Kim op haar oude bijrijdpaard (met slof!!)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Kim op haar oude bijrijdpaard (met slof!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 21:56

Het commetaar doet ze er zelf later wel bij...
Kim rijd hier op Cedor, dat was 2 jaar geleden haar bijrijdpaard.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 21:59

Hhhmm...zo te zien heb ik weer heel wat gemist...jammer hoor Tong uitsteken

Mooie foto's hoor waar is je cap Haha! Knipoog Tong uitsteken

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 21:59

Ziet er best leuk uit! Maar zou het er zo ook wel niet uitzien zonder slof? Op sommige foto's zie je nog wat spanningen, vooral op de laatste foto's. Hij lijkt wel een beetje (of is het een zij) onzeker in zijn doen!

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:00

Wat me als eerste opvalt: prachtige kleur rijbroek!!
Hoe groot is het paard? Lijkt vrij groot

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:01

Wees blij dat de foto`s van Sanne bij mij voorop in galop (ook zonder cap) er niet opstaan Haha! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:04

LuvdaTossa schreef:
Ziet er best leuk uit! Maar zou het er zo ook wel niet uitzien zonder slof? Op sommige foto's zie je nog wat spanningen, vooral op de laatste foto's. Hij lijkt wel een beetje (of is het een zij) onzeker in zijn doen!



Zonder slof is hij ook gewoon goed te rijden, het is een hij......... Haha!

Ik rijd met slof omdat hij nogal kan spoken, en op een niet leuke manier Haha!, zeker in de buitenbak. Ik heb twee jaar geleden voor het laatst op dit paard gezeten. De eigenaresse belde me dat ze ziek was en of ik in kon springen...... natuurlijk, want ik heb altijd een enorme zwak gehad voor de ondertussen 19 jarige ruin. Hij kan heel veel spanning opbouwen en daar ook vreselijk uit ontploffen........... maar hij is zo leuk

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 22:04

gijsenkim schreef:
Wees blij dat de foto`s van Sanne bij mij voorop in galop (ook zonder cap) er niet opstaan Haha! Haha!


Kan ik wel voor zorgen hoor Tong uitsteken

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:05

Lydiia schreef:
Wat me als eerste opvalt: prachtige kleur rijbroek!!
Hoe groot is het paard? Lijkt vrij groot


tis in werkelijkheid een ukkepuk Haha!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:06

Whahaha, Kim je bent trendsetter, jij reed 2 jaar geleden al met een bontje onder het zadel Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:06

Ik vind het schandalig! Boos!
Je zou je kapot moeten schamen, tsssk, en dat durft dan zelfs nog op haar site reclame te maken voor het helpen in de africhting...


Nagelbijten / Gniffelen

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 22:07

Billy schreef:
Whahaha, Kim je bent trendsetter, jij reed 2 jaar geleden al met een bontje onder het zadel Haha!


Ehmz dit was gisteren hoor Haha! Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:10

gijsenkim schreef:
Wees blij dat de foto`s van Sanne bij mij voorop in galop (ook zonder cap) er niet opstaan Haha! Haha!



eentje dan Haha!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:14

Ineke2"]
[quote="Billy schreef:
Whahaha, Kim je bent trendsetter, jij reed 2 jaar geleden al met een bontje onder het zadel Haha!


Ehmz dit was gisteren hoor Haha! Haha!
[/quote]
Aha, geen trendsetter Kim dus Tong uitsteken

Goedgekeurd onderschrift :)

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:21

Ik zie pianohandjes Haha!
Op de 3e foto lijkt het of je je binnenhand over de hals heen haalt... En op de 6e foto je binnenhand naar je toe haalt.
Ik vind het wel een goede combi, en ik zie zeker geen verkeerd slofgebruik. Zover ik heb kunnen zien hangt die op elke foto gewoon... Zeer prettig om naar te kijken

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:23

Klopt, alles wat ik mn leerlingen afleer, doe ik zelluf lekker wel Haha! Haha! vooral als het wat moeilijker is Haha! Haha! als alles super loopt dan ga ik goed zitten en netjes rijden, maar owee als het moeilijk is........... dan ga ik krom zitten, gaan mn handen overal heen waar ze niet moeten zijn en ga zo maar door Haha! Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:27

gijsenkim schreef:
Klopt, alles wat ik mn leerlingen afleer, doe ik zelluf lekker wel Haha! Haha! vooral als het wat moeilijker is Haha! Haha! als alles super loopt dan ga ik goed zitten en netjes rijden, maar owee als het moeilijk is........... dan ga ik krom zitten, gaan mn handen overal heen waar ze niet moeten zijn en ga zo maar door Haha! Haha!


