Wie heeft er ervaring met deze zadels???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dressuurgek

Berichten: 2287
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: Zuid-Oost Nederland

Wie heeft er ervaring met deze zadels???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 13:15

Hay

Ik heb twee vragen:

1 Wie heeft er ervaring met KN zadels die een gelzitting hebben? Gaat de gel na verloop van tijd lekken? of juist niet?

2 Wie heeft er ervaring met de zadels die je kunt kopen in een soort loods in Urk en (ik geloof) ook in Vlissingen, de website is zadelmarkt.nl
Deze zadels zijn merkloos en rond de 200 euro en komen rechtstreeks van de zadelmakers die ook voor Kieffer, KN, ect werken. Zijn deze zadels ook goed of juist niet??

Gr. Vivienne


peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:17

ik heb een KN zadel maar niet met gelzitting. ik vind het een heerlijk zadel en ik heb er heel wat onder mn kont gehad Knipoog

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:20


Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Wesco

Berichten: 5059
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In het midden van het land of het zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:25

ik koop daar nooit meer een zadel ze mogen dan goedkoop zijn maar de kwaliteit vind ik echt niet goed

The best secret, is the secret
between a girl and her horse.

Margreet

Berichten: 18317
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:28

Ik heb zelf een KN zonder gelzitting, ik heb er ook wel eens op eentje gezeten die wel gel had en die vond ik harder zitten Verward Voor lekken hoef je niet bang te zijn, want het is niet echt vloeibaar ofzo. Vergelijk het met een gelpad, die loopt ook niet leeg als er een gaatje in zit (als je een goede hebt tenminste). Houdt er wel rekening mee dat de zitting wat kleiner kan worden, dus dat je misschien een maatje groter nodig hebt!

De rommel van zadelmarkt komt op geen enkele manier overeen met KN, is niet te vergelijken!

Nulla tenaci invia est via

The_Lady_Of_Rage

Berichten: 182
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:32

zadelmarkt blijkt uit 90% van alle reacties in alle forums RUK te zijn. tis maar dat je t weet Haha!

Je hebt mensen en dingen die erop lijken...

Dressuurgek

Berichten: 2287
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: Zuid-Oost Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 13:33

thanx

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:34

Een duur zadel of een zadelmarkt zadel zijn idd niet vergelijkbaar, maar dat het rommel is wil ik zeker niet zeggen. Het is gewoon een goede prijs - kwaliteit verhouding

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:37

Cinzano schreef:
Een duur zadel of een zadelmarkt zadel zijn idd niet vergelijkbaar, maar dat het rommel is wil ik zeker niet zeggen. Het is gewoon een goede prijs - kwaliteit verhouding


Oftewel: de prijs is extreem laag, dus de kwaliteit ook

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:39

Klopt, en dan bedoel ik niet alleen de kwaliteit van het leer enzo, maar dus ook dat je heel anders zit op zo'n zadel, geen diepe zit bijv. waardoor je wordt gedwongen naar voren te zitten.

orion1996

Berichten: 543
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:46

Zadels van de zadelmarkt zijn naar mijn idee niet al te best van kwaliteit. Is ook te begrijpen voor die prijs. Ken redelijk wat mensen die ermee rijden, maar na 1,5 jaar zijn veel van de zadels redelijk op (slijtplekken, omgekrulde zweetbladen, verkleuring).
Als zadel erbij zijn ze echt niet slecht, maar voor full time gebruik zeg maar kan je beter een iets duurder zadel nemen met een betere kwaliteit.
Ook vind ik zelf dat ze niet echt lekker zitten. Ze hebben een harde zitting en je been sluit niet mooi aan.
Zelf rij ik KN, maar dan zonder gel. Denk dat je het beste gewoon kan gaan informeren over de gel KN's bij een paardenzaak.

Cyra jeugdkampioen Wijk bij Duurstede 2008


Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:55

Mijn laatste zadel was KN, ben er helemaal fan van, zit als gegoten, perfect dus, zadelmarkt zou ik je afraden maar dat is persoonlijk!

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amanda_T en 20 bezoekers