Leuk nieuwtje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Leuk nieuwtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-02 11:12

In 2001 hadden wij onze jaarling te koop gezet. Nadat wij nog een keer waren gaan kijken, vonden wij haar echter zo leuk en mooi dat we daar toch wel spijt van hadden. Wij hebben dus voor 2002 besloten om onze kleine 'Peewee' (Law of the Roses) te houden.
Zij is nu dus 2 jaar oud en zal tot oktober 2002 lekker op de wei blijven en daarna een keer naar binnen worden gebracht om langzaam aan te beginnen met wat grondwerk. Daarna gaan wij bedenken of we haar in de reining of cutting discipline willen scholen (we zijn er nog niet helemaal uit).

Groetjes, Gisela


Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 11:24

Leuk Gisela,

Veel succes met Peewee ze ziet er in elk geval heel goed uit, maar wat wil je met zo'n papa. Voor Jolande en mij gaat het nog een jaartje langer duren voordat we met onze Holly kunnen beginnen. Maar tot nu toe vindt ik dat de tijd vliegt. Het lijkt nog gisteren toen we ons 10 dagen oud moppie kochten en nu is ze al 8 maanden en eigenlijk volgens de paarden kalender een jaarling!

Groetjes Adrienne

"We can't actually drop it off at an orphanage, they might get upset when it turns Asian." Dean Winchester.


Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 09:59

Hoi Adrienne,

Ja, we zagen jullie Holly ook nog staan, lekker in haar kudde. Zag er goed uit! Ik vond haar al aardig groot hoor (vergeleken bij onze Peewee).

Wij laten Peewee staan totdat ze eind 2 jaar is, pas dan doen we grondwerk en zadelmak maken. We hebben alle tijd dus haasten doen we ons zeker niet.
We zijn wel heel blij met onze beslissing, ze is echt een leuk paardje.

We zien elkaar nog wel. Groetjes, Gies

Natascha dH

Berichten: 995
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Tollebeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 13:18

Hoi Gisela,

Heb paps gezien op de Kerstwedstrijd met Angelique. Heb er van gewonnen (hihi, omdat ze out of pattern reed) Ben benieuwd naar je filly. Heb je foto's, neem die dan de 15e mee. Zal ik de foto's van Pooh d'r toekomstige lover laten zien, want die heeft Paulus al wel gezien, jij nog niet, toch? Het voorjaar komt nu wel dichterbij en ik weet nog niet of ik het allemaal geregeld krijg dit jaar... Tot de 15e, Natascha

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 16:32

Arch Gisela , zeg dat nou niet. Onze kleine dame is inderdaad niet zo klein. We hopen maar dat ze niet op de zelfde manier blijft door groeien. Dan wordt ze een echt kasteel onder de Quarters. Hi hi hi

Waarschijnlijk tot zaterdag

Groetjes Adrienne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot en 0 bezoekers