Vanaf morgen een binnenbak

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Vanaf morgen een binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-02 19:18

Ik baalde zo ontzettend van het weer, het is wel mooi hoor maar ik wil rijden en dat gaat niet met die sneeuw. Opeens kreeg ik een ingeving en heb de pensionstal hier even verderop gebeld of ze nog boxen vrij hadden. En gelukje: ze hebben net 6 nieuwe boxen en Max kan er morgen terecht... Dat betekent: 20x60 binnenbak met geweldige bodem, stapmolen, solarium, warm water en niet hoeven uitmesten Haha! En het is geen manege dus geen last van manegelessen. Waarom ben ik hier niet eerder opgekomen Verward . Een geweldig mooi begin van dit jaar. Jet en magic blijven lekker thuis staan want die hoef ik niet te trainen.... dus het wordt niet al te stil thuis. Ik kan haast niet wachten tot morgen.

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 20:04

Prima oplossing!
Is het wel betaalbaar, je paarden aan huis is nu eenmaal een stuk goedkoper.
Kun je niet alleen de binnenmanege huren om te rijden tegen een vast bedrag?

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 10:21

Ja het is duurder maar daar krijg je dan ook voor he, thuis heb ik alleen een 20x40 buitenbak, geen solarium, geen warm water en ik moet zelf uitmesten. Stro, hooi en krachtvoer moet ik ook gewoon betalen. Dus het is wel duurder maar dat heb ik er wel voor over.

Ik heb ervoor gekozen om max daar neer te zetten in plaats van heen en weer te rijden ivm tijdnood. Het kost aardig wat tijd om je paard in te pakken,in te laden, heen te rijden etc. En ik weet zeker dat ik in dat geval slechts 1 of 2 keer in de week dat zou doen terwijl ik denk dat als max daar staat dat ik iedere dag ga rijden, al is het alleen maar om mijn financiele bijdrage eruit te krijgen Haha! . Ik wil in februari gaan starten dus dit is een goed begin.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 13:34

Ik ben wel benieuwd welke stal dat dan is!! Ik stuur je wel even een PB.

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 17:37

Lieve mensen, ik ben net als velen ''gezegend'' met een buitenbak van 20 bij 60 maar daar valt nu voor geen meter in te rijden (alleen stappen onder de man).
Nu les ik elke zaterdag bij mijn instructrice die 5min. bij me vandaan woont in de binnenbak en zij stelde voor om maar bij haar in de binnenbak te komen rijden als het thuis niet gaat. Dus, ik ben zooooo blij met mijn instructrice. Nu kan ik lekker deze winter doortrainen met mijn paarden. Ben zo happy dat dat kan. Maar toch hoop ik dat de dooi snel komt inzetten want er gaat voor mij niets boven lekker in de buitenlucht rijden.

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 18:45

bof jij ff! Wij hebben ook wel een buitenbak bij huis alleen daar valt nu weinig mee te beginnen!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 18:57

Ja welke stal is dat dan?
Ik ken namelijk veel pensionstallen in deze buurt... Haha!

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 20:20

bij ons ligt gewoon een buitenbak die helemaal perfect is Lachen ben zoooo blij, we kwamen van een stal met binnenbak, maar daar was ongelofelijk veel gezeik altijd, dat ik nu veel blijer ben en echt veel relaxter kan rijden

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 21:14

wat ligt er dan bij jullie in de bak noukie? bij ons ligt er een laag bevroren sneeuw op dus rijden is onmogelijk. Hebben jullie vloerverwarming Verward

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 22:29

gewoon een zand, iets leemachtige bodem, maar ze rijden er zolang het vriest steeds zout doorheen, waardoor hij dus netjes ontdooid blijft. echt super oplossing!

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 00:27

jullie hebben allemaal mazzel lijkt wel...

ik heb thuis nog geen eigen bak, nou ja zomers wel maar in de herfst begint hij al onder water te lopen.
gelukkig word er dit voorjaar wat aangedaan!
maar ik rijd dus altijd bij de buren in de bak maar dat kan op het moment neit want die gooien hun paarden er nu de hele dag in omdat de wei te hard is.

balen hoor, ik moet zondag ook nog op wedstrijd... hoe los ik dit op?