Iwayalover springen op Wendy

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Iwayalover springen op Wendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 19:54

Vandaag gezellie met zijn tweetjes naar Wendy geweest en omdat zij springen zo leuk vind, mocht Karen dat lekker met haar doen Haha!

Een nog blote Wendy (foto aanklikbaar):
Afbeelding

En toen warming-up aan de hand gedaan (gelijk voor onszelf ook Tong uitsteken)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En toen zat Karen er al op!
Afbeelding
Afbeelding

Wendy heeft een hele leuke manier van balkjes draven Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding

En toen ging het helemaal mooi:
Afbeelding
Afbeelding

En toen was het tijd voor het echte werk :p DE hindernis!
Afbeelding

Oh wat spring je toch mooi, Wendy *LOL*
Afbeelding
Afbeelding


En toen waren pony (en ruiter Haha!) moe en kon ik haar 'eindelijk' uitstappen. (foto's aanklikbaar)
Afbeelding Afbeelding


En Karen? Hoe hoog was de hindernis? Tong uitsteken
Afbeelding

Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:58

Leuke foto's
Maar waarom heeft je pony een halstertouw om zijn nek?

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:01

leuke fotos

net als jolinda alzei whij heeft ie een halstertouw om zijn nek

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:02

leuke foto's Haha!
je ziet haar op sommige foto's ook echt genieten Haha!
de eerste foto vind ik ook echt heel schattig
gaan ze al iets aan de hoeven doen??
(je ava lijkt in elkaar gedrukt)

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:06

jolinda schreef:
Leuke foto's
Maar waarom heeft je pony een halstertouw om zijn nek?

haha dat viel me ook al op Haha!
dat doet toch alleen maar pijn? als de opening van het touw op de borst van je pony klotst Scheve mond

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:30

leuke pony zeg. heeft er volgens mij wel plezier in.

wij doen altijd met zadelmak maken een touw om de nek voor als ze erg gaan bokken dat je je vast kan houden.

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:34

Volgens mij is dat halstertouw ervoor om je aan vast te kunnen houden bij onverwachte bewegingen. En dat het zeer doet valt volgens mij ook nog wel mee hoor. Hij heeft de oortjes wel lekker in de nek bij de eerste sprong Haha!. Wel een hele leuke pony, springt leuk .

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:45

Wendy is dus de verzorgpony van Anne en is nog niet zo lang weer voor het eerst sinds lange tijd onder het zadel Ik ging er vandaag voor het eerst eigenlijk een keer op rjden om te kijken hoe ze was met springen. En omdat Anne zei dat ze nogal snel haar hooft omlaag trekt en dan flink kan gaan bokken hebben we voor alle zekerheid dat touw om haar hals gedaan. Daar had ze echt geen last van hoor
Wendy is een meestal een nogal chagarijnige pony en heeft ook vaak haar oren in de nek ookal heeft ze ergens wel plezier in *LOL* Ze vond het springen dan ook erg leuk heb ik wel gemerkt. Alleen gingen we nog maar even niet hoger... Dit was genoeg voor nu vond ik! Ze moet zelf ook nog wennen.

Zijn wel leuke foto's geworden trouwens Anne! Alleen wat kijk ik af en toe moeilijk Haha!
Die foto's die ik van jou heb gemaakt zijn ook wel leuk geworden vind ik!

Waren er van spider ook nog leuke bij?

( by the way.... wat spring ik zelf leuk hee met dat inspringen van wendy Tong uitsteken echt heel maf....)

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:20

Zoooo wat een geweldige hoogte Tong uitsteken Knap hoor!
Volgens mij komt het wel goed met die pony binnekort springen jullie vast wel hoger Tong uitsteken De pony springt het iig al wel Schijnheilig
Naja jullie zelf ook nog even trainen en dan kunnen jullie zelf straks naar de Olympische spelen voor de hoogtesprong Tong uitsteken

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 22:09

Leuke foto's! Hoe oud is Wendy? Knap dat je al durfde te springen. Is Wendy rustig met het rijden?
Super dat je de kans krijgt om ineens meerdere paarden te verzorgen. Succes!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 07:11

Wendy had idd geen last van het touw. Dat heb ik de vorige keer nog getest. Maar volgende keer kan het touw wel wegblijven denk ik (of ik moet gaan springen) want ze was heel erg braaf.
Iwayalover: Van Spider waren er ook heel erg veel leuk, maar ik had gen zin om die ook nog te verkleinen enzo Gaaaap
INkie: Die pony vind springen heel erg leuk en dresuren niks (bakt ze ook niets van Haha!) dus we gaan vast wel vaker springen. Alleen ga ik écht niet hoger dan dit, ik schijt al in mijn broek bij een balkje op de grond. Bloos
Maar volgens mij springt die pony wel alles (zolang het reeel is natuurlijk) en ze gaat er heel hard op af en met die oren naar voren (boven de hindernis springen ze alleen meteen weer naar achteren) dus ze vind het wel echt leuk!
Fabienne: Wendy is denk ik iets van 8/10 jaar. Ze is niet echt rustig ze houdt ervan om en loopje met je te nemen. Maar het gaat al heel erg goed vind ik.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 07:24

