Hinke is nu echt een grote meid!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Hinke is nu echt een grote meid!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 19:57

Vanfa vandaag is ze namelijk gespeend!
Ze staat samen met Lightfeet in 1 grote veulenbox ik geloof dat die 5x5 of 5x6 zijn .
Ze geeft totaal geen kick al probeerd ze wel het voer van Light af te pikken. }>
Volgende maand moet ook auke van z'n mammie af en dan gaan ze deze stal met z'n 3-tjes delen totdat de mannen teveel man worden.
de 1 blijft namelijk de hengst de ander gaat wel ruin worden.
spannend he ze is alweer 6 mnd gaat zo hard!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice



akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 20:18

jeah, light feet blijft hengst?
coolie. is zo'n scheetje.
hinke is inderdaad een grote meid. ze stond me vanmiddag heel verwaand aan te kijken, zo van : kijk mij eens, ikkke ben zonder mammie ne vind het helemaal niet eng. eet zelfs het voer van die rare lummel op. (light feet dus)
echt zo schattig.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 20:39

Mhh kan dat bij groninger ?? verwaand kijken ?? Of zal het aan de eigenaar liggen of omdathet in Appeldoorn is Frusty Extreme duivel .
Oeps even plagen hihi

Nou lekker dat het fijn gaat maare laat haar maar iet TE groot worden voor kleine kim Tong uitsteken .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 21:26

Stoer die vosse-paardjes! Hinke is ook al zo'n braverd. Heerlijk toch?
Mist ze haar mammie niet een klein beetje? En wat doet Floor? Heel hard schreeuwen? Of is ze door de jaren heen er wel aan gewend?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 21:29

Coolie, heb je trouwens up to date fotos? Ben heel benieuwd (ook Jantina en Madelein natuurlijk!)
Vin kleine liefe paardjuhs leuk! Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 21:34

zowel mams als dochter geven er niets om.. mams is het idd al gewend en dochter is groot zat en heeft een vriendje..
lightveet was ook nog niet gespeend hebben we opgehaald. de volgende dag probeerde hij bij graaf te drinken *LOL*
toen dat een ruin bleek te zijn hield ie daar maar mee op.
ik heb hem 2 keer horen hinneken en toen was het over.. Hinke had tot vanavond nog geen 1 keer gehinnekt...

voor laudi : met akerna
Afbeelding
2 weken terug

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 21:41

Zo! Die is best wel gegroeid! Mag ook wel...

Hmm, die LF is niet zo slim... Dan mag hij nog blij zijn dat Graaf m niet weggemept heeft! Dat zouden die van ons zeker gedaan hebben (die vonden Voltrack al een irritant klein mannetje). Tong uitsteken

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 22:06

Grote meid wordt Hinke! Nu staat ze gezellie bij Lightfeet 2 hardstikke leuke veulens bij elkaar!! Geniet er nog maar van, voor je het weet is ze geen veulen meer

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 20:38

Allemachtig, wat is die Hinke gegroeid!!! Ik herken d'r bijna niet meer Knipoog Ik heb nog steeds die foto in m'n hoofd waar ze met d'r moeder op de keuring loopt. Die foto vind ik nog steeds heel mooi Kwijl En daar is ze nog maar een pukkie... Zo te zien wordt Hinke een flinke dame. En dan nog zo makkelijk Lachen Om trots op te zijn Kim...

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 21:04

wat een schatje!

afgelopen jaar moesten we ook 2 hengstjes spenen!
Nou het eerste uur waren ze zo gek als iets allemaal dollen en doen, maar na dat uur gingen ze toch maar mamma zoeken en toen waren ze niet meer die stoeren binkies!
Terwijl 1 mama het absoluut geen probleem vond (leek wel of ze er blij mee was), stond de andere 3 dagen lang voor het hek te kijken!

Maar goed, die veulens zijn ook stoere hengstjes geworden/gebleven! (?)maar helaas in september verkocht! Verdrietig

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Barchetta, bonnielau, Damelza, kyrkelover, L_iek, neline11, Nientsje, Selina, Vagabondo en 99 bezoekers