Andalusier fokkerij in Belgie..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Andalusier fokkerij in Belgie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:02

Weet iemand hier toevallig een Andalusier fokkerij in Belgiƫ?

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:05

Stal noordeneind in Essen biedt regelmatig Anda's aan op marktplaats..denk alleen niet dat ze ze zelf fokken,maar dat weet ik niet zeker...Ze hebben ook een website...www.noordeneind.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:10

Die site doet het nooit bij mij jammer genoeg

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:52

Pb Frappa, die heeft volgens mij haar Anda uit Belgiƫ, maar of hij van een fokkerij kwam Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 16:11

PhiaBink heeft een fokmerrie staan in Belgie.
Misschien weet zij meer.

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:55

noordeneind, daar werk ik, nee we fokken niet.. maar handelen wel met anda's die rechtstreeks uit spanje gekomen zijn! t zijn echt leuke beestjes, meestal het sporttype! misschien ooit tot ziens? groetjes laurie

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:41

Ja Yeguada El Residelca. Heeft mooie paarden. De dagkampioen van dit jaar van Nederland komt bij hun vandaan. Polacco.

De Woeste Hoeve in Bergeijk, ligt vlakbij Belgie, heeft ook erg goede paarden staan. Goede nafok met superkarakter en goede beweging. Onze merrie komt hier vandaan. Superkarakter.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 23:02

Lisette schreef:
Ja Yeguada El Residelca. Heeft mooie paarden. De dagkampioen van dit jaar van Nederland komt bij hun vandaan. Polacco.

De Woeste Hoeve in Bergeijk, ligt vlakbij Belgie, heeft ook erg goede paarden staan. Goede nafok met superkarakter en goede beweging. Onze merrie komt hier vandaan. Superkarakter.


Mijn oude instrukteur is bedrijfsleider bij Recidelca. Hij heeft Polacco II naar het kampioenschap gereden. Onze fokmerrie hebben we gekocht bij Residelca. Ze staat daar nog en ze wordt gedekt door Polacco II. Polacco II staat in mijn avatar. Het is een poepie. De paarden daar zijn zeer goed gereden en opgevoed en zijn kern gezond.
Ik ga zeker 1 maal per maand naar onze merrie toe en kwijl daar nog steeds als ik de paarden zie.