Mijn verslag.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Mijn verslag.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 21:58

...en ik begin lekker een eigen topic Tong uitsteken
Uiteindelijk was ik de enige met een eigen paard/pony en ook de enige non-western ruiter.
Maar goed eerst maar eens die pony van mij ophalen vanochtend, en ja hoor hij liep alweer voor mij aan de trailer in Haha! toen we daar aankwamen eerst maar eens over de ijsbaan naar binnen gstrompeld ( wat een doolhof daar trouwens :p) en gevraagd waar die lui van bokt uithingen en ja hoor die waren beneden, dus ik maar eens kijken.
Toen Amulet uit de trailer gehaald en eprobeerd om de weg naar de bak terug te vinden, gelukkig was er een aardig meisje dat mij de weg wel even wilde wijzen.
Maar toen in de bak maar opgestapt en dat ging allemaal prima en ook onderweg was hij erg braaf.
En die relatie tussen mij en bomen is er vandaag niet beter op geworden, gelukkig geen botsingen gehad maar wel een paar keer gevaarlijk dichtbij gekomen }>
VErder vond ik de andere paarden er allemaal leuk en grappig uitzien (vooral die van Elles)...



Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 22:11

Ik heb even een paar keer achterom gekeken, ik vond Amulet erg braaf onderweg, oortjes mooi naar voren, hij vermaakte zich volgens mij prima. Hij heeft trouwens een onwijs mooie voorpluk en verder echt een wolliebollie.
Had hij het niet moeilijk op het ijs soms? Ik was blij dat ik Aldira niet mee had, dan was ik al een paar keer op mijn snufferd gegaan, bovendien zou die in passage de rit beginnen met al die vreemde paarden maar Amulet was de rust zelve. Wat een stoere bink Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 22:48

Ja, Amulet gedroeg zich volgens mij voorbeeldig. Ik heb jullie in ieder geval niet een keer voorbij zien sjezen Haha!
Ik was ook wel benieuwd hoe hij zich houden op al die gladde stukken, en met die leuke galop. Ik was wel blij dat ik Sarah niet mee had, want die was dan wel onderuit gegaan denk ik.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 22:53

Haha, je had hem moeten zien, al die paardjes voor mij netjes OM de plassen heen, maar nee hoor Amu moest er DOORHEEN..
Maar idd volgens mij vermaakte hij zich prima en het viel mij ook mee dat hij niet uitgleed, hier heeft hij dat nl al wel twee keer gedaan.
Maar hij was hier (Zeijen) haast rustiger dan dat hij thuis is als ik in m'n eentje naar buiten ga Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 23:44

Conclusie.... vaker met zijn allen een gezellige boktrit maken Lachen

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 11:48

Amulet schreef:
Maar hij was hier (Zeijen) haast rustiger dan dat hij thuis is als ik in m'n eentje naar buiten ga Haha!


dat doen ze altijd hoor!
de meeste paarden voelen zich met een groep veiliger dan alleen! (uitzonderingen daargelaten!)

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 13:44

TEnder; hij was nu ook rustiger dan wanneer er een ander paard meegaat hier in de buurt.
Maar goed de eerste keer bij de ijvereniging was hij hel wat minder rustig, jullie hebben gewoon een goeie invloed }> Haha!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 13:48

Amulet schreef:
jullie hebben gewoon een goeie invloed }> Haha!


tja, dan zal dat het wel zijn Schijnheilig , daar ben ik nog nooit eerder van "beschuldigd" *lol*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers