Wie beurt Anoukie weer een beetje op..?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Wie beurt Anoukie weer een beetje op..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 21:22

Wat een ellende zeg.
Een aantal dagen terug schreef ik dit topic:
[VMR] Wat is dit paard nog waard?
Ik had absoluut niet door dat het hier om een boktpaard ging.
Wat is de wereld toch klein dan.
Ik dacht gewoon een vraag te stellen, er word een nieuw baasje gezocht maar men had geen enkel idee van een prijs.
Omdat ik dacht hoemeer ik vermeld hoe makkelijker het is om tot een conclusie te komen.
En toen verscheen er dus een PB van Anoukie. Zij vroeg mij naar de vader van het paard. Later aan bleek het dus om haar oude paard te gaan.
Nu vind ik het verschrikkelijk dat Anouk op deze manier heeft gelezen dat haar lieve paardje een beetje veranderd is.
Ze verteld me dat ze had gehoopt dat het anders had gelopen met haar nieuwe eigenaar Verdrietig en dat kan ik me heel goed voorstellen.
Je verhuist een aantal kilometers en hoopt dat je paard het heerlijk naar zijn zin gaat krijgen als je hem achterlaat, toch?
Wie beurt Anoukie weer een beetje op?

Anouk, sorry.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 21:32

Toch niet Roxanne he? Vrees alleen het ergste... Jezus, wat zonde, zo'n ernorm mooi beestje...

Niet echt opbeurend, sorry... Ach gut

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 22:13

Ik kan je vertellen dat na wat heen en weer gePB en zojuist ook een belletje zodat ik wat meer te weten zou komen, dat Anouk niet te horen heeft gekregen wat ze graag had gewild.
Om zoiets kun je idd heel verdrietig en gekwetst raken.

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:15

Heb om half 8 vanavond al wat wijze woorden richting Anoukie gestuurd.... en wat peptalk gehouden.
Morgen zal ik haar de hele dag een beetje op beuren! Ach gut

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:15

Wat ontzettend sneu, zowel voor het paard als voor Nouk, die toch alles er aan gedaan heeft om dat dier een eerlijke plekje te bezorgen.
Dat het dan toch nog zo mis kan gaan...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:20

Dat het mis kan gaan dat heb je natuurlijk niet in de hand... Maar dat ze niet even iets laten horen... Dieptriest.

Sterkte Anouk...

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:20

Anoukie, lijkt me inderdaad geen leuk nieuws. Sterkte meid. Ach gut

Holly, snap dat je je misschien een beetje schuldig voelt, maar jij kont dit vantevoren ook niet weten!

cobiieJarig

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:26

Sterkte Anoukie,
ik kan me goed voorstellen dat je dit nieuws niet hebt willen horen. Je was zo tevreden over het plekje wat je voor Roxanne had gevonden.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:29

aaah wat een rotnieuws zeg! dat is iets wat je echt wil voorkomen als je je paard verkoopt! echt erg als je zoiets dan via bokt te weten moet komen!

sterkte anouk!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:33

Anouk Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:36

Anouk jij hebt er alles aan gedaan om te zorgen dat je paard een goede plek zou krijgen. Het is echt sneu er zo achter te moeten komen dat het niet allemaal over rozen gaat. Ik hoop dat ze voor roxanne weer snel een nieuw thuis vinden waar ze het naar haar zin heeft en waar men weer goed met haar over weg kan. Veel sterkte anouk.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 22:41

Ja iid, ik voel me wel een beetje rot ja.
Je schrijft niks vermoedend een stukje op bokt en krijgt daarop een reactie dat het iemands oude paard is.
We hebben er geloof ik zo'n 8 PBtje op zitten nu en omdat ik toch wil helpen heb ik mijn vriendin even opgebeld voor Anouk. Haar paard was dus de buurvrouw van Anouks oude paard.
Daardoor kwamen er voor Anouk dingen uit die zij niet wist en welke ook helemaal niet zo leuk zijn om te horen. Kijk dan voel je je wel een beetje banketstaaf aan deze kant van de PC. Zij heeft gedacht een leuk huis te vinden en dat het goed gaat, mar intussen is dat heel anders.
Of zoals ze het zelf zegt, er komen leugens naar boven.
Mocht Anouk er behoefte aan hebben dan denk ik dat zij zelf wel de hoe of watjes hier neer zal zetten, dat ga ik in ieder geval niet doen.
Ik hoop voor Anouk dat ze wat meer duidelijkheid zal krijgen in dit hele verhaal, want dit is natuurlijk voor haar maar 1 kant van het verhaal en wie weet (en dat hoop ik van harte) is de ander kant iets beter.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 23:49

Jeetje Anouk, kan me voorstellen dat je hier behoorlijk van schrikt!

