wanneer naar de kampioenschappen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

wanneer naar de kampioenschappen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 18:42

Ik heb een vraagje.. ik rij meestal de wedstrijden die in paard&sport vermeld staan, maar hoe zie ik of iets een selectie wedstrijd is voor de kampioenschappen?
En aan welke eisen moet je voldoen om mee te mogen doen met de kampioenschappen?
ik ben namelijk een selectiewedstrijd 2 x tweede geworden, met 3 wp. *LOL* Wat moet ik nog meer presteren om mijn eigen te kwalificeren?
Vingers aflikken

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:27

Dat hangt van je regio af. Bij ons is er een selectiewedstrijd, en daar mogen dan de eerste zoveel naar de Regiokampioenschappen.
Anders moet je eens op www.paardensport.nl en dan wedstrijdsport, regiosites. Op de site van je regio komt tegen die tijd wel wat te staan.

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 19:28

oh oke thanxx

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 22:45

Ja inderdaad dat hangt er heel veel vanaf. In sommige regio's hoef je helemaal geen selecties te rijden en mag je sowieso al meedoen aan de kringkampioenschappen. Maar ik denk wel da je veel kans maakt hoor als je 2x tweede bent geworden! Knipoog

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:53

Bij ons is het wel zo dat je vanaf de Z1 gewoon mag inschrijven. En ik geloof de A/B pony's ook. Maar dat hangt dus van je regio af