de chocoladekip onthoofd en ontstaart... de viennetta ijstaart niet afgeslagen... en ik ben nu dus ontzettend misselijk en heb heel erg medelijden met mezelf en vind me tegelijkertijd heeel stom Boos! Ben bang dat ik die halve kilo er direct weer aangegeten heb Boos! Verder als ontbijt een bakje magere yoghurt, mais, rollade en andijvie als diner. In totaal niet echt veel dus maar wel slecht hoor Frusty nouja morgen ga ik weer vol goede moed ertegenaan. ECHT. En maar hopen dat mn tentamens lukken..

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 06:37

1e paasdag na een heerlijk ontbijt 's avonds chinees gegeten en bij Pablo geweest
2e paasdag 4 boterhammen, wat chips (foei) en een ingewikkelde combinatie van eieren kip, yoghurt en kaas uit de oven, wel lekker, niet slank

MAAR! Ik ben 1 kg afgevallen zag ik vanochtend. (64.5 ipv 65.5) Dit werk wel voor mij, dank voro de steun en kop dames allemaal volhouden, dan lukt het wel (makkelijk gezegd natuurlijk)

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 08:54

He Riette,
Ik heb ook nog over de Amerikaanse Markt gelopen... Ik vond er niet zoveel aan eigenlijk. En die ontsmettingsmatten leken nergens op. Je had van die puberale figuren die over de matten heen sprongen en sommige van die matten lagen dubbel zodat er gewoon een meter geen mat lag.

Ach, die markten vind ik toch nooit wat aan...

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 10:04

Aaahh, gelukkig, nog meer mensen met gewichtsproblemen. Ik heb ze al jaren. Ik was vanmorgen 71 kg. Ik ben 1.81 m. dus dat valt wel mee. Maar toch. Ik ben heel lang over de 80 geweest en dat was toch eigenlijk echt te veel voor me. Dus toen ben ik gaan lijnen. Dat is inmiddels alweer 8 jaar geleden hoor... 2 Jaar geleden was ik 67, daar voelde ik me heerlijk bij, alhoewel ik niks meer kon zondigen om op dat gewicht te blijven. Nu ben ik dus 71 en ik wil graag afvallen tot 68. Het probleem is dat ik te veel snoep. Als ik bij mijn vriend ben eet ik gerust alleen een zak Croky Bolognese a 300 gram alleen op binnen een half uurtje of zo. En als ik echt op dreef ben dan neem ik nog een paar blokjes Cote d'Or erachteraan. Dus daar wil ik vanaf. Vroeger stond ik dagelijks op de weegschaal. Dat heb ik teruggebracht tot eens per week. Nu ben ik zover dat ik misschien nog 1 keer per maand erop ga, omdat ik bang ben om het te zien. Daar moet ik ook vanaf. Dus ik ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan en het viel me nog mee. Nu wil ik dus 3 kilo eraf. Dat moet toch lukken. Vandaag wil ik fruitdag houden. Morgen weer normaal eten. Dan weer een fruitdag. En niet meer snoepen! Geen chips en chocola meer door de week. Ik eet in het weekend dan wel wat lekkers anders houd ik het niet vol. Dan krijg ik afkichverschijnselen en zo....

R.I.P. allerliefste Tonkie... 1987-2009


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 10:12

Naja, ik vind Suus juist heel erg slank dus. Echt waar, als ik me een slank iemand zou moeten voorstellen past ze daar heel goed tussen. Suus, ik weet niet waar dat teveel van 3 kilo bij jou zit hoor, ik zie het niet.
Ik ben 1.64 en ik weeg iets van 56 kg. Iets te veel dus. Bij mij gaat het naar mijn bovenbenen, verder zie je het amper eigenlijk. Ik eet sinds ik samenwoon veel meer snoep en dan vooral choco want daar is Maurice ook gek op. Ik probeer nu wat te minderen met choco, dan gaat het er vanzelf wel weer af, hoop ik.

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 12:39

Jongens, als iemand Slank is met een hoofdletter, dan is het wel KATRIEN! Welke bovenbenen, waar heeft ze het over? Hahahaha, zo zie je maar he, meestal hebben anderen een ander beeld van je dan jezelf. Die drie kilo zitten bij mij dus op mijn billen, je weet wel, net boven die billen. En die ziet Katrien niet omdat daar meestal een bodywarmer overheen hangt! *LOL* Maar ze zitten er echt hoor! Ik snoep te graag en al die chips hopen zich dus daar op!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 15:00

mag ik me er ook nog ff mee bemoeien (ga niet zeggen hoeveel ik NIET ben aangekomen, dat is alleen maar deprimerend), je kunt het beste 3 maaltijden eten. Sochtends vrij veel, smiddags wat minder en savonds het minste (in de nacht heb je dan je vetreserves om op te teren).. en eet heel veel groenten, daar zit nauwelijks iets aan wat je als vet opslaat. Het verteren kost nl net zoveel als het oplevert. Fruit is ook ok, en veel water drinken, zodat alles lekker doorspoelt...
Ik denk aan jullie! Laura, je mag de eitjes wel aan mij opsturen hoor! Ben ook al misselijk geworden van het ijsje dat ik at, maar ja, heeft ook geen effect gehad... again.... *grom*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 18:55

He Kitty,
waar woon jij dan? Waren vorig jaar ook op de Am. markt, was toen best leuk. Was gister inderdaad geen klap aan. Het weer zat ook niet echt mee. Die matten stelden ook niets voor, waren nauwelijks nat... Als je het dorp uitreed met de auto (ri. Assen) kwam je ook met de auto over matten. Heel maf.. Ergens wel goed trouwens. Moesten vorige week op crematie, en bij het crema in Assen moest je ook door een ontsmettingsbak (een echte, met een laagje vloeistof..)

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 21:57

Mijn ouders wonen in het prachtige dorp Rolde. Vandaar dat ik er vaak even ben in het weekend. In het privébericht staat er wel het één en ander over...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: batje, Chita, DenieesB, Exorcizamus, GoogleAdsense, hagelslag, janneke584, Marleen_L, Miekie74, Miesemuisje, Mrskiwi, Plus_en_Min, Priscilla27, Roosch, Rose94, xAlice, Zebrastreep, Zick_Zack en 69 bezoekers