grr divoza

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

grr divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 13:22

Gisteren was ik naar het postkantoor gegaan om mijn pakketje te halen met daarin mijn anky-pad in het turqouise. Ben ik thuis helemaal blij, want dan zou ik hem eindelijk hebben.

Wat tref ik aan een licht blauwe Boos! Boos! Boos! . Ik boos de divoza opgebelt om te zeggen dat ze het verkeerd hebben gedaan. Zegt ze oja nou dan mag je hem terug sturen, moet je alleen de verzendkosten betalen. "Nou dat dacht ik niet" zei ik het is jullie fout niet die van mij. Na 10 minuten in de wacht gehangen te hebben.
Mevrouw: Bent u er nog?
Ik: Ja ik ben er nog.
Mevrouw: Voor 1 keer mag u het gratis terug sturen.

Dus het is nou maar weer afwachten of het goed gaat. Met geld terug krijgen. Want ik wil hem ondertussen wel graag hebben.

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 13:24

Ook balen.
Maar goed dat je t niet hoeft te betalen. Wist trouwens niet eens dat ze anky pads hadden bij divoza?

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 13:26

Wat slecht!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 13:27

De kleur hebben ze normaal gesproken ook niet, maar daarom zouden ze hem voor mij bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 13:48

Goed dat je dat zo gezegd hebt OK dan!, hier hoef je geen genoegen mee te nemen!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 13:56

Jeetje het zijn mensen daar hoor die maken ook fouten?. iemand heeft het verkeerde dekje ingepakt kan toch gebeuren?.

Ik heb al vaker iets teruggestuurd (wel goed besteld) en had altijd keurig mijn geld op mijn rekening. Ze staan je altijd netjes te woord en helpen je graag. Ik moest dan idd wel zelf de transportkosten betalen.

Ze proberen het natuurlijk he dat jij die kosten betaald slim van ze.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:03

Het is aardig van hen dat je het mag ruilen/terugretoureren maar ik vind banketstaaf dat je de verzendskosten moet betalen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:05

Hoeft ze dus niet?.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:40

Prisca schreef:
Hoeft ze dus niet?.

Maar dat ze proberen het op haar af te schuiven. Knipoog

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:47

Als ik eerlijk ben doe ik dat ook proberen. Dat heet nu kosten besparen denk dat merendeel van de klanten het geen probleem vinden het zo terug te sturen.

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:51

Huh ja.... had ik ook een keer bestel een dressuurdekje maar kreeg veelzijdigheid --> ik meteen bellen!! O, ja zie t in computer staan dan krijg je voor deze ene keer het antwoordnummer zodat het gratis is (was gelukkig wel echt waar, want anders had ik er nooit meer iets besteld, maar het ging dus goed Knipoog )

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:02

Ik heb nooit problemen gehad met Divoza.

Er is een keer een poetskist stuk aan gekomen. Die kon mijn moeder (ik wist toen van niets, was voor m'n verjaardag, ik denk al 5 jaar geleden) gratis naar dat antwoordnummer terug sturen. Binnen een paar dagen was er een nieuwe.
Verder alleen maar goede ervaringen!!!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:05

lichtblauwe ankypad is ook mooi (heb ik namelijk)
Ik vind het wel een goede service dat je zo mag terug sturen OK dan!

Ik heb ook nooit problemen gehad met Divoza. Een tijdje geleden was zomaar een teugel stuk gegaan. Ben er mee terug gegaan en kreeg zo een nieuwe Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 16:37

Ik heb zelf ook alleen nog maar goede ervaringen met Divoza, maar vaak hoor ik dus van anderen zulke dingen. Knipoog

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 16:43

Het enigste wat wij bij de Divoza ooit gehad hebben is dat we 2 dezelfde a-symetrische beugels hadden gekregen (allebei voor de rechterkant). Maar dat is volgens mij toen netjes opgelost.
Maar ik ben nog altijd heel tevreden over de Divoza.

judithM
Berichten: 1494
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 16:46

Nou mooi en netjes opgelost toch?

Tja, vaak als het goed is wordt er niets tot weinig over gezegd maar o wee als het een keertje fout gaat....we zijn maar gewoon mensen hoor en die maken nou eenmaal fouten Bloos