*snif* Ameretto's BH heeft maar 1 week geleefd

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

*snif* Ameretto's BH heeft maar 1 week geleefd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 11:26

Precies een week geleden bracht mijn zus een perfecte paardenBH mee voor Ameretto. Paste goed, bleef mooi zitten, etc.
Geen schuurplekken meer, allemaal perfect!

Tot op de dag van eergisteren: ik kom bij z'n stal, zie ik een MEGA scheur in z'n BH zitten! Frusty
Ik kon wel janken! Net een week en nu al kapot! Verdrietig

Waarschijnlijk is ie ergens achter blijven hangen, maar ik kon niet ontdekken waar dat gebeurd zou kunnen zijn.

Ka komt dit weekend en neemt die BH mee terug naar Utrecht om te laten zien bij de ruitersportzaak, misschien dat ze er iets aan kunnen doen!

Ben erg benieuwd..

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 11:28

Heeft ie geen deken om zijn behaatje dan? Haha!

Voorzitster AFM

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 11:30

Ik zou er ook zeker mee terug gaan, moet toch wel voldoende kwaliteit hebben.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 11:32

Puck, hij heeft er zelfs 2 dekens omheen, maar die BH stak er net een stukje bovenuit aan de zijkant van zijn hals...

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 11:53

was ook maar een grapje......maar sommige paarden krijgen echt alles stuk, weet niet of die van jou ook zo'n sloper is? Tuurlijk moet je terug gaan, ben benieuwd wat ze zeggen

Voorzitster AFM

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 12:09

Hoe oud is Ameretto? Mijn moeder zou me vroeger gekilld hebben als ik met een kapotgescheurde BH thuis was gekomen *LOL* Ik denk dat Dick er trouwens ook vreemd van op zou kijken....

Effe serieus, hoe krijgt 'ie 't nou voor elkaar om dat ding te slopen en z'n dekens niet? Houdini de 2e?
Je hebt gelijk als je er mee terug laat gaan hoor, je mag toch wel wat verwachten van zo'n ding.

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 12:37

Noem me blond maarre... waar gaaaaat dit over????? Verward
Ik ben altijd in voor nieuwtjes dusse ... Haha!

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 12:46


TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 13:39

Joop slijt helemaal stuk, ondanks/dankzij BH... Nu heeft hij een rotdeken onder zijn winterdeken, dus heeft hijz'n bh'tje weer aan, maar als hij z'n goeie wee rheeft (gelsoopt, ik heb zo'n sloper!), dan gaat t bh'tje er weer onderuit. Baal echt onwijs, volgend jaar de handoeken truc proberen... Boos!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 18:57

Tja, een hengst van zijn edele delen ontnemen is al erg genoeg, maar om hem dan vervolgens ook nog een BH aan te trekken........ Haha!

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 20:42

Hey thanks Lautje... !! Ik zag toevallig dit weekend iemand met zo'n ding, en toen vroeg ik me af wat dat was. Ik dacht gewoon dat dat paard het extreem koud had (2 dekens, kap en die 'bh' dus), en omdat het een quarter was dacht ik dat het wel weer zo'n raar amerikaans ding zou zijn (wat ik overigens wel wilde hebben natuurlijk, want zo zit ik dan ook wel weer in elkaar Lachen )

Maar tegen het schuren dus.. okee, dat had ik eerder moeten weten !!
Gewoon te koop in de ruitersportzaak?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 11:39

Ah, da's ook balen zeg!

Bij Pablo komt er niks van de bh boven de deken uit gelukkig (dus hij hoeft zich er ook niet zo voor te schamen dat hij hem maar molt Knipoog ).
En bij hem werkt het echt goed, hij heeft weer helemaal haar gekregen op de kale plekken, gelukkig.
Ik hoop voor je dat ze er nog wat aan willen doen in de winkel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Iris94, Mark0919, Nicollevs, Ninouschka, Rachral en 33 bezoekers