Sunny nog steeds kreupel...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Sunny nog steeds kreupel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 07:46

eind maart had sunbeam beetje een dikke pees. maar toen liep ze niet kreupel. maar we hebben haar toch even laten staan. een paar dagen was de dikte weg en ze liep weer goed. dus ben ik weer even voorzichtig gaan rijden en ze liep de hele tijd regelmatig. 2 dagen later liep ze kreupel in het land. maar geen dikke pees. de dag erna was de dikte weer weg maar liep nog wel kreupel. en ze kreupelt nu nog.. en het is nu eind april...
kan het te maken hebben omdat ze al 22 is? maar dat is absoluut niet aan haar te zien! en ze is ook nog heel erg druk.
of heeft het toch met de pees te maken?
de dierenarts is ook al geweest en die zegt dat ze veel rust moet hebben maar ik wil toch wel weten wat het eigenlijk kan zijn...

loveyaliefie
Berichten: 283
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 10:13

misschien een andere dierenarts naar laten kijken. en pas weer gaan rijden als het echt helemaal over is dus niet als ze een dagje wat beter loopt gelijk gaan rijden. misschien helpt het om 2 keer per dag het been af te spuiten en dan niet 5 minuutjes maar 20 a 30 min. want als je maar 5 minuten afspuit verkoel je alleen de oppervlakte van het been.

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 15:10

Ik zou inderdaad nog maar eens een andere DA laten kijken. Met peesblessures moet je altijd erg uitkijken! Als je er te snel weer mee gaat werken, kan je het alleen maar erger maken.
Stappen op de harde weg en koelen kan iig geen kwaad!

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 19:25

ja ik heb de eerste wedstrijden voorlopig maar even afgezegt. en laat haar maar mooi even staan. hoop wel dat het weer beter word gezien haar leeftijd...