grotemensenproblemen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

grotemensenproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 17:37

Ik heb een rotperiode gehad, waarin ik niet goed wist wat ik wilde met Passion. Het ging privé niet lekker, de verhuizing naar een andere stal viel me tegen. Er hing een donkere wolk om me heen.

Passion was gisteren avond érg lief. En ik voelde dat ze me 'lief' vindt. Wanneer ik haar poets, komt ze lief op m'n schouder hangen. Ze volgt me in alles wat ik doe. Het is fijn om dit te voelen.

En vandaag was ineens de grote boze wolk om me heen weg. Ik zat op Passion en ineens:
Ploeing... IK LEEF.

M'n vriendje mag maandag op sollicitatiegesprek komen na 4 maanden geen werk te hebben gehad. Financieel hebben we alles geregeld.

Het valt niet mee om volwassen te worden en al helemaal niet om je volwassen te gedragen. Maar op een punt in je leven word je met de neus op de feiten gedrukt. En dan MOET je.

Maar achter de wolken schijnt de zon. En die zon schijnt voor mij heel fijn vandaag.

Altijd alles komt goed, zo zie je maar weer...
Laatst bijgewerkt door iefke op 23-04-04 18:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 17:43

herkenbaar! en wat fijn dat t nu weer goed gaat met je!

voor mij gaat de zon ook weer schijnen kan weer een beetje met destiny rijden en Quentin is nogsteeds erg braaf(ff afkloppen)
heb vandaa te horen gekregen dat mn contract wordt verlegnd Haha! en mn vriend heeft een bod gedaan op een huis in Bergeijk zodat ie dichterbij komt wonen, en we wrsch ook gaan samenwonen Lachen
ben eindelijk met mn rijbewijs bezig, en mn theorie in 1x gehaald

en t is nog mooi weer ook Lachen

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 17:44

Dat is mooi! Komt vast ook mede door het lekkere weer. Ik was drstraks op mn fietsje op weg naar stal en ik genoot van de heerlijke zoete lentegeur die overal hangt. Krijg je echt goede zin van! Pling

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 18:30

Goed zo.... gaat de goede kant op dus.
Ups en downs he!! Hou er rekening mee dat het een weer 180 graden kan omdraaien.

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 18:42

Ik had het in januari en februari ook helemaal gehad. Schijnt een beetje een familietrekje te zijn, we houden het liefst allemaal een winterslaap. Maar nu de zon gaat schijnen en het wordt weer warmer ben ik meteen een stuk happier Haha!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 18:46

Je slaat de spijker op z'n kop:

Het valt niet mee om volwassen te worden en al helemaal niet om je volwassen te gedragen

Mooi verwoord... Fijn dat er weer een paar zonnestralen doorbreken... zet hem op!!!

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 19:52

Dank voor jullie antwoorden Lachen Ik hoop maar dat 't echt aan 't mooie weer en de zon ligt en dat er nog véél van zulke dag zullen komen

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:15

Mooi zo! Fijn zeg! Ik heb ook heel mooi weer nu Haha! Helaas ook slechtere tijden gehad! Ik hoop dat we hier allemaal van kunnen leren!

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 15:57

Het zal vast wel ergens goed voor zijn

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 16:23

iefke schreef:
Het valt niet mee om volwassen te worden en al helemaal niet om je volwassen te gedragen. Maar op een punt in je leven word je met de neus op de feiten gedrukt. En dan MOET je.

Hee je hoeft je niet volwassen te gedragen hoor, doe ik ook nog steeds niet, ben 34 ondertussen. De buitenkant lijkt wel zo hoor, maar van binnen zit nog dat kind, wat zich dan wel serieus gedraagt maar ook zo om kan slaan!

Maar fijn dat de zon letterlijk en figuurlijk weer voor je schijnt!!

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 16:57

Daar heb je gelijk in. Leeftijd zegt helemaal niets en van binnen ben ik een blij kind. Maar ik sta anders in 't leven en zie 't leven meer in zijn geheel Lachen