Klopt Extreme duivel Haha! Knipoog
En je arme leerlingen maar afbeulen he Schijnheilig

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:28

Ik maak ook nog weleens dezelfde fouten, vandaar dat ik ook zag. Ik meen me zelfs te herinneren dat jij hetzelfde zij tegen mij toen ik foto's van mij op Igor plaatste Haha!
Ik rijd ontzettend met pianohandjes, en ik probeer er echt aan de denken om het niet te doen... MAAR HET RIJDT ZO VERDOMD LEKKER!!!
Ik weet wel dat het bij pianohandjes vaak lijkt of je je handen vast zet, maar omdat ik dit zelf ook doe, weet ik dat het niet altijd waar is. Op het moment dat ik dus dezelfde fout maak door mijn binnenhand naar me toe te nemen heb ik geen vaste hand. Ik haal hem juist naar me toe omdat ik dus teveel teugel heb op dat moment omdat ik met pianohandjes rijd... Haha!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:38

gijsenkim schreef:
Klopt, alles wat ik mn leerlingen afleer, doe ik zelluf lekker wel Haha! Haha! vooral als het wat moeilijker is Haha! Haha! als alles super loopt dan ga ik goed zitten en netjes rijden, maar owee als het moeilijk is........... dan ga ik krom zitten, gaan mn handen overal heen waar ze niet moeten zijn en ga zo maar door Haha! Haha!


Is het net zo dat JUIST als het moeilijk is je "lekker" moet gaan zitten?
Ja ik bedoel.. tuurlijk kun je dan niet ECHt lekker zitten, maar je moet er dan juist op letten dat je je polsen niet vast zet, je zit ontspannen houdt, niet in elkaar duikt etc etc...
IK vind het een errug luek paardje.. alleen ik heb gewoon radicaal iets tegen een slof, onder welke omstandigheden dan ook.. sorry!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:40

nou dan kan je blij zijn dat ik niet de slof erbij pak omdat het moeilijk is maar gewoon niet goed ga zitten Haha! Haha!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:42

Passionato.. Als je met pianohandjes rijdt, rijd je met heel losse en beweeglijke polsen. Vaak rijd je ook met langere teugels als iemand die zijn handen wel goed houdt. Tenminste zo is het bij mij. Het is dus niet per definitie zo dat je polsen niet kunnen bewegen, probeer het zelf eens om te voelen wat ik probeer uit te leggen.
Verder ben ik het wel met je eens, maar het is vaak moeilijker om het zelf te doen als het iemand anders vertellen...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:43

Hahaha, ja idd dat scheelt weer!
Ik heb nl een keer een paard zo dood gereden zien worden door de slof, die viel gewoon neer tijdens het rijden. "moeilijk paard". Bleek iets in zijn keel te hebben. En maar trekken met die slof. Dat beest is gewoon gestikt!
Sindsdien draait mijn maag om als ik er maar een zie.. Tuurlijk rijdt niet iedereen er echt slecht mee.. maar ik hoef er echt nooit meer een te zien!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:47

Haha, hoezo ik wil reacties uitlokken (door het woord ''slof'' in de titel te plaatsen. Haha! ) Je rijd hem netjes hoor

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:55

Ik rijd gewoonlijk ook niet met slof, maar zoals ik al zij kwam dit out of the bleu en ik had twee jaar geleden voor het laatst op het paard gezeten......... hij kan vreselijk spoken, geeft niks als je zo een paard dagelijks rijd dan groei je daarin..... maar voor mij is het op dat moment een vreemd paard, en een vreemd paard rijd ik altijd wel met slof om de doodsimpele reden dat ik gewoon niet zelfverzekerd genoeg ben Haha! Haha! en wel teveel verantwoordelijkheden heb om in het ziekenhuis te belanden. Eigenlijk nergens voor nodig, want ik los alles wel op zonder slofgebruik, maar tussen mn oren is het net wat makkelijker voor me.

Ik had sanne voorop bij dit paard toen ze net 3 was, in galop gingen we de bak door.......... als Sanne voorop kwam ging het paard op eieren lopen, zo voorzichtig...... echt super geweldig. Maar zet je het dier aan het werk.......... man dan kon ie zo ontzettend ontploffen en toen ik het dier reed, reed ik nooit met slof en hij heeft wat capriolen onder het zadel uitgehaald zeg....... maar ik heb de (niet terechte) angst dan ik misschien wel eens te laat zou zijn op een voor mij dan vreemd paard. Ik gebruik een slof niet om m in de krul te krijgen, maar louter om even in te kunnen komen als hij gaat spoken.......... enuh ik heb het allemaal op kunnen lossen zonder slof, hij heeft wel pogingen gedaan om de strijd met me aan te gaan, maar met brutaal rijden (pianohandjes en krom gaan zitten Haha!) heb ik dat voor kunnen zijn

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 07:47

Fonnie schreef:
Haha, hoezo ik wil reacties uitlokken (door het woord ''slof'' in de titel te plaatsen. Haha! ) Je rijd hem netjes hoor

Haha daar vroeg Kim zelf om hoor Knipoog Schijnheilig

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 08:45

Ineke2"]
[quote="Fonnie schreef:
Haha, hoezo ik wil reacties uitlokken (door het woord ''slof'' in de titel te plaatsen. Haha! ) Je rijd hem netjes hoor

Haha daar vroeg Kim zelf om hoor Knipoog Schijnheilig
[/quote]

dacht laat IK nou eens een beetje leven in de brouwerij brengen Haha! Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Googlebot en 82 bezoekers