Jurga gemeet!!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Jurga gemeet!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 19:12

Iloon en ik hadden het 3 weken geleden al afgesproken... we gaan meeten..... het was eigenlijk best raar gegaan, we hadden eerst gepbt, toen een brieven geschreven, toen gemsnt en gemaild, en toen hadden we een meeting afgesproken..... vandaag duz! Haha! De bedoeling was dat we een buitenrit zouden maken, ik op Jurga en zij op Harald, maar het was daar in Lunterencity spekglad en er ligt veel sneeuw, dus dat ging niet door! Verdrietig Knipoog , maar evengoed een ontzettend leuke daggehad!!!

Ik zou eerst met de trein komen, maar mijn vader wilde mij brengen hij vond het niet zo'n goed idee alsik met de trein zou gaan, dus hij bracht mij! om 9.15 was ik al bij Ilona, terwijl we 9.30 uur hadden afgesproken en Iloon stond nog onder de douche! Cool daarna moest zij nog ff eten (oooooh Ilona!!!!) Vork, toen hebben we ff wat foto's beken van Jurga en mijn meegenomen foto's (een ontzettende berg). Uiteindelijk gingen we naar Jurga..... het is echt spekkieglad bij haar, maar we waren er! Zo maarze is wel eenkennig hoor, maar wel heel stoer!! Echt een leuk paard..... en die Harald ik kan helemaal dubbel liggen omdat paard, zo'n macho/patser paard is dat!!! Maar wel ontzettend gaaf!!!! Nou Iloon nam Harald mee naar de wei, en ik zou Jur wel nemen... Iloon liep voorop en Harald iedere keer omdraaien ''Jur.... waar blijf je nou, je komt toch wel achter mee aan????'' Echt leuk!!! Nou ze waren niet echt actief daar in de wei!!! Haha! Maar Jur verkocht eerst Harald een mep!!!! wat een *Bitch* kabn het toch zijn!!! Haha! Maar Miss Jurga ging eerst ff rollen, Harald stond geamuseerd toe te kijken, en toen Jurgje klaar was en weg liep ging Harald op datzelfde plekje door de knieen, om eerst de ene kant ff lekker te rollen en om vervolgens op te staan en de andere kant nog even te rollen! Verward Gek paard!!! Das nou ware liefde!!! Lovers . Daarna zijn we naar de konijnen gegaan, om water te geven. En kwam Ilona tot de ondekking dat het konijn links onder dood in zn hokje lag! Verdrietig , zn naam was ze even kwijt, maar het was iets van speedy of zo!!! (ik weet het ook niet meer!). Nou toen de konijntjes klaar waren, weer naar Jurg en Harald gegaan en uitgemst en ze in de wei gezet! Jur is echt een leuk paard!

Wij weer op de fiets naar huis..... ik voelde me steeds slapper worden en moest ff stoppen onderweg.... ik werd dizzy en zag steeds minder!!! (zeer bekend verschijnsel bij mij!!!) We zijn toen na 5/10 minuten weer rustig verder gaan fietsen en uiteindelijk weilig bij Loontje thuis gekomen!!! (als ik in de kou ben en ik doe niets krijg ik dat! Ik moet bezig zijn in de kou!) Daar weer opgewarmd en ff lekker gegeten!!! smiddags zijn we lekker gaan kletsen en een heleboel hengstenfolders van houderijen en fokkerijen gaan bekijken! Was best grappig... ''ik vind deze hengst ook super..... ja ik ook!!! we kwamen erachter dat we volgens mij toch wel dezelfde smaak hebben!!! Toch Iloon??? Haha! We hebben ook leuke plannen zitten maken Haha! Knipoog

De middag vloog om, mn paps gebeld en om half5 was tie erweer en ik ben net thuis! En het was echt heel gezellig!!!!!

Helaas kan Ilona niet reageren, haar computer is gecrasht!!!! duz vandaar!!!!

Iloon Bedankt!! (als je het op de een of andere manier leest!!!! Haha! )

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 00:04

Leuk het daar bij Ilo mooie omgeving. Jurga is een echte merrie maar stiekum hopen dat er een hengstje in haar buik zit Knipoog .

Arm konijntje dood snif hopelijk is hij niet doodgevroren Verdrietig .

Hopelijk is ze snel weer online ik zal haar morgen eens gaan plagen via de foon Extreme duivel .

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 02:40

Lief en cool zijn Ilo en Jurga he!! En supermooi is het daar! Jammer dat jullie niet konden rijden, want harald en Jur zijn een gewaagde combi (hihi stampharald op Lunterenmeeting Haha! )

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 14:28

Ja Iloon en Jurga zijn ook een super combi samen!!!! Het is ontzettend mooi daar en het rijden houden we voor de volgende x! Misschien een nieuwe lunteren boktmeeting buitenrit want dan ben ik als Leo niet geopereerd wordt ook van de partij!!!! Cool

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 16:35

hadden jullie niet e ven bij mij kunnen aanwippen... ik was die middag op stal.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 18:02

écht? Daar waar Jurga staat???? Oh als ik dat geweten had, had ik nog wel een x de kou in gegaan, en misschien nog wel een x zo dizzy geworden! Knipoog Jammer hoor! Maar ik heb beloofd aan Iloon da tik nog een x zou komen!

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:38

nee ik sta een stukje verder.... kwartiertje lopen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 12:48

Jaah, mijn meeting met Esmee!!!! (Nou ja, Esmee.... Knipoog )
Wow zeg, ik ga hier achter de compu helemaal blozen Bloos Bloos Bloos om al die complimentjes... Ik en Jur zijn een leuke combi... Sorrie, maar ik kan toch niet anders zeggen dan dat jullie gelijk hebben... Zij is op en top mijn paard. Wil haar echt NOOOOIT meer kwijt. Enneuh Pris..over die hengst in haar buik...ik heb zo'n vaag voorgevoel dat je gelijk hebt! Ben erg benieuwd! Ik ga iig woensdag weer naar les, hoe dan ook, of ik drie keer op mijn bek ga of niet en boeien dat ik er dan twee weken niet op gezeten heb.. Ik ga het gewoon doen...eindelijk weer les van Sabine, na een paar maanden. *LOL*
Maar mijn meeting met esmee was idd erg gezellig en ja, ik denk ook dat we veel gemeen hebben. Alsof we daar nog niet achter waren haha. Ik baal er wel van dat de buitenrit niet door kon gaan, had je graag onze prachtige omgeving laten zien. En ping-pong-Harald.
Ja Chan, ik kan ook niet alles weten en het was veeeels te koud buiten... brrr..weet je hoe spekkie het is op de achterwegen....
Maar esmee, we gaan binnenkort wel weer een keer meeten he? En ik zal eens kijken wat ik kan doen met het plannetje.... Knipoog

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-02 19:53

Ooh wat leuk dat je on-line was.... complimentjes..... tis de waarheid!!! Haha!

Ik vond harald in stal al een ping-ponger wat eeng aaf ding is dat zeg!!! die kop erop!!! machtig prachtig en hoe verlieft hij op Jur is! schitterend en wat doet Jur??? Die geeft hem gewoon een knal!!! Oooooh Iloon van wie heb ze dat nou???? Knipoog

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 17:51

Ehm...ik blijf erbij: soort zoekt soort!!!!! Me love my baby!!!! Lovers
Superbitches rule!!! Maarreeeee..... ik sta er op zich nu ook leuk op zeg... dat ik niet eens meer wist hoe mijn konijn ook alweer heette...idd het was Speedy. Knipoog Lekkere dierverzorgster hè? Knipoog