wat moet ik hier nou van denken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

wat moet ik hier nou van denken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 23:18

Ik was weer eens met mijn ex aan het praten op MSN en we hadden het zo over zijn vrindin.
Want hij heeft vaak ruzie met haar enzo.
En opeens zegt hij dit:
"eigenlijk best raar dat ik *naam* nu leuker vind dan jou"
raar... dus ik vroeg waarom, en toen zei hij omdat zij heel anders dan hem is en bla bla
en later zei hij dat we er maar over op moesten houden omdat het anders weer zou gebeuren (dat hij weer verliefd op mij zou worden onder dat hij met haar had, is al een keer eerder gebeurd)

maarja, wat moet ik hier nou van denken?

evelyn
Berichten: 254
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 12:34

als ik jou was zou ik gewoon verder gaan met je leven.
ik zit momenteel in dezelfde situatie als jou en het doet je echt niet goed om je steeds maar weer af te vragen of ie nou wel of niet bij je terug komt omdat ie zegt dat ie nog steeds verliefd is en ondertussen toch bij zijn nieuwe vriendin blijft.
het kost even tijd maar gewoon los laten...
succes

Marl1tje

Berichten: 476
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:02

Ex is toch niet voor niets EX??? Lips are sealed

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 13:17

hahaha ja dat weet ik! maar ik snap het gewoon niet precies
de vraag was eerder meer wat hij er nou mee bedoelde.. want ik snap hem niet meer zo..
en ik weet dat ik hem los moet laten, en dat doe ik ook!
ik vind hem al niet meer leuk, maar we zijn wel nog gewoon vrienden en dat wil ik eigenlijk wel nog gewoon graag zo houden

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:29

Mannen zijn niet te snappen Haha!.. Niet meer over nadenken heeft weinig zin namelijk.. Mijn ex kan ook zo vreselijk vaag zijn, en ik ga er echt niet op in..

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:34

gewoon doorgaan met je leven en zien wat er van komt Knipoog

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 13:36

haha okee! ik laat hem maar eventjes! hij draait wel weer bij denk ik Clown
iig bedankt Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:45

Het feit dat je hier zo uitgebreid over nadenkt lijkt het mij dat je nog wel gevoelens hebt voor hem..

evelyn
Berichten: 254
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:56

ik heb op een gegeven moment gewoon gezegt dat ie zulke dingen niet meer moet zeggen zolang hij een vriendin heeft, dat is alleen maar verwarrend voor beide personen.
en aangezien hij degene is die erover begint is hij dus nog degene met de gevoelens en moet je voor jezelf uitmaken wat jij ermee doet, vind je hem nog leuk, dan zou ik aan hem vragen of ie nog wat met je wil, zoja dan moet ie het uitmaken, zo niet dan moet ie daarover zijn mond houden.
vind je hem echter niet meer leuk, zoals je het nu neerzet zou ik heel duidelijk erin zijn, dat je daar niet meer van gediend bent, laat hem zijn zegje doen maar zeg er wel bij dat het voor jou niet meer hoeft.
ik weet natuurlijk niet wat er allemaal speelt of gespeeld heeft tussen jullie maar gewoon duidelijk zijn. als hij dat niet kan moet jij dat zijn..[/url]

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 16:03

dankje evelyn! Volgende keer ga ik inderdaad maar is duidelijk mijn zegje doen!

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 16:05

En @ youngster: zo kan het ook zijn ja, maar we zijn vrienden en dat wil ik graag zo houden,
wij kunnen gewoon heel erg goed met elkaar opschieten enzo!
en als hij dan dit soort dingen zegt brengt het me in de war en wil ik eigenlijk wel een beetje weten wat hij bedoelt.. en wat hij wil..
dan is het toch niet zo gek als ik daar over na denk?

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 16:16

Ik denk dat hij het beste weet wat hij ermee bedoelt, dus je kan het beter aan hem vragen Lachen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 16:42

kaliefje schreef:
En @ youngster: zo kan het ook zijn ja, maar we zijn vrienden en dat wil ik graag zo houden,
wij kunnen gewoon heel erg goed met elkaar opschieten enzo!
en als hij dan dit soort dingen zegt brengt het me in de war en wil ik eigenlijk wel een beetje weten wat hij bedoelt.. en wat hij wil..
dan is het toch niet zo gek als ik daar over na denk?


Nee is niet zo gek, en goede vrienden blijven is altijd wel fijn, alleen moet je er dus niks achtergaan zoeken, dat doe je bij andere vrienden ook niet, zo moet je dat bij hem ook gaan bekijken, anders breng je jezelf idd erg in de war, en dat kan toch niet de bedoeling zijn?? Knipoog

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 16:52

zucht.. tja.. daar heb je gelijk in.. haha
het leek allemaal zo makkelijk!
maar het is ook echt best wel moeilijk om net te doen alsof er niks is geweest tussen ons en er niks bij te denken.. Bloos
Naja, ik ga gewoon erg mijn best doen! Tong uitsteken Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 16:55

Idd, meer als je best kan je niet doen.. Maar vrienden blijven met je ex is ontzettend moeilijk kan ik uit ervaring zeggen.. Zeker als er nog gevoelens bij 1 van de 2 zitten.. Maar gewoon je best doen, maar wel realistisch blijven..

evelyn
Berichten: 254
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:19

hmm je moet beiden wel erg sterk staan om vrienden daarna te blijven, idd realistisch blijven en zeker weten dat jullie niks meer voor mekaar voelen dan zou het best kunnen! maar zo te horen is hij er nog niet echt overheen.. dus geef het de tijd naar een vriendschap te groeien..
eerst maar eens horen wat ie nou eigenlijk wil!
laat je het weten hoe het gegaan is?

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 21:54

youngster schreef:
Zeker als er nog gevoelens bij 1 van de 2 zitten..

ja precies, dus vandaar ook dit topic ook Knipoog
ik zou wel laten weten hoe het gegaan is, maar ik spreek hem gewoon maar heel regelmatig hoor! en ik laat pas echt weten hoe ik er over denk als hij weer zoiets zegt! dus kan misschien nog ff duren en miss is het morgen al Clown

iig dank jullie wel ! Kusje
bokkers zijn Lovers Haha!