Ziet er goed uit hoor *LOL*
Alleen Karen. Als je springt mag je je handen wel iets meer naar voren doen. Zo lijkt het net of je haar tegenhoud met het springen.
Maar voor de rest is het allemaal wel goed Knipoog

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 09:04

Leuke fotoos hoor!!

het gaat dus alweer behoorlijk goed met wendy.. leuk dat ze het springen zo graag doet.. veel succes ermee OK dan!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 12:23

_Tanja_ schreef:
Alleen Karen. Als je springt mag je je handen wel iets meer naar voren doen. Zo lijkt het net of je haar tegenhoud met het springen.

Dat klopt, dat zagen wij ook al. Maar dat doet Karen omdat Wendy na de sprong leuk haar hoofd omlaag doet en dan soms ook nog een bokje geeft.

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 12:25

Je pony springt wat vroeg af, misschien oefenen met galopbalkjes ervoor?

Verder vind hij het zo te zien leuk Lachen

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 19:38

Annetje schreef:
Wendy had idd geen last van het touw. Dat heb ik de vorige keer nog getest. Maar volgende keer kan het touw wel wegblijven denk ik (of ik moet gaan springen) want ze was heel erg braaf.


Haha braaf Verward nou jah iig wel braver dan de vorige keer dat ik erop zat Tong uitsteken
Ik vond het gister ook best goed gaan alleen is ze veel te enthousiast met springen en zet dan ook te vroeg af Misschien idd een balk ervoor leggen. Dan kan ze de afstand beter inschatten...

@_Tanja_: Zoals anne al zei gaf ik mijn handen niet te ver mee naar voren omdat ze zo gek deed na de sprong. Normaal gesproken geef ik een paard altij alle vrijheid oven de srpong maar wendy moet zich eerst leren beheersen Vandaar dat ze wat tegengehouden word. Ze is zelf zo enthousiast dat ze over een drafbalk springt Haha!

@Inkie: Ik zelf spring echt niet voor de eerste keer hoor Ik heb zelf 1.10 gesprongen in oxer dus dat is het probleem niet. Maar Het gaat erom dat wendy eerst alle vertrouwen krijgt en als ze zo enthousiast is dan is het ook onverantwoordelijk om de hindernis al meteen hoger te zetten omdat ze dan te vroeg afzet en daardoor de sprong misschien niet haalt. Dus moet ze eerst wat rustiger worden. Misschien gaat Anne binenkrot zelf ook wel springen met Wendy *LOL*

8Eveline

Berichten: 3211
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 19:42

wat een schat van een paardje, Je kunt goed rijden zeg Lachen
Hoezo is ze anders dan verevelend? (je schreef onder foto dta ze wle lief kan zijn) had ik maar en eigen paard.... zucht .... zucht

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 19:48

iwayalover schreef:
Misschien gaat Anne binenkrot zelf ook wel springen met Wendy *LOL*
Grapjas! Haha!

Iwan_Fjord: Ze is heel erg dominant, een paar jaar geleden heeft ze me meerdere keren in de wei aangevallen, zonder enige aanleiding. Ook met poetsen en opzadelen trapte ze me. Nu doet ze dat al niet meer (niet te vroeg juichen Bloos)
Ik zou trouwens ook wel een eigen paard willen dit is namelijk mijn verzorgpony en heb er jammer genoeg niet veel over te zeggen (over het uitmesten, voeren en bekappen bijvoorbeeld)

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 19:50

iwayalover schreef:
Ik heb zelf 1.10 gesprongen in oxer...


Dat mag ik toch niet hopen Knipoog

Neem aan dat je een oxer van 1.10 bedoeld? Haha!

Verder zegt hoogte niets, de controle zegt meer.

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 20:05

Miss_petit : jah dat bedoel ik Tong uitsteken te snel willen typen denk ik!!!
Maar idd de controle is ook belangrijker daarom doe ik het met Wendy ook rustig aan met springen. ze moet zich eerst leren beheersen en dan mag ze pas hoger. Als ik er van anne tenminste nog op mag springen Tong uitsteken

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 20:07

Iwan_Fjord schreef:
wat een schat van een paardje, Je kunt goed rijden zeg Lachen


Dankjewel Tong uitsteken haha zo goed ging het niet hoor maar vind het wel grappig dat je dat zegt.
Nou ja voor wendy's eerste keer weer springen ging het best goed

kellykeuhh

Berichten: 1345
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 21:27

hey mooi paardje
springt ook leuwk Haha!