Graag info/foto's van dehengst Caritas.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Graag info/foto's van dehengst Caritas.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-02 10:49

Nou zie titel!
groetjes Monica


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 12:36

Caritas liep 1.40 onder Albert zoer.

Hij is geboren in 1984 en overleden in 2000
Hij was bruin van kleur en 1.66 hoog.
Zijn vader was Vanitas

Afbeelding

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 13:03

Sjuimpje heeft een Caritas. 5 euh 6 Knipoog jaar en is een heel leuk peerd!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 15:39

Hmmm,
ik denk zelfs dat ik weet over welke Caritas je het hebt.

Ik ben gek met die van mij, maar hij is wel hondsbrutaal en daar moet je mee om kunnen gaan...
Caritas staat ook bekend om het feit dat hij moeilijke karakters zou doorfokken.


[edit]
hier nog een topic met een paar foto's van mijn paard:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=

Mijn paard is overigens wel een heel ander type paard als diegene waarvan ik denk dat jij hem op het oog hebt
[/edit]


Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-02 20:49

bedankt!
nog meer info/foto's??

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 14:25

Hi,
Wij hebben een jonge caritas maal pericless merrie. Ze is 1.55m 4 jaar, en er was echt nog nooit wat mee gedaan maar ze heeft een onwijs goed karakter! En kan ook nog eens leuk bewegen. M'n instructrice die zei dat Caritassen vaak goed kunnen springen maar dat weet ik dus nog niet.
Als alle Caritassen zo zijn als Prinses dan raad ik ze zeker aan!!

Groetjes Jolanda

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:35

Caritas gaat via vader Vanitas terug op de ottie vottie stam via moeder Gonnie pref die was van bottie. Ik heb zelf een merrie gehad Lottie die kwam ook uit de ottie vottie stam. Deze stam leverde eveneens de goedgekeurde Cabochon en Mondriaan op. Het is een bewezen gelderse stam met beweging erin. Hoewel mijn merrie puur en alleen wilde springen. Die merrie was onzettend moeilijk en een ecte wolf in schaapskleren. Iedereen dacht dat het een slome langzame bok was want het was een paard die echt 100% is in de omgang maar met rijden, wilde ze nog wel eens spoken zien en ontzettend bokken, het was geen gemeen paard. Ik heb een hengstveulen gefokt uit haar en verkocht naar polen als springpaard. Omdat ik haar exterieurmatig zwak vond heb ik haar verkocht. Het was een merrie die 100% voor je wilde werken als ze je mocht, ik had er op een gegeven moment niet zoveel problemen mee maar degeen die haar later reed is er meerdere malen afgetjoept, geen paard waar je makkelijk over moet denken...
Moeder van Caritas is Resula een keur preferente dochter van makelaar uit de keurmerrie manuela van de volbloed exillio. gr gabrycha Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers