kan iemand me helpen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

kan iemand me helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 00:18

misschien hebben sommige van jullie dit topic wel eens gelezen en/of gereageerd erop: [VMR] mijn paard hang (lees verder!!!)
als je het topic nog niet gelezen hebt(bovenstaand)lees dat dan eerst ff dan weet je waar het over gaat

nou is er nog een probleem.

gimmy is nu een tijd naar de hengst,en als ze terug komt weet ik niet of ze nog hangt of niet.ik hoop het niet.
ik rijd af en toe op haflingers (ik help welly13) zoals sommige alweten,
maar als we die haflingers dan vast zetten,ben ik ook bang dat ze hetzelfde doen als gimmy,ik vind het nu superlink om een paard vast te zetten.omdat ik blijkbaar zo van gimmy ben geschrokken.
terwijl welly(haflinger van melanie welly 13) nix doet.
ik durf nu echt geeneen pony bijna meer vast te zetten want dan ben ik bang dat ze gaan hangen.
nou is mijn vraag hoe kom ik hier vanaf want ik vind het vreselijk irritant.

ik hoop dat jullie raad weten hiermee.

Groetjes Anneloes

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 00:36

ik kan me best voorstellen dat je nu allert bent op het gaan hangen van elk paard nadat je met een paard dat hangt bezig bent geweest.
zet zo wie zo elk paard altijd vast met een veiligheidsknoop en probeer er aan te denken dat ieder paard anders is, en als een paard in het verleden niet eerder heeft 'gehangen', probeer daar dan op te vertrouwen.

je moet gewoon even het vertrouwen voor jezelf terug krijgen dat het ook gewoon goed kan gaan, dat heeft even wat tijd nodig maar komt vanzelf wel weer Haha!
succes!

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 00:42

maar gimmy heeft in het verleden nooit gehangen.en sommige zeiden al,met een veiligheids knoop is goed opzich..maar als de pony dan te hard gaat trekken krijg je de knoop moeilijker los of zoiets.
maar bij de haf staat altijd netjes stil en zo...maar ik vertrouw er niet op Verward