Sterkte Ach gut

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 23:58

Jeetje wat rot voor je Anouk, veel sterkte Ach gut
Dit is natuurlijk nooit leuk om te horen, en al helemaal niet om je vorige paard zo in een topic tegen te komen Scheve mond

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 00:06

Jeetje, echt rot voor je om je oude paard zo in een topic tegen te komen..
heel veel sterkte

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 00:20

Noukje heeft met veel pijn en vooral op mijn advies op een nette manier een goede plaats voor Roxanne gezocht.
Dat heeft haar een dot geld gekost, maar het heil van Roxanne was voor haar belangrijker dan die financiele aderlating.
Nouk was door de fokker van Roxanne eigenlijk al flink bij de benen genomen, maar wilde dat aanvankelijk niet geloven.
Nu krijgt ze dit ook nog op haar bord.
Dus alle donkere krochten van de paardenwereld, bah
Voor het paard zou het einde de beste oplossing zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 09:31

Wat akelig toch. Dit verdiend het paard niet en Anouk ook niet.
En het is misschien resoluut maar Sarabande heeft wel gelijk.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-04-04 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 09:52

Ik beur Noukje straks wel op, ze mag wat uitzoeken voor haar verjaardag in de mooie paardenwinkel in Hamont, Belgie OK dan!
En ze ziet haar 2 jarige black beauty weer Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 10:30

Bedankt allemaal, ik vind het heel erg lief om dit te lezen,... Ik neem Holly niets kwalijk, ik vind het juist fijn dat ze zoveel moeite heeft gedaan om het precieze verhaal te weten te komen. Holly, oprecht bedankt hiervoor!

Confronterend ja, maar beter dit dan in de veronderstelling blijven dat ze oh zo gelukkig is bij haar nieuwe baasje terwijl dit niet zo is.

Weet ik ook meteen wat voor mensen het zijn Boos!. Details ga ik niet op Bokt zetten, maar ik voel het mes in mijn rug wel degelijk,...

Ik hoop alleen nog maar dat Roxanne een goed tehuis zal krijgen of anders uit haar lijden verlost zal worden. 6 jaar oud is ze pas, het is niet eerlijk,...

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 12:10

Jee meissie, wat een vervelend nieuws is dat voor je! Ik weet inderdaad ook nog hoe je met de handen in het haar zat, en hoe het was toen je uiteindelijk de beslissing had genomen haar naar die mensen te doen! En ik weet ook het verhaal nog dat ze die plekjes door de peesbeschermers had... jeetje wat vervelend allemaal!!! Scheve mond Zoiets wenst niemand jou en Roxanne toe, ik hoop het beste voor jullie beiden.

Anyway, je weet me te vinden mocht je ff willen buurten!

Hele fijne dag met Levy en Sarabande in ieder geval!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 18:52

Eerlijk is eerlijk, het weerzien met mijn black beauty heeft me goed gedaan!

Holly, je pb ga ik nog beantwoorden, maar ik moet er even over nadenken Bloos.

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:39

Zal ik stiemen even een fotootje plaatsen van het weerzien met haar black beauty???? (ik weet nu hoe het moet)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:43

Het meest opzienbarende is natuurlijk dat Anouk niets gekocht heeft.
(ondanks dat schitterende mistkleurige setje, het champagne setje etc) Ach gut

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:52

Dat lijkt me inderdaad een flink naar bericht. Denk je een goed tehuis voor je paard gevonden te hebben en dan blijkt een goed jaar later dat dit maar schijn was Scheve mond.

Heel veel sterkte.

Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 00:28

Hè bah, Anouk.. Dat is idd niet het nieuws waar je op hoopt... Als ik het zo lees heb je je uiterste best gedaan om voor je merrie een goed tehuis te vinden en dan blijkt het minder 'mooi' te zijn, als dat je verteld wordt..

Ik leef met je mee.. Ach gut