Timeless gaat naar de stamboekkeuring

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Timeless gaat naar de stamboekkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 19:12

Dit jaar ga ik met Timeless na de stamboekkeuring, ik heb er erg lang over nagedacht en besloten het toch te doen.
Nu hoorde ik weer van alle kanten roddels dat als ze niet gewoon stamboek waren je je paard moest laten prokken en dat je een cornage onderzoek moest laten doen. Dus ik maar even gebeld met de heer Haarman, secretaris KWPN regio Noord Brabant gebeld en hij vertelde me dat dit geld alleen voor Register A merrie's.

Gelukkig is Times een VB merrie en kan ze zo komen,

dit jaar ga ik puur en alleen voor opname in het stamboek.

iemand nog spannende tips?

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:49

Zorg dat ze er lekker "rond" maar niet dik uitziet en glimt Knipoog

En oefen het vrijspringen, in Boxtel moeten ze namelijk naar de kantine toe springen en daar worden veel paarden onzeker van.

Heel veel succes met je knappe paard! Laat even weten waar en hoe laat je moet, ik ben er hoogstwaarschijnlijk ook dus dan kom ik zeker even aanmoedigen! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 00:24

in de volgende strengen komen de losspringavonden te staan en er zal er zeker eentje in Boxtel zijn. en we gaan natuurlijk voldoende op andere plaatsen oefenen.
Ik denk dat ze nu mooi op model is kwa gewicht wat vind jij?

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 14:59

Heel veel succes. Idd is prokken voor jou merrie niet nodig. Maar het is natuurlijk altijd fijn een prok certificaat bij je merrie te hebben. Of ik dit jaar ga daar ben ik nog niet uit dus moet opschieten Haha!:D
Ik kan je ook nog wel aan trainingsavonden helpen. Overigens is het nu ook zo dat je je merrie zo vaak voor mag brengen als je wilt. Dus mag het dit jaar niet lukken om ster te behalen mag je het gewoon nog een keertje proberen.

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 16:01

vonneke schreef:
dit jaar ga ik puur en alleen voor opname in het stamboek.


Wat bedoel je daarmee? Als ze sterwaardig is krijgt ze meteen dat predikaat of jij nou alleen voor stamboekopname gaat of niet.

Heel veel succes iig, ik ga ook kijken in Boxtel, dus ik zal haar vast nog wel zien.
Ik vind het een mooie merrie en ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 17:45

ik bedoel dat ik het niet speciaal ga om ster te worden. Als het dit jaar niet lukt dan kijk ik volgend jaar wel weer. ik zou er iig niet om treuren ze is ook nog maar kort in training en van 4 jarige verwachten ze vaak al wat meer