paardedrogist

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-01 22:48

Iemand ervaring mee? lijkt me wel intresant, maar lijkt me ook vrij duur


Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-01 08:47

Heb er ervaring mee. Helpt goed, is interessant, maar ook duur.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-01 13:00

Jep ik vind het niet duur en heb er een boel rvaring mee.
Lot heeft zo'n kruidenliksteen en is daar altijd wel ff mee aan het likken 55 piek maar die van mij heb ik al ruim een jaar Zoutblokken had ie veeel sneller op.
Verder voer ik nu die wintermix dat was even vanwege een kuchje dat helpt de weerstand in de winterextra te verhogen. kuchje is weg en ik maak het op of het hielp? Tja het is weg maar dat gaat het meestal vanzelf ook misschien nu wat sneller?
verder krijgt ie het hele jaar door foeneknof das foenegriek met knoflook en appelazijn. weerstand verhogend bloedzuiverend helpt sneller afvalstoffen af te voeren paard wordt fitter gaat meer glanzen.
en doordat ze ervan gaan stinken (zelf ruik je het niet) blijven vliegen etc. een eind uit de buurt. afgelopen zomer met wat meiden naar buiten ik had amper last van dazen zij zaten vol.. en vliegen? nergens last van wat ik toen bespaarde aan antivliegenspul.. dat was voor mij het bewijs dat het hielp.
Daarnaast zo af en toe zo'n vitamine spuit. niet dat ik zo'n poeder en pilletjes mens ben maar die van mij staan nou eenmaal op errug eenzijdig voer alleen mais en kuilvoer/gras waar geen bal inzit wbt vitamine en mineralen.
Verder had ie erge mok normaal nooit last van maar het was ook wel zo erg nat.. entja hij loopt elke dag buiten mokzalf hielp iets maar dat is er zo snel af als je 'm daarmee weer in de nattigheid zet (tja je houd 'm ook niet alleen maar op stal) dus op aanraden van anderen cure-mok geprobeerd van vsm ook via de paardendrogist en ja hoor 2 benen is het al weg en de rest is heel erg verminderd...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-01 20:45

ik heb ook wel een aantal producten van paardendrogist.en ben erg tevreden over de kwaliteit van de producten.ik heb goudsbloemzalf voor wondjes en toen tink vorig jaar dat gat ik dr koppie had en de wond dicht was ben ik dat er op gaan smeren en binnen twee weken zag je niets meer van de wond.dit jaar ga ik de kruiden proberen tegen staart en maan exceem,van wendals,ik heb het al in huis,maar begin in maart ermee.ik ben benieuwd


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 15:44

Ik heb er ook al het een en ander besteld en het bevalt me goed....alleen had ik een keer van die bright eye creme besteld en dat kreeg ik dus echt niet het tubbetje uit!!!
Vanmorgen heb ik ook nog wat besteld via email .....erg handig en ik kreeg een kwartier later al een bevestiging dat het vandaag nog werd opgestuurd.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 19:49

hoe ko je aan een foldertje van de paardendrogist? nog nooit ergens advertentie ervan gezien. sommige dingen klinken namelijk wel intressant.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 21:14

marj> als je wilt kun je ff mij je hele adres mailen ik heb nog zo'n ding waarmee je een gratis folder etc kunt aanvragen voor anderen.
Ik zou 'm opsturen voor Anouk maar dan krijg je er zelf natuurlijk ook een boel info van..
groetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan, Lau07, laura22, rien10, tienus63, VosjeN en 34 bezoekers